BibTex RIS Cite

Ülke İmajı ve Sosyo-Ekonomik ve Kültürel Benzerliğin Türk Malı Ürünlerin Algılanması Üzerindeki Etkisi

Year 2009, Volume: 35 Issue: 1, 73 - 98, 01.06.2009

Abstract

Bu araştırmanın temel amacı; ülke orijini etkisinin çok boyutlu yapısını ve bu yapının boyutları arasındaki ilişkileri belirlemektir. Bu amaçla Kırım’da, değişik sosyo-ekonomik ve demografik özelliklere sahip, Ukraynalı, Rus ve Tatarlar’dan oluşan 657 kişilik bir örnekten veri toplanmıştır. Araştırmanın amaç ve kapsamı doğrultusunda, hipotezleri test etmek için yapısal eşitlik modelinden yararlanılmıştır. Yapılan analizler sonucunda, ülke imajı ve sosyo-ekonomik ve kültürel benzerliğin Türk Malı ürünlerin algılanması üzerinde etkili olduğu görülmüştür

The Impact of Country Image And Socio-Economic and Cultural Similarity on Perception of “Made In Turkey” Products

Year 2009, Volume: 35 Issue: 1, 73 - 98, 01.06.2009

Abstract

The main aim of this study is twofold: Testing the multi-dimensionality of the Country Origin Effect and determining the relations between the dimensions of Country Origin Effect. For this purpose 657 Ukrainian, Tatar and Russian Consumers were surveyed in Crimea. The hypotheses of the research have been tested by means of Structural Equation Modeling and the role of country image and socio-economic and cultural similarity on perception of Turkish goods (“made in Turkey products”) is confirmed

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA46CJ93GH
Journal Section Research Article
Authors

Eyyup Yaraş This is me

Publication Date June 1, 2009
Published in Issue Year 2009 Volume: 35 Issue: 1

Cite

APA Yaraş, E. (2009). Ülke İmajı ve Sosyo-Ekonomik ve Kültürel Benzerliğin Türk Malı Ürünlerin Algılanması Üzerindeki Etkisi. Avrasya Etüdleri, 35(1), 73-98.
AMA Yaraş E. Ülke İmajı ve Sosyo-Ekonomik ve Kültürel Benzerliğin Türk Malı Ürünlerin Algılanması Üzerindeki Etkisi. Avrasya Etüdleri. June 2009;35(1):73-98.
Chicago Yaraş, Eyyup. “Ülke İmajı Ve Sosyo-Ekonomik Ve Kültürel Benzerliğin Türk Malı Ürünlerin Algılanması Üzerindeki Etkisi”. Avrasya Etüdleri 35, no. 1 (June 2009): 73-98.
EndNote Yaraş E (June 1, 2009) Ülke İmajı ve Sosyo-Ekonomik ve Kültürel Benzerliğin Türk Malı Ürünlerin Algılanması Üzerindeki Etkisi. Avrasya Etüdleri 35 1 73–98.
IEEE E. Yaraş, “Ülke İmajı ve Sosyo-Ekonomik ve Kültürel Benzerliğin Türk Malı Ürünlerin Algılanması Üzerindeki Etkisi”, Avrasya Etüdleri, vol. 35, no. 1, pp. 73–98, 2009.
ISNAD Yaraş, Eyyup. “Ülke İmajı Ve Sosyo-Ekonomik Ve Kültürel Benzerliğin Türk Malı Ürünlerin Algılanması Üzerindeki Etkisi”. Avrasya Etüdleri 35/1 (June 2009), 73-98.
JAMA Yaraş E. Ülke İmajı ve Sosyo-Ekonomik ve Kültürel Benzerliğin Türk Malı Ürünlerin Algılanması Üzerindeki Etkisi. Avrasya Etüdleri. 2009;35:73–98.
MLA Yaraş, Eyyup. “Ülke İmajı Ve Sosyo-Ekonomik Ve Kültürel Benzerliğin Türk Malı Ürünlerin Algılanması Üzerindeki Etkisi”. Avrasya Etüdleri, vol. 35, no. 1, 2009, pp. 73-98.
Vancouver Yaraş E. Ülke İmajı ve Sosyo-Ekonomik ve Kültürel Benzerliğin Türk Malı Ürünlerin Algılanması Üzerindeki Etkisi. Avrasya Etüdleri. 2009;35(1):73-98.