Bu çalışmanın amacı, kurum içi eğitim toplantısı olarak düzenlenen Kalite Yönetimi Eğitimi’ne katılım sağlayan üniversite yöneticileri için tasarlanmış olan takım çalışması etkinliklerine iştirak eden yöneticilerin bu aktivitelere katılıma ilişkin görüşlerinin incelenmesidir. Araştırma kapsamında, 2 gün süre ile devam etmiş olan Hitit Üniversitesi Kalite Yönetimi Eğitimi’ne katılan, akademik ve idari personelin yer aldığı 60 yöneticiye eğitim süresince takım çalışması etkinlikleri uygulamaları yaptırılmıştır. Katılımcılara, eğitim seanslarının aralarında olacak şekilde dört kez 20’şer dakikalık etkinlikler planlanmıştır. Etkinliklere katılımın etkilerinin değerlendirilmesi amacıyla, araştırmacılar tarafından tasarlanan değerlendirme formu kullanılarak web tabanlı veri toplama yöntemi ile elde edilen bilgilere göre, takım çalışması etkinliklerine katılımın, yöneticilerin eğitimin veriminin artmasına katkı sağladığı, eğitime katılıma ilişkin motivasyonlarını yükselttiği, kurumsal aidiyet duygularını olumlu etkilediği sonucuna ulaşılmıştır
The aim of this study was to examine the thoughts of the organizational managers who participated in quality management training which was enhanced by group dynamics activities. For this purpose, group dynamics activities were carried out during the training of 60 administrators, including academic and administrative personnel, who had attended the 2-day Hitit University Quality Management Training. The participants were asked to take part in three twenty-minute sessions of group dynamics events. Following the Quality Management Training, a web-based survey was conducted to obtain data from the participants by using the evaluation form designed by the researchers. It was concluded that participation in the group dynamics activities contributed to increase the efficiency of the training, increased the motivation for the training participation, and affected the sense of belonging at work positively.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | September 1, 2019 |
Published in Issue | Year 2019 Volume: 11 Issue: 2 |