ALDEMİR, C. vd. (2001). İnsan Kaynakları Yönetimi. İzmir: Barış Yayınları.
ARIKAN, R. (2000). Araştırma Teknikleri. Ankara: Gazi Kitabevi.
AŞIKOĞLU, Ş. (1997). “Konaklama Sektöründeki Personelin İş Tatmini Analizi
(Magosa Bölgesi Örneği)”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, n. 9, ss. 26—30. ATAKLI, A. (1992). “Eğitim ve Mesleki Başarı”, Verimlilik Dergisi, c. 21, n. 1, ss. 63—82.
AYTEK, B. (1983). İşletme Yönetimi. Ankara: Turhan Kitabevi.
BAŞ, T. (2001). Anket Ankara. Seçkin Yayıncılık.
BAŞARAN İ. E (1996). Türkiye Eğitim Sistemi. Ankara: Yargıcı Matbaası
BİNGÖL, D. (1990). Personel Yönetimi ve Beşeri İlişkiler. Erzurum. Atatürk
Üniversitesi Basımevi. BİRKAN, İ. (1994). “Resort Otellerin Pazarlama Kanallarının Analizi. Türkiye
Üzerine Bir İnceleme ve Araştırma”, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü (Yayınlanmamış Doktora Tezi). CAN, H. (1999). Organizasyon ve Yönetim. Ankara: Siyasal Kitabevi.
CANNON, J .C. (1994). Issues in Sampling and Sample Design — A Managerial
Perspective, Travel, Tourism, and Hospitality Research: A Handbook for Manager and Researcher. Ritchie, 1. ve Goeldner, C. (Ed.), ss. 131— New York: John Wiley. CENGİZHAN, S. ve ERSUN, O. (2000). “Büyük Ölçekli İşletmelerde Eğitim
Geliştirme Çalışmalarının Durum Saptaması”, 8. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, 25- 27 Mayıs 2000, Nevşehir.
ÇEVİKBAŞ, R. (2002). Hizmet İçi Eğitim ve Türk Merkezi Yönetimindeki
Uygulaması. Ankara. Nobel Yayın Dağıtım. E. PELİT F. TÜRKIVLEN 225 GEYLAN, R. (1996). Personel Yönetimi. Eskişehir: Birlik Matbaası.
GÖKDENİZ, A. (2004). “Konaklama İşletmelerinde İşgörenlerin Eğitimi ve Alternatif Eğitim Yöntemlerinin Etkinliği”. Marmara Üniversitesi Sosyal
Bilimler Enstitüsü Dergisi: Öneri. c. 6, n. 21, ss. 25-32. GÜRÜZ, D. ve YAYLACI, G. Ö. (2004). İletişimci Gözüyle İnsan Kaynakları
Yönetimi. İstanbu: Mediacat Yayınları. HAŞİT, G. (1999). “İşletmelerde Kriz Yönetimi ve Türkiye’nin Büyük Sanayi
İşletmeleri Üzerinde Yapılan Araştırma Çalışması”, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü (Yayınlanmamış Doktora Tezi). HOOUE, K. (1999). “New Approaches to HRM in the UK Hotel Industry”,
Human Resource Management Journal, c. 9, n. 2, ss. 64-76. HURST, F. (1994). ‘En route Surveys” Travel, Tourism, and Hospitality
Research- A Handbook rfor Managers and Researchers. Ritchie, J. ve Goeldner, C. (ed.), John Wiley and Sons Inc., New York, ss: 453-471. , JAMESON, S.M. (2000). “Recruitment and Training İn Small Firms”, Journal of
Europen Industrial Tarining, c. 24, n. 1, ss. 43-49. KANTEN, S. (2002). “Konaklama İşletmelerinde İnsan Kaynakları Eğitimi”,
T.C. Turizm Bakanlığı II. Turizm Şurası Bildirileri, o. 2, ss: 151—165. KILIÇ, H. (2000). “Otel İşletmelerinde Hizmetiçi Eğitimin Personelin İş
Verimliliğine Etkisi ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde Bir Uygulama”, Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, (Yayınlanmamış Doktora Tezi). KARACAOĞLU, Ö. C. (2001). “Hizmet İçi Eğitimde Verimlilik ve İhtiyaçların
Belirlenmesi”, Anahtar Dergisi, Yıl:13, n. 154, ss. 8—22. KARASAR, Niyazi. (1999), Bilimsel Araştırma Yöntemi. (9. Basım) Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
KARSLI, M. D. (2003), Öğretmenliğin Temel Kavramları. (İçinde, Öğretmenlik Mesleğine Giriş) Ankara: Pegem Yayıncılık.
KOZAK, M. A. (1999). Otel İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi ve Örnek Olaylar. Ankara: Detay Yayıncılık.
MET, Ö. L. (1989). Ağırlama-Hizmet İşletmelerinde Yönetim ve Yöneticilik.
Balıkesir: İnce Ofset. ÖZDEMİR, M. (1993). “Turizm İşletmelerinde Hizmet İçi Eğitim ve TURBAN
Modeli”, Anatolia Turizm ve Çevre Kültürü Dergisi, Yıl:4, n. 1, ss. 24—32. ÖZDEMİR, Mehmet. (1992). “Turizm İşletmelerinde Hizmetiçi Eğitim ve “TURBAN” Modeli”, Turizm Eğitimi, Konferans—Workshop, Turizm
Bakanlığı Turizm Eğitimi Genel Müdürlüğü, 9—11 Aralık. Ankara, ss. 387— RYAN, C. (1995). Researching Tourist Satisfaction Issues, Concepts,
Problems. London: Routledge. SABUNCUOĞLU, Z. (1997). Personel Yönetimi Politika ve Yönetsel
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2007-1 (14)
Teknikler. Bursa: Furkan Ofset. SEKARAN, Uma. (2003). Research Methods for Business. New York: John Wiley.
SEYMEN, O.A. (2002). “Turizm İşletmelerinde Oryantasyon Eğitiminin İnsan
Kaynakları Yönetimi Açısından Önemi ve Buna Yönelik Program Modelinin Oluşturulması”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 13, n. 1, ss. —26. TAYMAZ, A. H. (1997). Hizmet İçi Eğitim Kavramlar, İlkeler, Yöntemler.
Ankara: Tapu ve Kadastro Vakfı Matbaası. TETİK, İ. Serdar. (1992). “Turizm İşletmelerinde İşbaşı Eğitim Programı Ve Bir
Otelde Uygulanması”, Turizm Eğitimi, Konferans—Workshop, Turizm Bakanlığı Turizm Eğitimi Genel Müdürlüğü, 9-11 Aralık. Ankara. ss. 143— TUTAR, H. (2000). Kriz ve Stres Ortamında Yönetim. İstanbul: Hayat Yayınları.
TÜTÜNCÜ, Özkan’ve Mahmut DEMİR. (2002). Konaklama İşletmelerinde
İnsan Kaynakları Yönetimi ve İşgücü Hareketlerinin Analizi. Ankara: Turhan Kitabevi. ULUÇAM, A. (1996). “Otelcilikte Eğitim Yatırımları”, Hotel Dergisi, 11. 2, ss. —78.
URAL, A. ve KILIÇ, İ. (2005). Bilimsel Araştırma Süreci ve SPSS İle Veri
Analizi Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri. Ankara: Detay Yayıncılık. ÜNAL, I. (1996). “İşbaşında Yetiştirmenin Verimlilik ve İstihdam Açısından
ALDEMİR, C. vd. (2001). İnsan Kaynakları Yönetimi. İzmir: Barış Yayınları.
ARIKAN, R. (2000). Araştırma Teknikleri. Ankara: Gazi Kitabevi.
AŞIKOĞLU, Ş. (1997). “Konaklama Sektöründeki Personelin İş Tatmini Analizi
(Magosa Bölgesi Örneği)”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, n. 9, ss. 26—30. ATAKLI, A. (1992). “Eğitim ve Mesleki Başarı”, Verimlilik Dergisi, c. 21, n. 1, ss. 63—82.
AYTEK, B. (1983). İşletme Yönetimi. Ankara: Turhan Kitabevi.
BAŞ, T. (2001). Anket Ankara. Seçkin Yayıncılık.
BAŞARAN İ. E (1996). Türkiye Eğitim Sistemi. Ankara: Yargıcı Matbaası
BİNGÖL, D. (1990). Personel Yönetimi ve Beşeri İlişkiler. Erzurum. Atatürk
Üniversitesi Basımevi. BİRKAN, İ. (1994). “Resort Otellerin Pazarlama Kanallarının Analizi. Türkiye
Üzerine Bir İnceleme ve Araştırma”, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü (Yayınlanmamış Doktora Tezi). CAN, H. (1999). Organizasyon ve Yönetim. Ankara: Siyasal Kitabevi.
CANNON, J .C. (1994). Issues in Sampling and Sample Design — A Managerial
Perspective, Travel, Tourism, and Hospitality Research: A Handbook for Manager and Researcher. Ritchie, 1. ve Goeldner, C. (Ed.), ss. 131— New York: John Wiley. CENGİZHAN, S. ve ERSUN, O. (2000). “Büyük Ölçekli İşletmelerde Eğitim
Geliştirme Çalışmalarının Durum Saptaması”, 8. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, 25- 27 Mayıs 2000, Nevşehir.
ÇEVİKBAŞ, R. (2002). Hizmet İçi Eğitim ve Türk Merkezi Yönetimindeki
Uygulaması. Ankara. Nobel Yayın Dağıtım. E. PELİT F. TÜRKIVLEN 225 GEYLAN, R. (1996). Personel Yönetimi. Eskişehir: Birlik Matbaası.
GÖKDENİZ, A. (2004). “Konaklama İşletmelerinde İşgörenlerin Eğitimi ve Alternatif Eğitim Yöntemlerinin Etkinliği”. Marmara Üniversitesi Sosyal
Bilimler Enstitüsü Dergisi: Öneri. c. 6, n. 21, ss. 25-32. GÜRÜZ, D. ve YAYLACI, G. Ö. (2004). İletişimci Gözüyle İnsan Kaynakları
Yönetimi. İstanbu: Mediacat Yayınları. HAŞİT, G. (1999). “İşletmelerde Kriz Yönetimi ve Türkiye’nin Büyük Sanayi
İşletmeleri Üzerinde Yapılan Araştırma Çalışması”, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü (Yayınlanmamış Doktora Tezi). HOOUE, K. (1999). “New Approaches to HRM in the UK Hotel Industry”,
Human Resource Management Journal, c. 9, n. 2, ss. 64-76. HURST, F. (1994). ‘En route Surveys” Travel, Tourism, and Hospitality
Research- A Handbook rfor Managers and Researchers. Ritchie, J. ve Goeldner, C. (ed.), John Wiley and Sons Inc., New York, ss: 453-471. , JAMESON, S.M. (2000). “Recruitment and Training İn Small Firms”, Journal of
Europen Industrial Tarining, c. 24, n. 1, ss. 43-49. KANTEN, S. (2002). “Konaklama İşletmelerinde İnsan Kaynakları Eğitimi”,
T.C. Turizm Bakanlığı II. Turizm Şurası Bildirileri, o. 2, ss: 151—165. KILIÇ, H. (2000). “Otel İşletmelerinde Hizmetiçi Eğitimin Personelin İş
Verimliliğine Etkisi ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde Bir Uygulama”, Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, (Yayınlanmamış Doktora Tezi). KARACAOĞLU, Ö. C. (2001). “Hizmet İçi Eğitimde Verimlilik ve İhtiyaçların
Belirlenmesi”, Anahtar Dergisi, Yıl:13, n. 154, ss. 8—22. KARASAR, Niyazi. (1999), Bilimsel Araştırma Yöntemi. (9. Basım) Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
KARSLI, M. D. (2003), Öğretmenliğin Temel Kavramları. (İçinde, Öğretmenlik Mesleğine Giriş) Ankara: Pegem Yayıncılık.
KOZAK, M. A. (1999). Otel İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi ve Örnek Olaylar. Ankara: Detay Yayıncılık.
MET, Ö. L. (1989). Ağırlama-Hizmet İşletmelerinde Yönetim ve Yöneticilik.
Balıkesir: İnce Ofset. ÖZDEMİR, M. (1993). “Turizm İşletmelerinde Hizmet İçi Eğitim ve TURBAN
Modeli”, Anatolia Turizm ve Çevre Kültürü Dergisi, Yıl:4, n. 1, ss. 24—32. ÖZDEMİR, Mehmet. (1992). “Turizm İşletmelerinde Hizmetiçi Eğitim ve “TURBAN” Modeli”, Turizm Eğitimi, Konferans—Workshop, Turizm
Bakanlığı Turizm Eğitimi Genel Müdürlüğü, 9—11 Aralık. Ankara, ss. 387— RYAN, C. (1995). Researching Tourist Satisfaction Issues, Concepts,
Problems. London: Routledge. SABUNCUOĞLU, Z. (1997). Personel Yönetimi Politika ve Yönetsel
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2007-1 (14)
Teknikler. Bursa: Furkan Ofset. SEKARAN, Uma. (2003). Research Methods for Business. New York: John Wiley.
SEYMEN, O.A. (2002). “Turizm İşletmelerinde Oryantasyon Eğitiminin İnsan
Kaynakları Yönetimi Açısından Önemi ve Buna Yönelik Program Modelinin Oluşturulması”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 13, n. 1, ss. —26. TAYMAZ, A. H. (1997). Hizmet İçi Eğitim Kavramlar, İlkeler, Yöntemler.
Ankara: Tapu ve Kadastro Vakfı Matbaası. TETİK, İ. Serdar. (1992). “Turizm İşletmelerinde İşbaşı Eğitim Programı Ve Bir
Otelde Uygulanması”, Turizm Eğitimi, Konferans—Workshop, Turizm Bakanlığı Turizm Eğitimi Genel Müdürlüğü, 9-11 Aralık. Ankara. ss. 143— TUTAR, H. (2000). Kriz ve Stres Ortamında Yönetim. İstanbul: Hayat Yayınları.
TÜTÜNCÜ, Özkan’ve Mahmut DEMİR. (2002). Konaklama İşletmelerinde
İnsan Kaynakları Yönetimi ve İşgücü Hareketlerinin Analizi. Ankara: Turhan Kitabevi. ULUÇAM, A. (1996). “Otelcilikte Eğitim Yatırımları”, Hotel Dergisi, 11. 2, ss. —78.
URAL, A. ve KILIÇ, İ. (2005). Bilimsel Araştırma Süreci ve SPSS İle Veri
Analizi Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri. Ankara: Detay Yayıncılık. ÜNAL, I. (1996). “İşbaşında Yetiştirmenin Verimlilik ve İstihdam Açısından
Pelit, E. (2007). Turizm İşletmelerinin Hizmetçi Eğitim Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma(Otel İşletmeleri ve Seyahat Acentalarının Karşılaştırması). Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1(14), 202-226. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.214
AMA
Pelit E. Turizm İşletmelerinin Hizmetçi Eğitim Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma(Otel İşletmeleri ve Seyahat Acentalarının Karşılaştırması). ASBİ. Mayıs 2007;1(14):202-226. doi:10.11616/AbantSbe.214
Chicago
Pelit, Elbeyi. “Turizm İşletmelerinin Hizmetçi Eğitim Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma(Otel İşletmeleri Ve Seyahat Acentalarının Karşılaştırması)”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1, sy. 14 (Mayıs 2007): 202-26. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.214.
EndNote
Pelit E (01 Mayıs 2007) Turizm İşletmelerinin Hizmetçi Eğitim Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma(Otel İşletmeleri ve Seyahat Acentalarının Karşılaştırması). Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 14 202–226.
IEEE
E. Pelit, “Turizm İşletmelerinin Hizmetçi Eğitim Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma(Otel İşletmeleri ve Seyahat Acentalarının Karşılaştırması)”, ASBİ, c. 1, sy. 14, ss. 202–226, 2007, doi: 10.11616/AbantSbe.214.
ISNAD
Pelit, Elbeyi. “Turizm İşletmelerinin Hizmetçi Eğitim Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma(Otel İşletmeleri Ve Seyahat Acentalarının Karşılaştırması)”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1/14 (Mayıs 2007), 202-226. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.214.
JAMA
Pelit E. Turizm İşletmelerinin Hizmetçi Eğitim Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma(Otel İşletmeleri ve Seyahat Acentalarının Karşılaştırması). ASBİ. 2007;1:202–226.
MLA
Pelit, Elbeyi. “Turizm İşletmelerinin Hizmetçi Eğitim Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma(Otel İşletmeleri Ve Seyahat Acentalarının Karşılaştırması)”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, c. 1, sy. 14, 2007, ss. 202-26, doi:10.11616/AbantSbe.214.
Vancouver
Pelit E. Turizm İşletmelerinin Hizmetçi Eğitim Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma(Otel İşletmeleri ve Seyahat Acentalarının Karşılaştırması). ASBİ. 2007;1(14):202-26.