BibTex RIS Cite

Tam Öğrenme Stratejisi'nin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma

Year 2004, Volume: 4 Issue: 2, 187 - , 01.06.2004

Abstract

Tam Öğrenme Stratejisi'nin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma

Year 2004, Volume: 4 Issue: 2, 187 - , 01.06.2004

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Öğr. Gör. Şemseddin Koçak This is me

Prof. Dr. Zeynel Cebeci This is me

Öğr. Gör. Emrah Yenilmez This is me

Publication Date June 1, 2004
Submission Date August 6, 2014
Published in Issue Year 2004 Volume: 4 Issue: 2

Cite

APA Koçak, Ö. G. Ş., Cebeci, P. D. Z., & Yenilmez, Ö. G. E. (2004). Tam Öğrenme Stratejisi’nin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma. Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD), 4(2), 187.
AMA Koçak ÖGŞ, Cebeci PDZ, Yenilmez ÖGE. Tam Öğrenme Stratejisi’nin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma. Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD). June 2004;4(2):187.
Chicago Koçak, Öğr. Gör. Şemseddin, Prof. Dr. Zeynel Cebeci, and Öğr. Gör. Emrah Yenilmez. “Tam Öğrenme Stratejisi’nin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma”. Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD) 4, no. 2 (June 2004): 187.
EndNote Koçak ÖGŞ, Cebeci PDZ, Yenilmez ÖGE (June 1, 2004) Tam Öğrenme Stratejisi’nin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma. Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD) 4 2 187.
IEEE Ö. G. Ş. Koçak, P. D. Z. Cebeci, and Ö. G. E. Yenilmez, “Tam Öğrenme Stratejisi’nin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma”, Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD), vol. 4, no. 2, p. 187, 2004.
ISNAD Koçak, Öğr. Gör. Şemseddin et al. “Tam Öğrenme Stratejisi’nin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma”. Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD) 4/2 (June 2004), 187.
JAMA Koçak ÖGŞ, Cebeci PDZ, Yenilmez ÖGE. Tam Öğrenme Stratejisi’nin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma. Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD). 2004;4:187.
MLA Koçak, Öğr. Gör. Şemseddin et al. “Tam Öğrenme Stratejisi’nin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma”. Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD), vol. 4, no. 2, 2004, p. 187.
Vancouver Koçak ÖGŞ, Cebeci PDZ, Yenilmez ÖGE. Tam Öğrenme Stratejisi’nin Etkililiği Üzerine Bir Çalışma. Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD). 2004;4(2):187.