Erratum
BibTex RIS Cite

Sosyal Bilgiler Derslerinde Drama Yöntemiyle Öğretimin Sosyal Beceri, Empatik Beceri ve Akademik Başarıya Etkisi

Year 2022, Volume: 17 Issue: 35, 1154 - 1154, 25.09.2022

Abstract

Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi’nin on beşinci cildinin otuzuncu sayısında yer alan “Yılmaz, S. & Ceylan, T. (2020). Sosyal bilgiler derslerinde drama yöntemiyle öğretimin sosyal beceri, empatik beceri ve akademik başarıya etkisi. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 15(30), 385-412” referanslı makalede ikinci yazarın ORCID numarası yanlış yazılmıştır. Sorumlu yazarın talebi üzerine bu düzeltme yazısında ikinci yazarın ORCID numarası aşağıda belirtildiği gibi güncellenmiştir.

The Effects of the Teaching with Drama on the Social Skills, Empathic skills and Academic Achievement Levels of the Students

Year 2022, Volume: 17 Issue: 35, 1154 - 1154, 25.09.2022

Abstract

In the article with “Yılmaz, S. & Ceylan, T. (2020). The effects of the teaching with drama on the social skills, empathic skills and academic achievement levels of the students. Journal of Bayburt Education Faculty, 15(30), 385-412” citation information which was published in the 30th issue of the 15th volume of Journal of Bayburt Education Faculty, ORCID numbers of the author are misspelled. At the request of the responsible author in this revision, the ORCID numbers of the author have been updated as stated under.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Other Fields of Education
Journal Section Erratum
Authors

Bayef Editör Kurulu This is me

Publication Date September 25, 2022
Submission Date September 19, 2022
Acceptance Date September 22, 2022
Published in Issue Year 2022 Volume: 17 Issue: 35

Cite

APA Editör Kurulu, B. (2022). Sosyal Bilgiler Derslerinde Drama Yöntemiyle Öğretimin Sosyal Beceri, Empatik Beceri ve Akademik Başarıya Etkisi. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 17(35), 1154-1154.