BibTex RIS Cite

SAĞLIK MESLEK LİSELERİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİNİN MESLEK DERSLERİ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)

Year 2000, Volume: 53 Issue: 3, - , 01.03.2000
https://doi.org/10.1501/Tipfak_0000000310

Abstract

SAĞLIK MESLEK LİSELERİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİNİN MESLEK DERSLERİ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)

Year 2000, Volume: 53 Issue: 3, - , 01.03.2000
https://doi.org/10.1501/Tipfak_0000000310

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Nuray Ülger This is me

Publication Date March 1, 2000
Published in Issue Year 2000 Volume: 53 Issue: 3

Cite

APA Ülger, N. (2000). SAĞLIK MESLEK LİSELERİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİNİN MESLEK DERSLERİ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ). Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası, 53(3). https://doi.org/10.1501/Tipfak_0000000310
AMA Ülger N. SAĞLIK MESLEK LİSELERİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİNİN MESLEK DERSLERİ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ). Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası. March 2000;53(3). doi:10.1501/Tipfak_0000000310
Chicago Ülger, Nuray. “SAĞLIK MESLEK LİSELERİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİNİN MESLEK DERSLERİ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)”. Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası 53, no. 3 (March 2000). https://doi.org/10.1501/Tipfak_0000000310.
EndNote Ülger N (March 1, 2000) SAĞLIK MESLEK LİSELERİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİNİN MESLEK DERSLERİ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ). Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası 53 3
IEEE N. Ülger, “SAĞLIK MESLEK LİSELERİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİNİN MESLEK DERSLERİ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)”, Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası, vol. 53, no. 3, 2000, doi: 10.1501/Tipfak_0000000310.
ISNAD Ülger, Nuray. “SAĞLIK MESLEK LİSELERİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİNİN MESLEK DERSLERİ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)”. Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası 53/3 (March 2000). https://doi.org/10.1501/Tipfak_0000000310.
JAMA Ülger N. SAĞLIK MESLEK LİSELERİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİNİN MESLEK DERSLERİ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ). Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası. 2000;53. doi:10.1501/Tipfak_0000000310.
MLA Ülger, Nuray. “SAĞLIK MESLEK LİSELERİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİNİN MESLEK DERSLERİ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ)”. Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası, vol. 53, no. 3, 2000, doi:10.1501/Tipfak_0000000310.
Vancouver Ülger N. SAĞLIK MESLEK LİSELERİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİLERİNİN MESLEK DERSLERİ ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (ANKARA İLİ ÖRNEĞİ). Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Mecmuası. 2000;53(3).