Research Article
BibTex RIS Cite

DİN ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETMENİN ROLÜ VE DİN DERSİ ÖĞRETMENİ YETERLİLİKLERİ (Türkiye Örneği)

Year 2011, Volume: 15 Issue: 1, 5 - 13, 15.06.2011

Abstract

Bu çalışmada ilk olarak; okulun ve öğretmenin, bireyi tüm yönleriyle geliştirme görevi çerçevesinde okuldaki din öğretiminin ve öğretmenin önemini vurgulanacak ve temellendirilecektir. İkinci olarak, din dersi öğretmenleriyle ilgili Türkiye’de belirlenen yeterliliklere işaret edilecek ve din dersi programlarının temel niteliğine dikkat çekilecektir. Sonuçta ise, din dersi öğretmeni yetiştiren kurumlar olan ilahiyat fakültelerinin programlarıyla ilgili bir değerlendirme yapılacaktır. Ayrıca farklı ülkelerle teoloji eğitimi ile ilgili işbirliği konusunda önerilere yer verilecektir.

Year 2011, Volume: 15 Issue: 1, 5 - 13, 15.06.2011

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Peer-revieewed Translated Articles
Authors

Nevzat Aşıkoğlu

Publication Date June 15, 2011
Published in Issue Year 2011 Volume: 15 Issue: 1

Cite

ISNAD Aşıkoğlu, Nevzat. “DİN ÖĞRETİMİNDE ÖĞRETMENİN ROLÜ VE DİN DERSİ ÖĞRETMENİ YETERLİLİKLERİ (Türkiye Örneği)”. Cumhuriyet Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 15/1 (June 2011), 5-13.