BibTex RIS Cite

"OKUL DENEYİMİ" DERSİ UYGULAMASININ ÖĞRENCİLER TARAFINDAN AMACINA UYGUN OLARAK YAPILD? YAPILAMADIĞININ DEĞERLENDİRİLMESİ

Year 2005, Volume: 8 Issue: 13, 106 - 128, 01.05.2005

Abstract

YÖK/Dünya Bankası Milli Eğitimi Geliştirme Projesi Hizmet-Öncesi Öğretmen Eğitimi kapsamı içerisinde Eğitim Fakültelerine "Okul Deneyimi" dersi getirilmiştir. Bu araştırmada, "Okul Deneyimi" uygulaması içersindeki etkinliklerin öğrenciler tarafından amacına uygun olarak yapılıp, yapılmadığı değerlendirilmiştir. Çalışma evrenini Necatibey Eğitim Fakültesi'ndeki Okul Deneyimi uygulamalarına katılan öğrenciler oluşturmaktadır. Araştırmanın amacına yönelik veriler, öğrenciler tarafından hazırlanan okul deneyimi uygulama dosyalarından her birinin incelenmesiyle elde edilmiştir. Elde edilen veriler, doğrudan çözümleme teknikleri kullanılarak analiz edilmiş olup, bulgulara dayalı olarak da sonuç ve öneriler geliştirilmiştir

References

  • öğretmen Eğitimi- Okullardaki Çalışmalar.(1996). YÖK/ Dünya Bankası Milli Eğitimi Geliştirme Projesi, hizmet öncesi öğretmen eğitimi: Ankara.

EVALUATING VVHETHER SCHOOL EXPERIENCE COURSE ACTIVITIES ARE DONE BY STUDENTS İN ACCORDANCE VVİTH THE COURSE OBJECTIVES

Year 2005, Volume: 8 Issue: 13, 106 - 128, 01.05.2005

Abstract

"School Experience" courses are brought to Education Faculties in the context of Higher Education Council/World Bank National Education Improvement Project, In-service Teacher Education. This study was conducted to evaluate vvhether or not the "School Experience" activities are completed in accordance with the stated goals and objectives of the course. The population of the study consists of the students attending the School Experience courses in Necatibey Faculty of Education. The data related to the purpose of the study was obtained by evaluating the School Experience activity folders prepared by the students. The data obtained vvere analyzed using direct analysis techniques and some conclusions and suggestions \vere developed according to the fındings

References

  • öğretmen Eğitimi- Okullardaki Çalışmalar.(1996). YÖK/ Dünya Bankası Milli Eğitimi Geliştirme Projesi, hizmet öncesi öğretmen eğitimi: Ankara.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Article
Authors

Yalçın Ergüneş This is me

Publication Date May 1, 2005
Published in Issue Year 2005 Volume: 8 Issue: 13

Cite

APA Ergüneş, Y. (2005). "OKUL DENEYİMİ" DERSİ UYGULAMASININ ÖĞRENCİLER TARAFINDAN AMACINA UYGUN OLARAK YAPILD? YAPILAMADIĞININ DEĞERLENDİRİLMESİ. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 8(13), 106-128.

Baun SOBED