APA |
Yılmaz, Y. D. D. N. (2003). Siyer-i Veysî’deki “Hikâye-i Latîfe” Çerçevesinde Tolerans, Müsamaha ve Hoşgörü Kavramlarının Yeniden Değerlendirilmesi. Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD), 3(2). |
|
AMA |
Yılmaz YDDN. Siyer-i Veysî’deki “Hikâye-i Latîfe” Çerçevesinde Tolerans, Müsamaha ve Hoşgörü Kavramlarının Yeniden Değerlendirilmesi. Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD). June 2003;3(2). |
|
Chicago |
Yılmaz, Yard. Doç. Dr. Nuran. “Siyer-I Veysî’deki ‘Hikâye-I Latîfe’ Çerçevesinde Tolerans, Müsamaha Ve Hoşgörü Kavramlarının Yeniden Değerlendirilmesi”. Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD) 3, no. 2 (June 2003). |
|
EndNote |
Yılmaz YDDN (June 1, 2003) Siyer-i Veysî’deki “Hikâye-i Latîfe” Çerçevesinde Tolerans, Müsamaha ve Hoşgörü Kavramlarının Yeniden Değerlendirilmesi. Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD) 3 2 |
|
IEEE |
Y. D. D. N. Yılmaz, “Siyer-i Veysî’deki ‘Hikâye-i Latîfe’ Çerçevesinde Tolerans, Müsamaha ve Hoşgörü Kavramlarının Yeniden Değerlendirilmesi”, Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD), vol. 3, no. 2, 2003. |
|
ISNAD |
Yılmaz, Yard. Doç. Dr. Nuran. “Siyer-I Veysî’deki ‘Hikâye-I Latîfe’ Çerçevesinde Tolerans, Müsamaha Ve Hoşgörü Kavramlarının Yeniden Değerlendirilmesi”. Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD) 3/2 (June 2003). |
|
JAMA |
Yılmaz YDDN. Siyer-i Veysî’deki “Hikâye-i Latîfe” Çerçevesinde Tolerans, Müsamaha ve Hoşgörü Kavramlarının Yeniden Değerlendirilmesi. Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD). 2003;3. |
|
MLA |
Yılmaz, Yard. Doç. Dr. Nuran. “Siyer-I Veysî’deki ‘Hikâye-I Latîfe’ Çerçevesinde Tolerans, Müsamaha Ve Hoşgörü Kavramlarının Yeniden Değerlendirilmesi”. Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD), vol. 3, no. 2, 2003. |
|
Vancouver |
Yılmaz YDDN. Siyer-i Veysî’deki “Hikâye-i Latîfe” Çerçevesinde Tolerans, Müsamaha ve Hoşgörü Kavramlarının Yeniden Değerlendirilmesi. Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD). 2003;3(2). |
|