BibTex RIS Cite

-

Year 2006, Volume: 1 Issue: 12, 33 - 40, 01.05.2006
https://doi.org/10.11616/AbantSbe.181

Abstract

The opening speed of this scanned document may vary depending on your connection speed.

References

  • Ataman, A. 1976. Üstün Zekalı Öğrencilerin Eğitsel Sorunları: Ankara Fen
  • Lisesi’nde Bir Araştırma. Doktora Tezi, Ankara üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara. 1984. Ankara ili Resmi Şehir llkokullarındaki Üstün Yetenekli
  • Çecukların Fiziksel Gelişim Ozelliklerinirı Değerlendirmesi. Ankara: Ankara üniversitesi, Eğitim Bilimleri Kongresi Yayınları, no: 132. Çepni, S., Gökdere, M. & Bacanak, A. 2004. “Üstün Yetenekli Öğrencilerin
  • Eğitiminde Fen Oğretmenleıinin Karşılaştıkları Temel Sorunlar,” Millî Eğitim, 5. l62, s. 245—254. Ene, M. 1979. Üstün Beyin Gücü: Gelişim ve Eğitimleri. Ankara: Ankara
  • Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Yayınlan, N0: 83. Milli Eğitim Bakanlığı. 2004. Milli Eğitim Sayisal Verilen 2003-2694. Ankara:
  • Milli Eğitim Basmievi. “Milli Eğitim Bakanlığı Bilim ve Sanat Merkezleri Yönergesi,” 2001. Tebliğler
  • Dergisi, 370 Sayılı Yönerge, M.EB, Yasemin Karakaya İlköğretim Okulu, Bilim ve Sanat Merkezi Vakfi. Ankara: Çit Matbaası. Say, A. l999. “Cumhuriyet Döneminde Üstün Yetenekli Çocuklarin Yetiştirilmesi,” Cumhuriyet ve Çocuk: Z.,Ultisal Caulk Kültürü Kengiesi. Ankara: Ankara Üniversitesi, Çeeuk Kültürü Araştinna ve Uygulama Merkezi Yayinlari. Schultz, D. P. & Sehültz, S. E. 2001. Meâern Psikeloği Tai—im. İstanbul: Kalmüs Yayinlari.
  • Türlüye’tle Üstün Yetenekli Çecuklar İçin Neler Yapıkyer? l997. Bilim ve Teknik Dergisi Şubat Sayısı. (vmrwbiltektubitak.gov.tr/ dergi/97/subat/yeteneklil “html = 8k,28=07—2004).

Cumhuriyet Dönemi Üstün Yetenekliler Eğitim Politikası

Year 2006, Volume: 1 Issue: 12, 33 - 40, 01.05.2006
https://doi.org/10.11616/AbantSbe.181

Abstract

Makale basılı kopyadan tarandığı için açılması bağlantı hızınıza göre farklılık gösterebilir. Makaleyi bilgisayarınıza indirmeniz tavsiye edilir.

References

  • Ataman, A. 1976. Üstün Zekalı Öğrencilerin Eğitsel Sorunları: Ankara Fen
  • Lisesi’nde Bir Araştırma. Doktora Tezi, Ankara üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara. 1984. Ankara ili Resmi Şehir llkokullarındaki Üstün Yetenekli
  • Çecukların Fiziksel Gelişim Ozelliklerinirı Değerlendirmesi. Ankara: Ankara üniversitesi, Eğitim Bilimleri Kongresi Yayınları, no: 132. Çepni, S., Gökdere, M. & Bacanak, A. 2004. “Üstün Yetenekli Öğrencilerin
  • Eğitiminde Fen Oğretmenleıinin Karşılaştıkları Temel Sorunlar,” Millî Eğitim, 5. l62, s. 245—254. Ene, M. 1979. Üstün Beyin Gücü: Gelişim ve Eğitimleri. Ankara: Ankara
  • Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Yayınlan, N0: 83. Milli Eğitim Bakanlığı. 2004. Milli Eğitim Sayisal Verilen 2003-2694. Ankara:
  • Milli Eğitim Basmievi. “Milli Eğitim Bakanlığı Bilim ve Sanat Merkezleri Yönergesi,” 2001. Tebliğler
  • Dergisi, 370 Sayılı Yönerge, M.EB, Yasemin Karakaya İlköğretim Okulu, Bilim ve Sanat Merkezi Vakfi. Ankara: Çit Matbaası. Say, A. l999. “Cumhuriyet Döneminde Üstün Yetenekli Çocuklarin Yetiştirilmesi,” Cumhuriyet ve Çocuk: Z.,Ultisal Caulk Kültürü Kengiesi. Ankara: Ankara Üniversitesi, Çeeuk Kültürü Araştinna ve Uygulama Merkezi Yayinlari. Schultz, D. P. & Sehültz, S. E. 2001. Meâern Psikeloği Tai—im. İstanbul: Kalmüs Yayinlari.
  • Türlüye’tle Üstün Yetenekli Çecuklar İçin Neler Yapıkyer? l997. Bilim ve Teknik Dergisi Şubat Sayısı. (vmrwbiltektubitak.gov.tr/ dergi/97/subat/yeteneklil “html = 8k,28=07—2004).
There are 8 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Reasearch Articles
Authors

Sefa Bulut This is me

Asli Taylı This is me

Publication Date May 1, 2006
Submission Date October 30, 2014
Published in Issue Year 2006 Volume: 1 Issue: 12

Cite

APA Bulut, S., & Taylı, A. (2006). Cumhuriyet Dönemi Üstün Yetenekliler Eğitim Politikası. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1(12), 33-40. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.181
AMA Bulut S, Taylı A. Cumhuriyet Dönemi Üstün Yetenekliler Eğitim Politikası. ASBİ. May 2006;1(12):33-40. doi:10.11616/AbantSbe.181
Chicago Bulut, Sefa, and Asli Taylı. “Cumhuriyet Dönemi Üstün Yetenekliler Eğitim Politikası”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1, no. 12 (May 2006): 33-40. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.181.
EndNote Bulut S, Taylı A (May 1, 2006) Cumhuriyet Dönemi Üstün Yetenekliler Eğitim Politikası. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1 12 33–40.
IEEE S. Bulut and A. Taylı, “Cumhuriyet Dönemi Üstün Yetenekliler Eğitim Politikası”, ASBİ, vol. 1, no. 12, pp. 33–40, 2006, doi: 10.11616/AbantSbe.181.
ISNAD Bulut, Sefa - Taylı, Asli. “Cumhuriyet Dönemi Üstün Yetenekliler Eğitim Politikası”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 1/12 (May 2006), 33-40. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.181.
JAMA Bulut S, Taylı A. Cumhuriyet Dönemi Üstün Yetenekliler Eğitim Politikası. ASBİ. 2006;1:33–40.
MLA Bulut, Sefa and Asli Taylı. “Cumhuriyet Dönemi Üstün Yetenekliler Eğitim Politikası”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol. 1, no. 12, 2006, pp. 33-40, doi:10.11616/AbantSbe.181.
Vancouver Bulut S, Taylı A. Cumhuriyet Dönemi Üstün Yetenekliler Eğitim Politikası. ASBİ. 2006;1(12):33-40.

   15499    15500  15501   15502

E-posta: sbedergi@ibu.edu.tr