Research Article
BibTex RIS Cite

İMAJ YÖNETİMİ

Year 2004, Volume: 1 Issue: 1, 1 - 18, 10.12.2004

Abstract

Bu makalede, imaj yönetimi genel bir perspektif
içerisinde irdelenerek, kişiler ve kurumlar için neden önemli olduğu açıklanıp
nasıl yönetilmesi gerektiği üzerinde durulmuştur. Günümüz rekabetçi dünyasında
kişilerin ve kurumların fırsatları kaçırma lüksü artık kalmamıştır. İmaj iyi
yönetildiğinde bir mıknatıs gibi fırsatları çekebileceği gibi, imajın kötü
yönetilmesi halinde ise yine bir mıknatıs gibi fırsatları yaklaştırmayabilir.
Makalede imaj yönetiminde başarılı kişi ve kurumlardan örnekler verilerek,
başarılı bir imaj yönetiminin neleri içermesi gerektiği üzerinde
durulmuştur.  

References

  • Aytaç T.; Kurum imajı; http://yayim.meb.gov.tr/yayimlar/sayi31/aytac.htmCohen, D., Prusak, L.; 2001; Kavrayamadığımız Zenginlik-Kuruluşların Sosyal Sermayesi. Çev: Ahmet Kardam. Yay. Haz.: Zülfü Dicleli, MESS Yayın No: 353, İstanbul.Çakır, Ö.; “İmajım olumlu, doğal, samimi ve zeki mi”; http://www.insankaynaklari.com/cn/ContentBody.asp?BodyID=989Davies D.; 2002; Risk Management – Protect Reputation; Computer Law&Security Report 6Demir, K.;2003; İmaj Yönetimi; Sandal Yayınları; Ankara.Fombrun, C.J.; 1996; Reputation: Realizing Value from the Corporate Image; Harvard Business School Press.Nha N., Gaston L.; 2001; “Corporate image and corporate reputation in customers’ retention decision in services”; Journal of Retailing and Consumer Services; Volume 8; 227-236. Okay, A.; 2000; Kurum Kimliği; MediaCat Kitapları, Pelin Ofset, Ankara.Sampson E.; 1995; İmaj Faktörü; Rota Yayıncılık; İstanbul.http://www.prciturkey.com http://www.zaman.com.tr/2002/10/08/tuketici/h1.htmhttp://www.ozlemcakir.com/turkce.html
Year 2004, Volume: 1 Issue: 1, 1 - 18, 10.12.2004

Abstract

References

  • Aytaç T.; Kurum imajı; http://yayim.meb.gov.tr/yayimlar/sayi31/aytac.htmCohen, D., Prusak, L.; 2001; Kavrayamadığımız Zenginlik-Kuruluşların Sosyal Sermayesi. Çev: Ahmet Kardam. Yay. Haz.: Zülfü Dicleli, MESS Yayın No: 353, İstanbul.Çakır, Ö.; “İmajım olumlu, doğal, samimi ve zeki mi”; http://www.insankaynaklari.com/cn/ContentBody.asp?BodyID=989Davies D.; 2002; Risk Management – Protect Reputation; Computer Law&Security Report 6Demir, K.;2003; İmaj Yönetimi; Sandal Yayınları; Ankara.Fombrun, C.J.; 1996; Reputation: Realizing Value from the Corporate Image; Harvard Business School Press.Nha N., Gaston L.; 2001; “Corporate image and corporate reputation in customers’ retention decision in services”; Journal of Retailing and Consumer Services; Volume 8; 227-236. Okay, A.; 2000; Kurum Kimliği; MediaCat Kitapları, Pelin Ofset, Ankara.Sampson E.; 1995; İmaj Faktörü; Rota Yayıncılık; İstanbul.http://www.prciturkey.com http://www.zaman.com.tr/2002/10/08/tuketici/h1.htmhttp://www.ozlemcakir.com/turkce.html
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Adil Baykasoğlu This is me

Türkay Dereli This is me

Ali İhsan Sönmez This is me

Erdinç Yağcı This is me

Publication Date December 10, 2004
Published in Issue Year 2004 Volume: 1 Issue: 1

Cite

APA Baykasoğlu, A., Dereli, T., Sönmez, A. İ., Yağcı, E. (2004). İMAJ YÖNETİMİ. Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 1(1), 1-18.