BibTex RIS Kaynak Göster

FATİH TÜRKMEN

Yıl 2007, Cilt: 1 Sayı: 14, 202 - 226, 01.05.2007
https://doi.org/10.11616/AbantSbe.214

Öz

The opening speed of this scanned document may vary depending on your connection speed.

Kaynakça

  • ALDEMİR, C. vd. (2001). İnsan Kaynakları Yönetimi. İzmir: Barış Yayınları.
  • ARIKAN, R. (2000). Araştırma Teknikleri. Ankara: Gazi Kitabevi.
  • AŞIKOĞLU, Ş. (1997). “Konaklama Sektöründeki Personelin İş Tatmini Analizi
  • (Magosa Bölgesi Örneği)”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, n. 9, ss. 26—30. ATAKLI, A. (1992). “Eğitim ve Mesleki Başarı”, Verimlilik Dergisi, c. 21, n. 1, ss. 63—82.
  • AYTEK, B. (1983). İşletme Yönetimi. Ankara: Turhan Kitabevi.
  • BAŞ, T. (2001). Anket Ankara. Seçkin Yayıncılık.
  • BAŞARAN İ. E (1996). Türkiye Eğitim Sistemi. Ankara: Yargıcı Matbaası
  • BİNGÖL, D. (1990). Personel Yönetimi ve Beşeri İlişkiler. Erzurum. Atatürk
  • Üniversitesi Basımevi. BİRKAN, İ. (1994). “Resort Otellerin Pazarlama Kanallarının Analizi. Türkiye
  • Üzerine Bir İnceleme ve Araştırma”, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü (Yayınlanmamış Doktora Tezi). CAN, H. (1999). Organizasyon ve Yönetim. Ankara: Siyasal Kitabevi.
  • CANNON, J .C. (1994). Issues in Sampling and Sample Design — A Managerial
  • Perspective, Travel, Tourism, and Hospitality Research: A Handbook for Manager and Researcher. Ritchie, 1. ve Goeldner, C. (Ed.), ss. 131— New York: John Wiley. CENGİZHAN, S. ve ERSUN, O. (2000). “Büyük Ölçekli İşletmelerde Eğitim
  • Geliştirme Çalışmalarının Durum Saptaması”, 8. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, 25- 27 Mayıs 2000, Nevşehir.
  • ÇEVİKBAŞ, R. (2002). Hizmet İçi Eğitim ve Türk Merkezi Yönetimindeki
  • Uygulaması. Ankara. Nobel Yayın Dağıtım. E. PELİT F. TÜRKIVLEN 225 GEYLAN, R. (1996). Personel Yönetimi. Eskişehir: Birlik Matbaası.
  • GÖKDENİZ, A. (2004). “Konaklama İşletmelerinde İşgörenlerin Eğitimi ve Alternatif Eğitim Yöntemlerinin Etkinliği”. Marmara Üniversitesi Sosyal
  • Bilimler Enstitüsü Dergisi: Öneri. c. 6, n. 21, ss. 25-32. GÜRÜZ, D. ve YAYLACI, G. Ö. (2004). İletişimci Gözüyle İnsan Kaynakları
  • Yönetimi. İstanbu: Mediacat Yayınları. HAŞİT, G. (1999). “İşletmelerde Kriz Yönetimi ve Türkiye’nin Büyük Sanayi
  • İşletmeleri Üzerinde Yapılan Araştırma Çalışması”, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü (Yayınlanmamış Doktora Tezi). HOOUE, K. (1999). “New Approaches to HRM in the UK Hotel Industry”,
  • Human Resource Management Journal, c. 9, n. 2, ss. 64-76. HURST, F. (1994). ‘En route Surveys” Travel, Tourism, and Hospitality
  • Research- A Handbook rfor Managers and Researchers. Ritchie, J. ve Goeldner, C. (ed.), John Wiley and Sons Inc., New York, ss: 453-471. , JAMESON, S.M. (2000). “Recruitment and Training İn Small Firms”, Journal of
  • Europen Industrial Tarining, c. 24, n. 1, ss. 43-49. KANTEN, S. (2002). “Konaklama İşletmelerinde İnsan Kaynakları Eğitimi”,
  • T.C. Turizm Bakanlığı II. Turizm Şurası Bildirileri, o. 2, ss: 151—165. KILIÇ, H. (2000). “Otel İşletmelerinde Hizmetiçi Eğitimin Personelin İş
  • Verimliliğine Etkisi ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde Bir Uygulama”, Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, (Yayınlanmamış Doktora Tezi). KARACAOĞLU, Ö. C. (2001). “Hizmet İçi Eğitimde Verimlilik ve İhtiyaçların
  • Belirlenmesi”, Anahtar Dergisi, Yıl:13, n. 154, ss. 8—22. KARASAR, Niyazi. (1999), Bilimsel Araştırma Yöntemi. (9. Basım) Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
  • KARSLI, M. D. (2003), Öğretmenliğin Temel Kavramları. (İçinde, Öğretmenlik Mesleğine Giriş) Ankara: Pegem Yayıncılık.
  • KOZAK, M. A. (1999). Otel İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi ve Örnek Olaylar. Ankara: Detay Yayıncılık.
  • MET, Ö. L. (1989). Ağırlama-Hizmet İşletmelerinde Yönetim ve Yöneticilik.
  • Balıkesir: İnce Ofset. ÖZDEMİR, M. (1993). “Turizm İşletmelerinde Hizmet İçi Eğitim ve TURBAN
  • Modeli”, Anatolia Turizm ve Çevre Kültürü Dergisi, Yıl:4, n. 1, ss. 24—32. ÖZDEMİR, Mehmet. (1992). “Turizm İşletmelerinde Hizmetiçi Eğitim ve “TURBAN” Modeli”, Turizm Eğitimi, Konferans—Workshop, Turizm
  • Bakanlığı Turizm Eğitimi Genel Müdürlüğü, 9—11 Aralık. Ankara, ss. 387— RYAN, C. (1995). Researching Tourist Satisfaction Issues, Concepts,
  • Problems. London: Routledge. SABUNCUOĞLU, Z. (1997). Personel Yönetimi Politika ve Yönetsel
  • Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2007-1 (14)
  • Teknikler. Bursa: Furkan Ofset. SEKARAN, Uma. (2003). Research Methods for Business. New York: John Wiley.
  • SEYMEN, O.A. (2002). “Turizm İşletmelerinde Oryantasyon Eğitiminin İnsan
  • Kaynakları Yönetimi Açısından Önemi ve Buna Yönelik Program Modelinin Oluşturulması”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 13, n. 1, ss. —26. TAYMAZ, A. H. (1997). Hizmet İçi Eğitim Kavramlar, İlkeler, Yöntemler.
  • Ankara: Tapu ve Kadastro Vakfı Matbaası. TETİK, İ. Serdar. (1992). “Turizm İşletmelerinde İşbaşı Eğitim Programı Ve Bir
  • Otelde Uygulanması”, Turizm Eğitimi, Konferans—Workshop, Turizm Bakanlığı Turizm Eğitimi Genel Müdürlüğü, 9-11 Aralık. Ankara. ss. 143— TUTAR, H. (2000). Kriz ve Stres Ortamında Yönetim. İstanbul: Hayat Yayınları.
  • HOTELBLTRAVEL GUİDE. (2004). WWW.travelguide.gen.tr/otel- regionbycode.asp?K:B (Erişim Tarihi: 04.05.2004).
  • TÜRKİYE SEYAHAT ACENTALARI BİRLİĞİ. (2004). www.tıırsabergrr (Erişim Tarihi: 04.05.2004).
  • TÜTÜNCÜ, Özkan’ve Mahmut DEMİR. (2002). Konaklama İşletmelerinde
  • İnsan Kaynakları Yönetimi ve İşgücü Hareketlerinin Analizi. Ankara: Turhan Kitabevi. ULUÇAM, A. (1996). “Otelcilikte Eğitim Yatırımları”, Hotel Dergisi, 11. 2, ss. —78.
  • URAL, A. ve KILIÇ, İ. (2005). Bilimsel Araştırma Süreci ve SPSS İle Veri
  • Analizi Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri. Ankara: Detay Yayıncılık. ÜNAL, I. (1996). “İşbaşında Yetiştirmenin Verimlilik ve İstihdam Açısından
  • Değerlendirilmesi”, Verimlilik Dergisi, 1996/ 1, ss. 95-115.
  • YALÇIN, S. (2002). Personel Yönetimi. İstanbul: Beta Basım.
  • YİLDİZ, E. (2003). “Turizm İşletmelerinde İşçilik Maliyetlerinin Kontrolü”,
  • WWW.ceterisparibus.net/arsiV/e_yi1diz.doc. (Erişim Tarihi: 07.10.2003).
  • YÜKSEL, O. (2000). İnsan Kaynakları Yönetimi. Ankara: Gazi Kitabevi.

Turizm İşletmelerinin Hizmetçi Eğitim Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma(Otel İşletmeleri ve Seyahat Acentalarının Karşılaştırması)

Yıl 2007, Cilt: 1 Sayı: 14, 202 - 226, 01.05.2007
https://doi.org/10.11616/AbantSbe.214

Öz

Makale basılı kopyadan tarandığı için açılması bağlantı hızınıza göre farklılık gösterebilir. Makaleyi bilgisayarınıza indirmeniz tavsiye edilir.

Kaynakça

  • ALDEMİR, C. vd. (2001). İnsan Kaynakları Yönetimi. İzmir: Barış Yayınları.
  • ARIKAN, R. (2000). Araştırma Teknikleri. Ankara: Gazi Kitabevi.
  • AŞIKOĞLU, Ş. (1997). “Konaklama Sektöründeki Personelin İş Tatmini Analizi
  • (Magosa Bölgesi Örneği)”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, n. 9, ss. 26—30. ATAKLI, A. (1992). “Eğitim ve Mesleki Başarı”, Verimlilik Dergisi, c. 21, n. 1, ss. 63—82.
  • AYTEK, B. (1983). İşletme Yönetimi. Ankara: Turhan Kitabevi.
  • BAŞ, T. (2001). Anket Ankara. Seçkin Yayıncılık.
  • BAŞARAN İ. E (1996). Türkiye Eğitim Sistemi. Ankara: Yargıcı Matbaası
  • BİNGÖL, D. (1990). Personel Yönetimi ve Beşeri İlişkiler. Erzurum. Atatürk
  • Üniversitesi Basımevi. BİRKAN, İ. (1994). “Resort Otellerin Pazarlama Kanallarının Analizi. Türkiye
  • Üzerine Bir İnceleme ve Araştırma”, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü (Yayınlanmamış Doktora Tezi). CAN, H. (1999). Organizasyon ve Yönetim. Ankara: Siyasal Kitabevi.
  • CANNON, J .C. (1994). Issues in Sampling and Sample Design — A Managerial
  • Perspective, Travel, Tourism, and Hospitality Research: A Handbook for Manager and Researcher. Ritchie, 1. ve Goeldner, C. (Ed.), ss. 131— New York: John Wiley. CENGİZHAN, S. ve ERSUN, O. (2000). “Büyük Ölçekli İşletmelerde Eğitim
  • Geliştirme Çalışmalarının Durum Saptaması”, 8. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, 25- 27 Mayıs 2000, Nevşehir.
  • ÇEVİKBAŞ, R. (2002). Hizmet İçi Eğitim ve Türk Merkezi Yönetimindeki
  • Uygulaması. Ankara. Nobel Yayın Dağıtım. E. PELİT F. TÜRKIVLEN 225 GEYLAN, R. (1996). Personel Yönetimi. Eskişehir: Birlik Matbaası.
  • GÖKDENİZ, A. (2004). “Konaklama İşletmelerinde İşgörenlerin Eğitimi ve Alternatif Eğitim Yöntemlerinin Etkinliği”. Marmara Üniversitesi Sosyal
  • Bilimler Enstitüsü Dergisi: Öneri. c. 6, n. 21, ss. 25-32. GÜRÜZ, D. ve YAYLACI, G. Ö. (2004). İletişimci Gözüyle İnsan Kaynakları
  • Yönetimi. İstanbu: Mediacat Yayınları. HAŞİT, G. (1999). “İşletmelerde Kriz Yönetimi ve Türkiye’nin Büyük Sanayi
  • İşletmeleri Üzerinde Yapılan Araştırma Çalışması”, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü (Yayınlanmamış Doktora Tezi). HOOUE, K. (1999). “New Approaches to HRM in the UK Hotel Industry”,
  • Human Resource Management Journal, c. 9, n. 2, ss. 64-76. HURST, F. (1994). ‘En route Surveys” Travel, Tourism, and Hospitality
  • Research- A Handbook rfor Managers and Researchers. Ritchie, J. ve Goeldner, C. (ed.), John Wiley and Sons Inc., New York, ss: 453-471. , JAMESON, S.M. (2000). “Recruitment and Training İn Small Firms”, Journal of
  • Europen Industrial Tarining, c. 24, n. 1, ss. 43-49. KANTEN, S. (2002). “Konaklama İşletmelerinde İnsan Kaynakları Eğitimi”,
  • T.C. Turizm Bakanlığı II. Turizm Şurası Bildirileri, o. 2, ss: 151—165. KILIÇ, H. (2000). “Otel İşletmelerinde Hizmetiçi Eğitimin Personelin İş
  • Verimliliğine Etkisi ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde Bir Uygulama”, Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, (Yayınlanmamış Doktora Tezi). KARACAOĞLU, Ö. C. (2001). “Hizmet İçi Eğitimde Verimlilik ve İhtiyaçların
  • Belirlenmesi”, Anahtar Dergisi, Yıl:13, n. 154, ss. 8—22. KARASAR, Niyazi. (1999), Bilimsel Araştırma Yöntemi. (9. Basım) Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
  • KARSLI, M. D. (2003), Öğretmenliğin Temel Kavramları. (İçinde, Öğretmenlik Mesleğine Giriş) Ankara: Pegem Yayıncılık.
  • KOZAK, M. A. (1999). Otel İşletmelerinde İnsan Kaynakları Yönetimi ve Örnek Olaylar. Ankara: Detay Yayıncılık.
  • MET, Ö. L. (1989). Ağırlama-Hizmet İşletmelerinde Yönetim ve Yöneticilik.
  • Balıkesir: İnce Ofset. ÖZDEMİR, M. (1993). “Turizm İşletmelerinde Hizmet İçi Eğitim ve TURBAN
  • Modeli”, Anatolia Turizm ve Çevre Kültürü Dergisi, Yıl:4, n. 1, ss. 24—32. ÖZDEMİR, Mehmet. (1992). “Turizm İşletmelerinde Hizmetiçi Eğitim ve “TURBAN” Modeli”, Turizm Eğitimi, Konferans—Workshop, Turizm
  • Bakanlığı Turizm Eğitimi Genel Müdürlüğü, 9—11 Aralık. Ankara, ss. 387— RYAN, C. (1995). Researching Tourist Satisfaction Issues, Concepts,
  • Problems. London: Routledge. SABUNCUOĞLU, Z. (1997). Personel Yönetimi Politika ve Yönetsel
  • Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2007-1 (14)
  • Teknikler. Bursa: Furkan Ofset. SEKARAN, Uma. (2003). Research Methods for Business. New York: John Wiley.
  • SEYMEN, O.A. (2002). “Turizm İşletmelerinde Oryantasyon Eğitiminin İnsan
  • Kaynakları Yönetimi Açısından Önemi ve Buna Yönelik Program Modelinin Oluşturulması”, Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi, c. 13, n. 1, ss. —26. TAYMAZ, A. H. (1997). Hizmet İçi Eğitim Kavramlar, İlkeler, Yöntemler.
  • Ankara: Tapu ve Kadastro Vakfı Matbaası. TETİK, İ. Serdar. (1992). “Turizm İşletmelerinde İşbaşı Eğitim Programı Ve Bir
  • Otelde Uygulanması”, Turizm Eğitimi, Konferans—Workshop, Turizm Bakanlığı Turizm Eğitimi Genel Müdürlüğü, 9-11 Aralık. Ankara. ss. 143— TUTAR, H. (2000). Kriz ve Stres Ortamında Yönetim. İstanbul: Hayat Yayınları.
  • HOTELBLTRAVEL GUİDE. (2004). WWW.travelguide.gen.tr/otel- regionbycode.asp?K:B (Erişim Tarihi: 04.05.2004).
  • TÜRKİYE SEYAHAT ACENTALARI BİRLİĞİ. (2004). www.tıırsabergrr (Erişim Tarihi: 04.05.2004).
  • TÜTÜNCÜ, Özkan’ve Mahmut DEMİR. (2002). Konaklama İşletmelerinde
  • İnsan Kaynakları Yönetimi ve İşgücü Hareketlerinin Analizi. Ankara: Turhan Kitabevi. ULUÇAM, A. (1996). “Otelcilikte Eğitim Yatırımları”, Hotel Dergisi, 11. 2, ss. —78.
  • URAL, A. ve KILIÇ, İ. (2005). Bilimsel Araştırma Süreci ve SPSS İle Veri
  • Analizi Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri. Ankara: Detay Yayıncılık. ÜNAL, I. (1996). “İşbaşında Yetiştirmenin Verimlilik ve İstihdam Açısından
  • Değerlendirilmesi”, Verimlilik Dergisi, 1996/ 1, ss. 95-115.
  • YALÇIN, S. (2002). Personel Yönetimi. İstanbul: Beta Basım.
  • YİLDİZ, E. (2003). “Turizm İşletmelerinde İşçilik Maliyetlerinin Kontrolü”,
  • WWW.ceterisparibus.net/arsiV/e_yi1diz.doc. (Erişim Tarihi: 07.10.2003).
  • YÜKSEL, O. (2000). İnsan Kaynakları Yönetimi. Ankara: Gazi Kitabevi.
Toplam 49 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Elbeyi Pelit Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2007
Gönderilme Tarihi 30 Ekim 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 1 Sayı: 14

Kaynak Göster

APA Pelit, E. (2007). Turizm İşletmelerinin Hizmetçi Eğitim Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma(Otel İşletmeleri ve Seyahat Acentalarının Karşılaştırması). Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1(14), 202-226. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.214
AMA Pelit E. Turizm İşletmelerinin Hizmetçi Eğitim Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma(Otel İşletmeleri ve Seyahat Acentalarının Karşılaştırması). ASBİ. Mayıs 2007;1(14):202-226. doi:10.11616/AbantSbe.214
Chicago Pelit, Elbeyi. “Turizm İşletmelerinin Hizmetçi Eğitim Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma(Otel İşletmeleri Ve Seyahat Acentalarının Karşılaştırması)”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1, sy. 14 (Mayıs 2007): 202-26. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.214.
EndNote Pelit E (01 Mayıs 2007) Turizm İşletmelerinin Hizmetçi Eğitim Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma(Otel İşletmeleri ve Seyahat Acentalarının Karşılaştırması). Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 14 202–226.
IEEE E. Pelit, “Turizm İşletmelerinin Hizmetçi Eğitim Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma(Otel İşletmeleri ve Seyahat Acentalarının Karşılaştırması)”, ASBİ, c. 1, sy. 14, ss. 202–226, 2007, doi: 10.11616/AbantSbe.214.
ISNAD Pelit, Elbeyi. “Turizm İşletmelerinin Hizmetçi Eğitim Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma(Otel İşletmeleri Ve Seyahat Acentalarının Karşılaştırması)”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1/14 (Mayıs 2007), 202-226. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.214.
JAMA Pelit E. Turizm İşletmelerinin Hizmetçi Eğitim Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma(Otel İşletmeleri ve Seyahat Acentalarının Karşılaştırması). ASBİ. 2007;1:202–226.
MLA Pelit, Elbeyi. “Turizm İşletmelerinin Hizmetçi Eğitim Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma(Otel İşletmeleri Ve Seyahat Acentalarının Karşılaştırması)”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, c. 1, sy. 14, 2007, ss. 202-26, doi:10.11616/AbantSbe.214.
Vancouver Pelit E. Turizm İşletmelerinin Hizmetçi Eğitim Uygulamalarına Yönelik Bir Araştırma(Otel İşletmeleri ve Seyahat Acentalarının Karşılaştırması). ASBİ. 2007;1(14):202-26.

   15499    15500  15501   15502

E-posta: sbedergi@ibu.edu.tr