BibTex RIS Cite

1900'LERIN İLK YILLARINDA FORD - GENERAL MOTORS REKABETİ Üretim ve Pazarlama Anlayışının Karşılaştırılması

Year 2004, Volume: 7 Issue: 11, 153 - 159, 01.05.2004

Abstract

Bu çalışmada, üretim ve pazarlama anlayışı ele alınırken, Dünyanın dev iki büyük otomobil firması Ford ve General Motors, üretimlerinin ilk yıllarında uyguladıkları pazarlama ve üretim yönetimi anlayışları açısından karşılaştırılmıştır

References

  • Barnet, Richard, John Cavanagh, (1985), Global Dreams (Küresel Düşler), Çev:Gülden Şen, İstanbul: Sabah Yayınları.
  • Boyd, Harper, Orville C. Walker, (1990), Marketing Management A Strategic Approach, Boston: Richard Irwin Inc.
  • Halberstam, David, (1986), The Reckoning, New York: Avon, 1.
  • James, H. Mayers, (1986), Marketing, New York: Mc Graw Hill.
  • Keller, Maryan, (1996), Collision (Otomobil Devlerinin Yarışı, Üç Ülke, Üç Kültür, Üç Yönetim) Çev: Figen Görmüş, İstanbul: Güncel Yayıncılık.
  • Kotler, Philip (2000), Kotler Ve Pazarlama, Sistem Yayincilik, istanbul, Sistem Yayıncılık.
  • Kotler, Philip, Gary Armstrong, (1993), Marketing an Introduction, 3th edition, Englewood Cliffs, New Jersey.
  • Pollard, Michael, (1995), Henry Ford ve Ford, Çev: Ayşe Aydoğan, Ankara: İlk Kaynak Yayınları.

THE COMPETITION OF GENERAL MOTORS AND FORD IN THE EARLY YEARS OF 1900s The Comparing of Production and Marketing Concepts

Year 2004, Volume: 7 Issue: 11, 153 - 159, 01.05.2004

Abstract

are taken into consideration; two of the world's biggest automobile firms Ford and General Motors were compred with their production and marketing inteligency that they applied during the early years of their production

References

  • Barnet, Richard, John Cavanagh, (1985), Global Dreams (Küresel Düşler), Çev:Gülden Şen, İstanbul: Sabah Yayınları.
  • Boyd, Harper, Orville C. Walker, (1990), Marketing Management A Strategic Approach, Boston: Richard Irwin Inc.
  • Halberstam, David, (1986), The Reckoning, New York: Avon, 1.
  • James, H. Mayers, (1986), Marketing, New York: Mc Graw Hill.
  • Keller, Maryan, (1996), Collision (Otomobil Devlerinin Yarışı, Üç Ülke, Üç Kültür, Üç Yönetim) Çev: Figen Görmüş, İstanbul: Güncel Yayıncılık.
  • Kotler, Philip (2000), Kotler Ve Pazarlama, Sistem Yayincilik, istanbul, Sistem Yayıncılık.
  • Kotler, Philip, Gary Armstrong, (1993), Marketing an Introduction, 3th edition, Englewood Cliffs, New Jersey.
  • Pollard, Michael, (1995), Henry Ford ve Ford, Çev: Ayşe Aydoğan, Ankara: İlk Kaynak Yayınları.
There are 8 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Article
Authors

Reha Saydan This is me

Publication Date May 1, 2004
Published in Issue Year 2004 Volume: 7 Issue: 11

Cite

APA Saydan, R. (2004). 1900’LERIN İLK YILLARINDA FORD - GENERAL MOTORS REKABETİ Üretim ve Pazarlama Anlayışının Karşılaştırılması. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7(11), 153-159.

Baun SOBED