Bu makalede, imaj yönetimi genel bir perspektif
içerisinde irdelenerek, kişiler ve kurumlar için neden önemli olduğu açıklanıp
nasıl yönetilmesi gerektiği üzerinde durulmuştur. Günümüz rekabetçi dünyasında
kişilerin ve kurumların fırsatları kaçırma lüksü artık kalmamıştır. İmaj iyi
yönetildiğinde bir mıknatıs gibi fırsatları çekebileceği gibi, imajın kötü
yönetilmesi halinde ise yine bir mıknatıs gibi fırsatları yaklaştırmayabilir.
Makalede imaj yönetiminde başarılı kişi ve kurumlardan örnekler verilerek,
başarılı bir imaj yönetiminin neleri içermesi gerektiği üzerinde
durulmuştur.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | December 10, 2004 |
Published in Issue | Year 2004 Volume: 1 Issue: 1 |