Volume: 8 Issue: 2, 12/31/20

Year: 2020

Research Article

Research Article

2. DOKUNMA İHTİYACI AÇISINDAN SHOWROOMING ve WEBROOMING DAVRANIŞLARININ ARAŞTIRILMASI

Research Article

7. DİJİTALLEŞMENİN TİCARETE VE EKONOMİYE ETKİSİ

Research Article

10. İŞ YAPMA KOLAYLIĞI VE EKONOMİK BÜYÜME ARASINDAKİ İLİŞKİ

Research Article

11. HİZMET BAŞARISIZLIĞININ BÜYÜKLÜĞÜ HİZMET TELAFİSİ ETKİNLİĞİNİ ETKİLER Mİ?

Research Article

13. ETİKET ALGISININ TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

Research Article

14. TÜRKİYE’DE DÜZEY-2 KAPSAMINDA YER ALAN BÖLGELERİN İŞGÜCÜ PİYASASI PERFORMANS ANALİZİ

Research Article

18. İNTERNETTEN ALIŞVERİŞ YAPAN TÜKETİCİLERİN KARAR VERME TARZLARININ SATIN ALMA TERCİHLERİ ÜZERİNE ETKİSİ

Research Article

23. STUDY OF TOE FRAMEWORK WITH CONTENT ANALYSIS IN THE USE OF MARKETING MANAGEMENT