Journal of Bayburt Education Faculty (BAYEF) is a scientific and peer-reviewed journal published electronically twice a year, June and December. BAYEF is an open-access journal and publishes only studies in the field of education. The publication language of the journal is Turkish and English. Only original research articles are accepted in the journal. Studies of the type of book review and literature review (excluding meta-analysis, meta-synthesis and content analysis) are not accepted. No fees are charged to the author(s) at any stage of the evaluation and publication processes for the studies submitted to BAYEF. The articles accepted from the studies submitted to BAYEF are published in the relevant numbers so that an equal number of publications are distributed in the order of acceptance and in each field. All publication rights of the published articles belong to the Bayburt Faculty of Education Journal. The authority to make decisions on matters not mentioned herein belongs to the Editor and Editorial Board. Manuscripts that do not comply with the publication and writing principles are rejected without consideration. The Digital Object Identifier (DOI) number is assigned to all studies published in BAYEF.
Research Article
Psikolojik Danışman Adaylarının Bireysel ve Kültürel Farklılıklara Duyarlılıkları, Empatik Eğilimleri ve Fonksiyonel Düşünme BecerileriResearch Article
Bilgi Çağında İlköğretim Öğrencileriyle İnternet Kullanımı Üzerine Bir ÇalışmaResearch Article
Çocuk Oyunlarının Sosyal Bilgiler Öğretim Programındaki Becerilerin Kazanılmasına Katkısı Yönünden İncelenmesiResearch Article
Sosyal Bilgiler Dersinde Empati Becerisinin Kazandırılmasına İlişkin Aile GörüşleriResearch Article
Ortaokul Öğrencilerinin Uzay ve Uzay Araştırmalarına İlişkin GörüşleriResearch Article
Sınıf Öğretmenlerinin Tipik Gelişim Gösteren Öğrenciler ile Kaynaştırma Öğrencileri İçin Kullandıkları Ölçme Araçlarının BelirlenmesiResearch Article
Cinsiyetin Dijital Vatandaşlık Davranış Düzeyi Üzerindeki Etkisinin Meta Analiz Yöntemiyle AraştırılmasıResearch Article
Öğretim Elemanlarının Matematik ve Yaratıcılık Arasındaki İlişkiye Yönelik Görüşleri: Bir İçerik Analizi ÇalışmasıResearch Article
Öğretmen adaylarının Tepkime Hızına Etki Eden Faktörler Konusundaki Başarı Düzeylerine 5E Öğrenme Modeline Göre Yapılan Deneylerin EtkisiResearch Article
Öğretmen Adayı Dijital Yeterlik Algısı Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik ÇalışmasıResearch Article
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Mesleki Tükenmişlik Düzeylerinin ve Öz-Yeterlik İnançlarının İncelenmesiSystematic Reviews and Meta Analysis
Türkiye’de 2015-2019 Yılları Arasında Fen Eğitimi Alanında Simülasyon Kullanılarak Yapılan Tez Çalışmalarının Betimsel AnaliziResearch Article
Fen Başarısında Bağlam Temelli Öğrenme Ortamı, İlgi, Katılım ve Güdülenme Etkileşiminin RolüResearch Article
İlkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Otantik ÖğrenmeResearch Article
Okul Hakkındaki Duygular (OHD) Ölçeği’nin Türk Kültürü’ne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik ÇalışmasıResearch Article
Z Kuşağının Öğretmenlerinde Bulunması Gereken Yeterlilikler: Bir Durum Çalışması