BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2006, Cilt: 2 Sayı: 13, 74 - 99, 01.11.2006
https://doi.org/10.11616/AbantSbe.178

Öz

The opening speed of this scanned document may vary depending on your connection speed.

Kaynakça

  • tilgan, E. (200l). Hizmet Kalitesi Yönetimi ve Seyahat Sektörüne Yönelik Bir Uygulama.
  • Yayınlanmış Yüksek Lisans Tezi, Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Antalya.
  • Brown, C., Gallop, G. (i998). “Customer Satisfaction: Getting lt Straight from the Best Source (Using Focus Groups to Determine Customer Satisfaction,” Black Enteprise, August.
  • Bozkurt, M. (2001). Turizmde Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi (Belek Yöresinde “Yapılan Bir Uygulama). Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Balıkesir.
  • Cooper, R. N, Cooper, B. M, Duhan, F. D. (1989). “Measurement instrument Development Using Two Competing Concepts of Customer Satisfaction,” journal of Consumer Satisfaction [Satisfaction and Complaining Behavior, c. 2, ss. 28—35.
  • Ergan, K. (2002). Hizmet Sektöründe Kalite: Turizm işletmelerinde Kalitenin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Proje Çalışması. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kocaeli.
  • Kültür ve Turizm Bakanlığı, Konaklama İstatistikleri Bülteni (1998—2005).
  • Leblanc, G. (1992). “Factors Affecting Customers Evaluation of Service Quality in Travel Agencies: An investigation of Customer Perceptions,” journal of Travel Research, o. 30, n. 4. ss. 10—16.
  • Mathieson, A.., Wall, G. (1982). Tourism: Economics, Physical an Social Impacts. London: Longman Group Ltd.
  • Oliver R. (£980). “Cognitive Model of The Antecedents of Satisfaction Decisions,” Journal of Marketing Research, o. 17, n. 4, ss. 460—469.
  • Özgen, Ö (2000). “Kapadokya'yı Ziyaret Eden Turistlerin Genel Seyahat Motivasyonları ve Tatmin Olma Durumlari,” Anatolia Turizm Arastirmalari Dergisi, Yıl, l l, Eylül Aralik, ss. 22—34.
  • Parasuraman, A.. Eelthaml, V. A., Berry, L. L. (1985). “A Conceptual Model of Service Quality and its Implications for Future Research,” Journal of Marketing, c. 49, n. 4, ss. 41—50. __
  • Parasuraman, A., Zeitliaml, V. A., Berry, L. L.(l99l). Refinement and Reassessment of the SERVQUAL Scale, Journal of Retailing, c. 67, n. 4, ss. 420—450,
  • Rimmington, M., Yüksel. A. (1998). “Tourist Satisfaction and Food Service Experience: Results * and Implications of an Empirical investigation," Anatolia: An International Journal of Tourism and Hospitality Research, c. 9, n. l, ss. 37—57.
  • TSE, David, K., Wilton, P. C. (1988). “Models of Customer Satisfaction Formation: An Extension,” Journal of Marketing Research, n. 25, ss. 204—2l2.
  • Tunç, A, (1998). Genel anizm, Ankara: Detay Yayınları.
  • Tütüncü, Ö. (2001). Yiyecek içecek İşletmelerinde Müşteri Tatmininin Ölçülmesi. Ankara: "; Turhan Kitabevi.
  • A. S. ngzr, 0. Akma, E. Özicui
  • AKÇAKOCA’Yî ZIYARET EDEN TURISTLEPJN MÜŞTERİ TATMWİNİ 99
  • Uyguç, N. (1998). Hizma Sektörünü Kalâîe Yöneümi. İzmir: Dokuz Eylüi Yayınları.
  • Vavra. T. (1997). Impmvmg Your Measwement of Customer Satisfaction: A Guide m Creating. Conducting? Analyzing and Reporting {Zusmma‘ Satisfaction Measurement Programs. Milwaukee: Quality Press.
  • Vavra, T. (3999). Müşteri Taâmînâü Ölçümâerinizâ Geiîşîârmenân Ynilarg. İstanbul: Ram Yaymiari.
  • http: i’lwww. wwwworléwmŞrismnrg

Akçakocayı Ziyaret Eden Turistlerin Müşteri Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Alan Çalışması

Yıl 2006, Cilt: 2 Sayı: 13, 74 - 99, 01.11.2006
https://doi.org/10.11616/AbantSbe.178

Öz

Makale basılı kopyadan tarandığı için açılması bağlantı hızınıza göre farklılık gösterebilir. Makaleyi bilgisayarınıza indirmeniz tavsiye edilir.

Kaynakça

  • tilgan, E. (200l). Hizmet Kalitesi Yönetimi ve Seyahat Sektörüne Yönelik Bir Uygulama.
  • Yayınlanmış Yüksek Lisans Tezi, Akdeniz Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Antalya.
  • Brown, C., Gallop, G. (i998). “Customer Satisfaction: Getting lt Straight from the Best Source (Using Focus Groups to Determine Customer Satisfaction,” Black Enteprise, August.
  • Bozkurt, M. (2001). Turizmde Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayet Yönetimi (Belek Yöresinde “Yapılan Bir Uygulama). Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Balıkesir.
  • Cooper, R. N, Cooper, B. M, Duhan, F. D. (1989). “Measurement instrument Development Using Two Competing Concepts of Customer Satisfaction,” journal of Consumer Satisfaction [Satisfaction and Complaining Behavior, c. 2, ss. 28—35.
  • Ergan, K. (2002). Hizmet Sektöründe Kalite: Turizm işletmelerinde Kalitenin Ölçülmesine Yönelik Bir Araştırma. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Proje Çalışması. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kocaeli.
  • Kültür ve Turizm Bakanlığı, Konaklama İstatistikleri Bülteni (1998—2005).
  • Leblanc, G. (1992). “Factors Affecting Customers Evaluation of Service Quality in Travel Agencies: An investigation of Customer Perceptions,” journal of Travel Research, o. 30, n. 4. ss. 10—16.
  • Mathieson, A.., Wall, G. (1982). Tourism: Economics, Physical an Social Impacts. London: Longman Group Ltd.
  • Oliver R. (£980). “Cognitive Model of The Antecedents of Satisfaction Decisions,” Journal of Marketing Research, o. 17, n. 4, ss. 460—469.
  • Özgen, Ö (2000). “Kapadokya'yı Ziyaret Eden Turistlerin Genel Seyahat Motivasyonları ve Tatmin Olma Durumlari,” Anatolia Turizm Arastirmalari Dergisi, Yıl, l l, Eylül Aralik, ss. 22—34.
  • Parasuraman, A.. Eelthaml, V. A., Berry, L. L. (1985). “A Conceptual Model of Service Quality and its Implications for Future Research,” Journal of Marketing, c. 49, n. 4, ss. 41—50. __
  • Parasuraman, A., Zeitliaml, V. A., Berry, L. L.(l99l). Refinement and Reassessment of the SERVQUAL Scale, Journal of Retailing, c. 67, n. 4, ss. 420—450,
  • Rimmington, M., Yüksel. A. (1998). “Tourist Satisfaction and Food Service Experience: Results * and Implications of an Empirical investigation," Anatolia: An International Journal of Tourism and Hospitality Research, c. 9, n. l, ss. 37—57.
  • TSE, David, K., Wilton, P. C. (1988). “Models of Customer Satisfaction Formation: An Extension,” Journal of Marketing Research, n. 25, ss. 204—2l2.
  • Tunç, A, (1998). Genel anizm, Ankara: Detay Yayınları.
  • Tütüncü, Ö. (2001). Yiyecek içecek İşletmelerinde Müşteri Tatmininin Ölçülmesi. Ankara: "; Turhan Kitabevi.
  • A. S. ngzr, 0. Akma, E. Özicui
  • AKÇAKOCA’Yî ZIYARET EDEN TURISTLEPJN MÜŞTERİ TATMWİNİ 99
  • Uyguç, N. (1998). Hizma Sektörünü Kalâîe Yöneümi. İzmir: Dokuz Eylüi Yayınları.
  • Vavra. T. (1997). Impmvmg Your Measwement of Customer Satisfaction: A Guide m Creating. Conducting? Analyzing and Reporting {Zusmma‘ Satisfaction Measurement Programs. Milwaukee: Quality Press.
  • Vavra, T. (3999). Müşteri Taâmînâü Ölçümâerinizâ Geiîşîârmenân Ynilarg. İstanbul: Ram Yaymiari.
  • http: i’lwww. wwwworléwmŞrismnrg
Toplam 23 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Araştırma Makaleleri
Yazarlar

Said Kıngır Bu kişi benim

Orhan Akova Bu kişi benim

Emrah Özkul Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Kasım 2006
Gönderilme Tarihi 30 Ekim 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 2 Sayı: 13

Kaynak Göster

APA Kıngır, S., Akova, O., & Özkul, E. (2006). Akçakocayı Ziyaret Eden Turistlerin Müşteri Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Alan Çalışması. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2(13), 74-99. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.178
AMA Kıngır S, Akova O, Özkul E. Akçakocayı Ziyaret Eden Turistlerin Müşteri Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Alan Çalışması. ASBİ. Kasım 2006;2(13):74-99. doi:10.11616/AbantSbe.178
Chicago Kıngır, Said, Orhan Akova, ve Emrah Özkul. “Akçakocayı Ziyaret Eden Turistlerin Müşteri Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Alan Çalışması”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2, sy. 13 (Kasım 2006): 74-99. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.178.
EndNote Kıngır S, Akova O, Özkul E (01 Kasım 2006) Akçakocayı Ziyaret Eden Turistlerin Müşteri Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Alan Çalışması. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2 13 74–99.
IEEE S. Kıngır, O. Akova, ve E. Özkul, “Akçakocayı Ziyaret Eden Turistlerin Müşteri Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Alan Çalışması”, ASBİ, c. 2, sy. 13, ss. 74–99, 2006, doi: 10.11616/AbantSbe.178.
ISNAD Kıngır, Said vd. “Akçakocayı Ziyaret Eden Turistlerin Müşteri Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Alan Çalışması”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2/13 (Kasım 2006), 74-99. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.178.
JAMA Kıngır S, Akova O, Özkul E. Akçakocayı Ziyaret Eden Turistlerin Müşteri Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Alan Çalışması. ASBİ. 2006;2:74–99.
MLA Kıngır, Said vd. “Akçakocayı Ziyaret Eden Turistlerin Müşteri Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Alan Çalışması”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, c. 2, sy. 13, 2006, ss. 74-99, doi:10.11616/AbantSbe.178.
Vancouver Kıngır S, Akova O, Özkul E. Akçakocayı Ziyaret Eden Turistlerin Müşteri Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Alan Çalışması. ASBİ. 2006;2(13):74-99.

   15499    15500  15501   15502

E-posta: sbedergi@ibu.edu.tr