BibTex RIS Cite

Kamu Yönetiminde Meşruluk Temeli Olarak Müşteri Odaklı Yönetim Yaklaşımı

Year 2003, , - , 01.01.2003
https://doi.org/10.1501/SBFder_0000001617

Abstract

Kamu Yönetiminde Meşruluk Temeli Olarak Müşteri Odaklı Yönetim Yaklaşımı

Year 2003, , - , 01.01.2003
https://doi.org/10.1501/SBFder_0000001617

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Articles
Authors

Veysel Eren This is me

Publication Date January 1, 2003
Submission Date July 31, 2014
Published in Issue Year 2003

Cite

APA Eren, V. (2003). Kamu Yönetiminde Meşruluk Temeli Olarak Müşteri Odaklı Yönetim Yaklaşımı. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi, 58(01). https://doi.org/10.1501/SBFder_0000001617
AMA Eren V. Kamu Yönetiminde Meşruluk Temeli Olarak Müşteri Odaklı Yönetim Yaklaşımı. SBF Dergisi. January 2003;58(01). doi:10.1501/SBFder_0000001617
Chicago Eren, Veysel. “Kamu Yönetiminde Meşruluk Temeli Olarak Müşteri Odaklı Yönetim Yaklaşımı”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 58, no. 01 (January 2003). https://doi.org/10.1501/SBFder_0000001617.
EndNote Eren V (January 1, 2003) Kamu Yönetiminde Meşruluk Temeli Olarak Müşteri Odaklı Yönetim Yaklaşımı. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 58 01
IEEE V. Eren, “Kamu Yönetiminde Meşruluk Temeli Olarak Müşteri Odaklı Yönetim Yaklaşımı”, SBF Dergisi, vol. 58, no. 01, 2003, doi: 10.1501/SBFder_0000001617.
ISNAD Eren, Veysel. “Kamu Yönetiminde Meşruluk Temeli Olarak Müşteri Odaklı Yönetim Yaklaşımı”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi 58/01 (January 2003). https://doi.org/10.1501/SBFder_0000001617.
JAMA Eren V. Kamu Yönetiminde Meşruluk Temeli Olarak Müşteri Odaklı Yönetim Yaklaşımı. SBF Dergisi. 2003;58. doi:10.1501/SBFder_0000001617.
MLA Eren, Veysel. “Kamu Yönetiminde Meşruluk Temeli Olarak Müşteri Odaklı Yönetim Yaklaşımı”. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi, vol. 58, no. 01, 2003, doi:10.1501/SBFder_0000001617.
Vancouver Eren V. Kamu Yönetiminde Meşruluk Temeli Olarak Müşteri Odaklı Yönetim Yaklaşımı. SBF Dergisi. 2003;58(01).