APA |
Kıngır, S., Akova, O., & Özkul, E. (2006). Akçakocayı Ziyaret Eden Turistlerin Müşteri Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Alan Çalışması. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2(13), 74-99. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.178 |
|
AMA |
Kıngır S, Akova O, Özkul E. Akçakocayı Ziyaret Eden Turistlerin Müşteri Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Alan Çalışması. ASBİ. Kasım 2006;2(13):74-99. doi:10.11616/AbantSbe.178 |
|
Chicago |
Kıngır, Said, Orhan Akova, ve Emrah Özkul. “Akçakocayı Ziyaret Eden Turistlerin Müşteri Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Alan Çalışması”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2, sy. 13 (Kasım 2006): 74-99. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.178. |
|
EndNote |
Kıngır S, Akova O, Özkul E (01 Kasım 2006) Akçakocayı Ziyaret Eden Turistlerin Müşteri Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Alan Çalışması. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2 13 74–99. |
|
IEEE |
S. Kıngır, O. Akova, ve E. Özkul, “Akçakocayı Ziyaret Eden Turistlerin Müşteri Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Alan Çalışması”, ASBİ, c. 2, sy. 13, ss. 74–99, 2006, doi: 10.11616/AbantSbe.178. |
|
ISNAD |
Kıngır, Said vd. “Akçakocayı Ziyaret Eden Turistlerin Müşteri Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Alan Çalışması”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2/13 (Kasım 2006), 74-99. https://doi.org/10.11616/AbantSbe.178. |
|
JAMA |
Kıngır S, Akova O, Özkul E. Akçakocayı Ziyaret Eden Turistlerin Müşteri Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Alan Çalışması. ASBİ. 2006;2:74–99. |
|
MLA |
Kıngır, Said vd. “Akçakocayı Ziyaret Eden Turistlerin Müşteri Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Alan Çalışması”. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, c. 2, sy. 13, 2006, ss. 74-99, doi:10.11616/AbantSbe.178. |
|
Vancouver |
Kıngır S, Akova O, Özkul E. Akçakocayı Ziyaret Eden Turistlerin Müşteri Tatminini Ölçmeye Yönelik Bir Alan Çalışması. ASBİ. 2006;2(13):74-99. |
|