Bu makale, dil dersi ve diğer branş derslerinin birleştirilerek, ilkokul öğrencilerine yabancı dil öğretiminde uygulanan 'birleştirme yöntemi' hakkındadır. Dil dersi ve diğer branş derslerinin birleştirilmesinin, uygulamanın doğru yapıldığı zaman çoğunlukla başarılı olduğu vurgulanmaktadır. İlk olarak, bunun faydalı bir yöntem olduğu anlatılmakta ve bunu etkin bir şekilde uygulamanın yollan tartışılmaktadır. Daha sonra, bu yöntem de öğretmenin rolü anlatılmaktadır. Son olarak, yabancı dilin sınıf öğretmeni tarafından öğretilmesi gerektiği ifade edilmektedir. Bunun mümkün olmadığı durumlarda ise, dil öğretmeni ve smıf öğretmeninin birbirleri ile işbirliği içinde çalışmaları önerilmektedir
Birleşme yabancı dil ilkokul öğrencileri diğer branş dersleri sınıf öğretmeni dil öğretmeni işbirliği
This paper talks about an integration approach, which adopted to teaching a foreign language to young children, that is the integration of language work and other school subjects. It is suggested that the integration of subjects and foreign language is often possible when it is applied appropriately. Firstly, the reasons of presenting this approach as a beneficial one are justified and then the ways of applying this approach effectively are discussed. Moreover, the role of the foreign language teacher in this approach is described. Finally, it is proposed that the foreign language should be taught by the class teacher. If this not possible, it is offered that foreign language teachers and class teachers should work co-operatively
Integration foreign language young children other school subjects class teacher language teacher co-operation
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | December 1, 2001 |
Published in Issue | Year 2001 Volume: 4 Issue: 6 |
Baun SOBED