BibTex RIS Kaynak Göster

Nonprofit Leadership Capacity Building: Sustainability in an Age Of Uncertainties

Yıl 2008, Cilt: 6 Sayı: 2, 75 - 84, 01.09.2008

Kaynakça

  • Aktan, Coşkun Can ve Vural, İstiklal, (2007), “Kurumsal Sosyal Sorumluluk: Uluslararası Kuruluşlar ve Hükümet –Dışı Organizasyonlar Tarafından Sürdürülen Başlıca Girişimler”, Çimento İşveren Dergisi, Sayı:3, Cilt:21, Mayıs, ss. 1-21.
  • Akyüz, Alper, (2006), “Bir İş Yapma Biçimi Olarak Gönüllülük Ve Örgütlenmesi”, Gönüllülerle İşbirliği, Laden Yurttagüler; Alper Akyüz, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları:151, 1.Baskı, Kasım, İstanbul, ss. 53-104.
  • Argüden, Yılmaz, (2005), Sosyal Girişimcilik Ve Sivil Toplum Kuruluşlarında İyi Yönetişim, http://www.arguden.net/articleDetail.asp?mID=210, (Erişim tarihi: 28.04.2008).
  • Argüden, Yılmaz, (2002), Kurumsal Sosyal Sorumluluk, ARGE Danışmanlık Yayınları No:03, Rota Yayın Yapım Tanıtım Ticaret Ltd. Şti., 1. Basım Ekim, İstanbul. Aysan, Mustafa, (2002), “Enron Olayı”,
  • http://www.radikal.com.tr/
  • haber.php?haberno=30441, (Erişim tarihi 29/04/2008).
  • Büyük, Sedef Seçkin, (2006), “ Sosyal Sorumlulukta Türkiye’nin Liderleri”, Capital, İş Ve Ekonomi Dergisi, Mart, Yıl:14 Sayı:3, ss. 64-74.
  • Chhaochharia, Vidhi & Laeven, Luc, (2007), “Corporate Governance Norms and Practices”, abstract_id=965733, pp. 1- 42, (Erişim tarihi 29.04.2008). 8,
  • http://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?
  • Christiansen, Kim & Kardel, Dorte, (2004), “Environmental Certificates – Danish Lessons”, Journal Cleaner Production,, 10 February, pp. 863-866.
  • Demir, Hulusi ve Songür, Neşe, Sosyal Sorumluluk Ve İş Ahlakı”, (1999), Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsi Dergisi, Cilt:2, Sayı: 3, ss. 150-168.
  • Dennis, Brayn; Neck, Cristopher P., & Goldsby, Michael (1998), ”Body Shop International: an exploration of corporate social responsibility”, Management Decision, 36/10, pp. 649-653
  • Frankental, Peter, “Corporate Social Responsibility – a PR Invention ?”, (2001), Corporate Communications: An İnternational Journal, Volume:6, Number 1, pp. 18-23
  • Jones, Peter; Comfort, Daphne & Hillier, David, (2007), “ Marketing and corporate social responsibility within food stores”, British Food Journal, Vol:109, No:8, pp. 582-593
  • Kotler, Philip & Lee, Nancy, (2006), Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Çev: Sibel Kaçamak, Kapital Meyde Hizmetleri A.Ş., İstanbul
  • Lantos,, Geoffrey P., (2001), “The Boundaries of Strategic Corporate Social Responsibility”, Journal of Consumer Marketing, Vol:18, No: 7, pp. 595-630.
  • Moir, Lance, (2001), “What Do We Mean By Corporate Social Responsibility”, Corporate Governance, Vol: 1, Number:2, pp. 16-22
  • Morrow, David & Rondinelli, Dennis, (2002), “Adopting Corporate Environmental Management Systems: Motivations and Results of ISO 14001 and EMAS Certification”, European Management Journal, Vol.20 No:2 April, pp.159-171
  • Özgener, (2004), Şevki, İş Ahlakının Temelleri Yönetsel Bir Yaklaşım, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara
  • Quazi, Hesan A.; Khoo, Yee–Koon; Tan, Chin-Meng & Wong, Poh– Seng, (2001), “Motivation for ISO 14000 certification: development of a predictive model”, Omega The International Journal of Management Science, 6 June, pp. .525- 542.
  • Silberhorn, Daniel & Warren, Richard C., .( 2007), “Defining corporate social responsibility A view from big companies in Germany and the UK”, European Business Review, Vol. 19 No. 5, pp. 352-353.
  • Şimşek, M. Şerif ve Özgener, Şevki, “Organizasyonlarda Sosyal Duyarlılık, http://www.google.com.tr/interstitial?url=http://www.yonetimbilimi.org/sonuc. php%3Farama%3Dorganizasyonlar, (Erişim tarihi 24.02. 2008).
  • Smith, Allan D. , (2007 ), “Making the case for the competitive advantage of corporate social responsibility”, Business Strategy Series ; Vol. 8 No. 3,pp. 186-195
  • Yamak, Sibel, (2007), Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kavramının Gelişimi, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., 1. Baskı, Bursa
  • Zairi, Mohamed, (2000), “Social Responsibility and Impact on Society”, The TQM Magazine, Vol:12, Number: 3, pp. 172-178.
  • Zairi, Mohamed & Peters, John, (2002), “The Impact of Social Responsibility on Business Performance”, Managerial Auditing Journal, 17/4, pp. 174-178.

KAR AMACI GÜTMEYEN LİDERLİK KAPASİTESİ OLUŞTURMA:BELİRSİZLİKLER ÇAĞINDA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK

Yıl 2008, Cilt: 6 Sayı: 2, 75 - 84, 01.09.2008

Kaynakça

  • Aktan, Coşkun Can ve Vural, İstiklal, (2007), “Kurumsal Sosyal Sorumluluk: Uluslararası Kuruluşlar ve Hükümet –Dışı Organizasyonlar Tarafından Sürdürülen Başlıca Girişimler”, Çimento İşveren Dergisi, Sayı:3, Cilt:21, Mayıs, ss. 1-21.
  • Akyüz, Alper, (2006), “Bir İş Yapma Biçimi Olarak Gönüllülük Ve Örgütlenmesi”, Gönüllülerle İşbirliği, Laden Yurttagüler; Alper Akyüz, İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları:151, 1.Baskı, Kasım, İstanbul, ss. 53-104.
  • Argüden, Yılmaz, (2005), Sosyal Girişimcilik Ve Sivil Toplum Kuruluşlarında İyi Yönetişim, http://www.arguden.net/articleDetail.asp?mID=210, (Erişim tarihi: 28.04.2008).
  • Argüden, Yılmaz, (2002), Kurumsal Sosyal Sorumluluk, ARGE Danışmanlık Yayınları No:03, Rota Yayın Yapım Tanıtım Ticaret Ltd. Şti., 1. Basım Ekim, İstanbul. Aysan, Mustafa, (2002), “Enron Olayı”,
  • http://www.radikal.com.tr/
  • haber.php?haberno=30441, (Erişim tarihi 29/04/2008).
  • Büyük, Sedef Seçkin, (2006), “ Sosyal Sorumlulukta Türkiye’nin Liderleri”, Capital, İş Ve Ekonomi Dergisi, Mart, Yıl:14 Sayı:3, ss. 64-74.
  • Chhaochharia, Vidhi & Laeven, Luc, (2007), “Corporate Governance Norms and Practices”, abstract_id=965733, pp. 1- 42, (Erişim tarihi 29.04.2008). 8,
  • http://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?
  • Christiansen, Kim & Kardel, Dorte, (2004), “Environmental Certificates – Danish Lessons”, Journal Cleaner Production,, 10 February, pp. 863-866.
  • Demir, Hulusi ve Songür, Neşe, Sosyal Sorumluluk Ve İş Ahlakı”, (1999), Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsi Dergisi, Cilt:2, Sayı: 3, ss. 150-168.
  • Dennis, Brayn; Neck, Cristopher P., & Goldsby, Michael (1998), ”Body Shop International: an exploration of corporate social responsibility”, Management Decision, 36/10, pp. 649-653
  • Frankental, Peter, “Corporate Social Responsibility – a PR Invention ?”, (2001), Corporate Communications: An İnternational Journal, Volume:6, Number 1, pp. 18-23
  • Jones, Peter; Comfort, Daphne & Hillier, David, (2007), “ Marketing and corporate social responsibility within food stores”, British Food Journal, Vol:109, No:8, pp. 582-593
  • Kotler, Philip & Lee, Nancy, (2006), Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Çev: Sibel Kaçamak, Kapital Meyde Hizmetleri A.Ş., İstanbul
  • Lantos,, Geoffrey P., (2001), “The Boundaries of Strategic Corporate Social Responsibility”, Journal of Consumer Marketing, Vol:18, No: 7, pp. 595-630.
  • Moir, Lance, (2001), “What Do We Mean By Corporate Social Responsibility”, Corporate Governance, Vol: 1, Number:2, pp. 16-22
  • Morrow, David & Rondinelli, Dennis, (2002), “Adopting Corporate Environmental Management Systems: Motivations and Results of ISO 14001 and EMAS Certification”, European Management Journal, Vol.20 No:2 April, pp.159-171
  • Özgener, (2004), Şevki, İş Ahlakının Temelleri Yönetsel Bir Yaklaşım, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara
  • Quazi, Hesan A.; Khoo, Yee–Koon; Tan, Chin-Meng & Wong, Poh– Seng, (2001), “Motivation for ISO 14000 certification: development of a predictive model”, Omega The International Journal of Management Science, 6 June, pp. .525- 542.
  • Silberhorn, Daniel & Warren, Richard C., .( 2007), “Defining corporate social responsibility A view from big companies in Germany and the UK”, European Business Review, Vol. 19 No. 5, pp. 352-353.
  • Şimşek, M. Şerif ve Özgener, Şevki, “Organizasyonlarda Sosyal Duyarlılık, http://www.google.com.tr/interstitial?url=http://www.yonetimbilimi.org/sonuc. php%3Farama%3Dorganizasyonlar, (Erişim tarihi 24.02. 2008).
  • Smith, Allan D. , (2007 ), “Making the case for the competitive advantage of corporate social responsibility”, Business Strategy Series ; Vol. 8 No. 3,pp. 186-195
  • Yamak, Sibel, (2007), Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kavramının Gelişimi, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., 1. Baskı, Bursa
  • Zairi, Mohamed, (2000), “Social Responsibility and Impact on Society”, The TQM Magazine, Vol:12, Number: 3, pp. 172-178.
  • Zairi, Mohamed & Peters, John, (2002), “The Impact of Social Responsibility on Business Performance”, Managerial Auditing Journal, 17/4, pp. 174-178.
Toplam 26 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Naim Kapucu Bu kişi benim

Hamit Palabıyık Bu kişi benim

Ferhod Yuldashev Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Eylül 2008
Gönderilme Tarihi 24 Haziran 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 6 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Kapucu, N., Palabıyık, H., & Yuldashev, F. (2008). KAR AMACI GÜTMEYEN LİDERLİK KAPASİTESİ OLUŞTURMA:BELİRSİZLİKLER ÇAĞINDA SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK. Yönetim Bilimleri Dergisi, 6(2), 75-84.

Sayın Araştırmacı;

Dergimize gelen yoğun talep nedeniyle Ocak ve Mart 2025 sayısı için öngörülen kontenjan dolmuştur, gönderilen makaleler ilerleyen sayılarda değerlendirilebilecektir. Bu hususa dikkat ederek yeni makale gönderimi yapmanızı rica ederiz.

Dergimize göndereceğiniz çalışmalar linkte yer alan taslak dikkate alınarak hazırlanmalıdır. Çalışmanızı aktaracağınız taslak dergi yazım kurallarına göre düzenlenmiştir. Bu yüzden biçimlendirmeyi ve ana başlıkları değiştirmeden çalışmanızı bu taslağa aktarmanız gerekmektedir.
İngilizce Makale Şablonu için tıklayınız...

Saygılarımızla,