Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi’nin on beşinci cildinin otuzuncu sayısında yer alan “Yılmaz, S. & Ceylan, T. (2020). Sosyal bilgiler derslerinde drama yöntemiyle öğretimin sosyal beceri, empatik beceri ve akademik başarıya etkisi. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 15(30), 385-412” referanslı makalede ikinci yazarın ORCID numarası yanlış yazılmıştır. Sorumlu yazarın talebi üzerine bu düzeltme yazısında ikinci yazarın ORCID numarası aşağıda belirtildiği gibi güncellenmiştir.
In the article with “Yılmaz, S. & Ceylan, T. (2020). The effects of the teaching with drama on the social skills, empathic skills and academic achievement levels of the students. Journal of Bayburt Education Faculty, 15(30), 385-412” citation information which was published in the 30th issue of the 15th volume of Journal of Bayburt Education Faculty, ORCID numbers of the author are misspelled. At the request of the responsible author in this revision, the ORCID numbers of the author have been updated as stated under.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Other Fields of Education |
Journal Section | Erratum |
Authors | |
Publication Date | September 25, 2022 |
Submission Date | September 19, 2022 |
Acceptance Date | September 22, 2022 |
Published in Issue | Year 2022 Volume: 17 Issue: 35 |