BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2006, Cilt: 1 Sayı: 12, 33 - 40, 01.05.2006
https://doi.org/10.11616/AbantSbe.181

Öz

The opening speed of this scanned document may vary depending on your connection speed.

Kaynakça

  • Ataman, A. 1976. Üstün Zekalı Öğrencilerin Eğitsel Sorunları: Ankara Fen
  • Lisesi’nde Bir Araştırma. Doktora Tezi, Ankara üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara. 1984. Ankara ili Resmi Şehir llkokullarındaki Üstün Yetenekli
  • Çecukların Fiziksel Gelişim Ozelliklerinirı Değerlendirmesi. Ankara: Ankara üniversitesi, Eğitim Bilimleri Kongresi Yayınları, no: 132. Çepni, S., Gökdere, M. & Bacanak, A. 2004. “Üstün Yetenekli Öğrencilerin
  • Eğitiminde Fen Oğretmenleıinin Karşılaştıkları Temel Sorunlar,” Millî Eğitim, 5. l62, s. 245—254. Ene, M. 1979. Üstün Beyin Gücü: Gelişim ve Eğitimleri. Ankara: Ankara
  • Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Yayınlan, N0: 83. Milli Eğitim Bakanlığı. 2004. Milli Eğitim Sayisal Verilen 2003-2694. Ankara:
  • Milli Eğitim Basmievi. “Milli Eğitim Bakanlığı Bilim ve Sanat Merkezleri Yönergesi,” 2001. Tebliğler
  • Dergisi, 370 Sayılı Yönerge, M.EB, Yasemin Karakaya İlköğretim Okulu, Bilim ve Sanat Merkezi Vakfi. Ankara: Çit Matbaası. Say, A. l999. “Cumhuriyet Döneminde Üstün Yetenekli Çocuklarin Yetiştirilmesi,” Cumhuriyet ve Çocuk: Z.,Ultisal Caulk Kültürü Kengiesi. Ankara: Ankara Üniversitesi, Çeeuk Kültürü Araştinna ve Uygulama Merkezi Yayinlari. Schultz, D. P. & Sehültz, S. E. 2001. Meâern Psikeloği Tai—im. İstanbul: Kalmüs Yayinlari.
  • Türlüye’tle Üstün Yetenekli Çecuklar İçin Neler Yapıkyer? l997. Bilim ve Teknik Dergisi Şubat Sayısı. (vmrwbiltektubitak.gov.tr/ dergi/97/subat/yeteneklil “html = 8k,28=07—2004).

Cumhuriyet Dönemi Üstün Yetenekliler Eğitim Politikası

Yıl 2006, Cilt: 1 Sayı: 12, 33 - 40, 01.05.2006
https://doi.org/10.11616/AbantSbe.181

Öz

Makale basılı kopyadan tarandığı için açılması bağlantı hızınıza göre farklılık gösterebilir. Makaleyi bilgisayarınıza indirmeniz tavsiye edilir.

Kaynakça

  • Ataman, A. 1976. Üstün Zekalı Öğrencilerin Eğitsel Sorunları: Ankara Fen
  • Lisesi’nde Bir Araştırma. Doktora Tezi, Ankara üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara. 1984. Ankara ili Resmi Şehir llkokullarındaki Üstün Yetenekli
  • Çecukların Fiziksel Gelişim Ozelliklerinirı Değerlendirmesi. Ankara: Ankara üniversitesi, Eğitim Bilimleri Kongresi Yayınları, no: 132. Çepni, S., Gökdere, M. & Bacanak, A. 2004. “Üstün Yetenekli Öğrencilerin
  • Eğitiminde Fen Oğretmenleıinin Karşılaştıkları Temel Sorunlar,” Millî Eğitim, 5. l62, s. 245—254. Ene, M. 1979. Üstün Beyin Gücü: Gelişim ve Eğitimleri. Ankara: Ankara
  • Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Yayınlan, N0: 83. Milli Eğitim Bakanlığı. 2004. Milli Eğitim Sayisal Verilen 2003-2694. Ankara:
  • Milli Eğitim Basmievi. “Milli Eğitim Bakanlığı Bilim ve Sanat Merkezleri Yönergesi,” 2001. Tebliğler
  • Dergisi, 370 Sayılı Yönerge, M.EB, Yasemin Karakaya İlköğretim Okulu, Bilim ve Sanat Merkezi Vakfi. Ankara: Çit Matbaası. Say, A. l999. “Cumhuriyet Döneminde Üstün Yetenekli Çocuklarin Yetiştirilmesi,” Cumhuriyet ve Çocuk: Z.,Ultisal Caulk Kültürü Kengiesi. Ankara: Ankara Üniversitesi, Çeeuk Kültürü Araştinna ve Uygulama Merkezi Yayinlari. Schultz, D. P. & Sehültz, S. E. 2001. Meâern Psikeloği Tai—im. İstanbul: Kalmüs Yayinlari.
  • Türlüye’tle Üstün Yetenekli Çecuklar İçin Neler Yapıkyer? l997. Bilim ve Teknik Dergisi Şubat Sayısı. (vmrwbiltektubitak.gov.tr/ dergi/97/subat/yeteneklil “html = 8k,28=07—2004).
Toplam 8 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Sefa Bulut Bu kişi benim

Asli Taylı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2006
Gönderilme Tarihi 30 Ekim 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 1 Sayı: 12

Kaynak Göster

APA Bulut, S., & Taylı, A. (2006). Cumhuriyet Dönemi Üstün Yetenekliler Eğitim Politikası. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1(12), 33-40. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.181
AMA Bulut S, Taylı A. Cumhuriyet Dönemi Üstün Yetenekliler Eğitim Politikası. ASBİ. Mayıs 2006;1(12):33-40. doi:10.11616/AbantSbe.181
Chicago Bulut, Sefa, ve Asli Taylı. “Cumhuriyet Dönemi Üstün Yetenekliler Eğitim Politikası”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1, sy. 12 (Mayıs 2006): 33-40. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.181.
EndNote Bulut S, Taylı A (01 Mayıs 2006) Cumhuriyet Dönemi Üstün Yetenekliler Eğitim Politikası. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 12 33–40.
IEEE S. Bulut ve A. Taylı, “Cumhuriyet Dönemi Üstün Yetenekliler Eğitim Politikası”, ASBİ, c. 1, sy. 12, ss. 33–40, 2006, doi: 10.11616/AbantSbe.181.
ISNAD Bulut, Sefa - Taylı, Asli. “Cumhuriyet Dönemi Üstün Yetenekliler Eğitim Politikası”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1/12 (Mayıs 2006), 33-40. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.181.
JAMA Bulut S, Taylı A. Cumhuriyet Dönemi Üstün Yetenekliler Eğitim Politikası. ASBİ. 2006;1:33–40.
MLA Bulut, Sefa ve Asli Taylı. “Cumhuriyet Dönemi Üstün Yetenekliler Eğitim Politikası”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, c. 1, sy. 12, 2006, ss. 33-40, doi:10.11616/AbantSbe.181.
Vancouver Bulut S, Taylı A. Cumhuriyet Dönemi Üstün Yetenekliler Eğitim Politikası. ASBİ. 2006;1(12):33-40.

   15499    15500  15501   15502

E-posta: sbedergi@ibu.edu.tr