The purpose of this study is to evaluate the biology curriculum of high
schools. After being applied gradually
with the 9th- 12th grades in 2007, 2008, and 2009 the biology curriculum was
revised in 2013 and has been put into practise since 2013- 2014 academic year.
Within the scope of this study a comparative research between the previous
curriculum and the current one has been done. In this study conducted via
document scanning the changes in the
curriculum has been evaluated.
Bu çalışma ortaöğretim biyoloji dersi öğretim
programının değerlendirilmesi amacıyla yapılmıştır. Ortaöğretim biyoloji dersi
öğretim programlarının 2007, 2008 ve 2009 yıllarında 9-12. sınıflarda kademeli
olarak ortaya koymasının ardından 2013 yılında yeniden geliştirilmiş ve
2013-2014 eğitim-öğretim yılından itibaren uygulanmak üzere yürürlüğe
konmuştur. Araştırma kapsamında yeni öğretim programının bir önceki öğretim
programı ile mukayeseli olarak incelemesi yapılmıştır. Doküman inceleme yöntemi
ile yürütülen çalışmada öğretim programındaki değişiklikler
değerlendirilmiştir.
Journal Section | Makaleler |
---|---|
Authors | |
Publication Date | December 30, 2016 |
Submission Date | March 14, 2014 |
Published in Issue | Year 2016 Volume: 10 Issue: 2 |