BibTex RIS Cite

Okuma Yazma Güçlüğü Ve Okul

Year 2001, Volume: 7 Issue: 7, - , 01.06.2001

Abstract

-

Okuma Yazma Güçlüğü Ve Okul

Year 2001, Volume: 7 Issue: 7, - , 01.06.2001

Abstract

Bu makalede okuma yazma güçlüğünün nedenleri tanı ve tanı yöntemleri ele alınmıştır Ayrıca okuma yazma güçlüğü ve okul ilişkisi bağlamında öğretmenlere yönelik önerilerde bulunulmuştur Zusammenfassung Die Legasthenie Lese Rechtschreib Schwaeche bezeichnet eine umschriebene Störung im erlernen der Schriftsprache die nicht durch eine allgemeine Beeintraechting der geistigen Entwicklungs Milieu oder Unterrichtsbedingungen erklaert werden kann Legasthenie wurde in dieser Arbeit vielseitig diskutiert

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Doç. Dr. Turan Akbaş This is me

Publication Date June 1, 2001
Submission Date December 29, 2013
Published in Issue Year 2001 Volume: 7 Issue: 7

Cite

APA Akbaş, D. D. T. (2001). Okuma Yazma Güçlüğü Ve Okul. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7(7).