Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Cover Image
Submit Article Aim & Scope Author Guidelines Last Issue Archive Editorial Board Contact
...
Login
ISSN 1304-8880 | e-ISSN 1304-8899 | Period Biannually | Founded: 1987 | Publisher Cukurova University |


Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

ISSN 1304-8880 | e-ISSN 1304-8899 | Period Biannually | Founded: 1987 | Publisher Cukurova University |
Cover Image


Cilt:28 Sayı:3 Last Issue
Volume 28 - Issue 3 - Dec 15, 2019
  1. TARIMSAL ÜRETİMİN VE ÖLÇEK ETKİSİNİN ÇEVRE KİRLİLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
    Pages 1 - 11
    Ebru ÖZGÜR GÜLER , Ceren BÖRÜBAN
  2. DIŞA AÇIKLIK VE ÇEVRESEL KİRLİLİK İLİŞKİSİ: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
    Pages 12 - 23
    Burcu YILMAZ ŞAHİN , Halit Levent ORMAN , Servet CEYLAN
  3. ULAKBİM VERİ TABANINDA SÜRDÜRÜLEBİLİR VE ÇEVRECİ PAZARLAMA KONUSUNDA YAYINLANMIŞ MAKALELERİN BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
    Pages 24 - 36
    Onur ÇELİK , Meltem CANOĞLU
  4. SÜRDÜRÜLEBİLİR MOBİLYA TASARIMINA MODEL OLARAK DÜZ-PAKETLENEBİLEN SÖKÜLEBİLİR STRÜKTÜR YAKLAŞIMI
    Pages 37 - 49
    Tülay CANBOLAT
  5. STRATEJİK YEŞİL PAZARLAMA BAĞLAMINDA YEŞİL FİYATLANDIRMA LİTERATÜRÜNÜN İNCELENMESİ
    Pages 50 - 58
    Kalender Özcan ATILGAN
  6. SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK MUHASEBESİNİN TEORİK AÇIDAN İNCELENMESİ
    Pages 59 - 72
    Elif Nursun DEMİRCİOĞLU , Demet EVER
  7. GIDA ÜRÜNLERİNİN SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİMİ BAĞLAMINDA TÜKETİCİ TİPOLOJİSİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
    Pages 73 - 90
    Zeki Atıl BULUT , Feyza TEKİNBAŞ ÖZKAYA , Ali Naci KARABULUT , Gülşah ATAĞAN
  8. SÜRDÜRÜLEBİLİRLİKLE İLGİLİ BİR PAZARLAMA İLETİŞİMİ ARACI OLARAK INSTAGRAM: EN DEĞERLİ 25 MARKA ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
    Pages 91 - 108
    Deniz ZEREN , Nilufer GÖKDAGLİ
  9. GELİŞMİŞ VE YÜKSELEN PİYASA EKONOMİLERİNDE SÜRDÜRÜLEBİLİR ENERJİ: ÇEVRESEL KUZNETS EĞRİSİ YAKLAŞIMI
    Pages 109 - 129
    İbrahim ÖRNEK , Sena TÜRKMEN
  10. KURUMSAL SÜRDÜRÜLEBİLİRLİKTE MUHASEBE VE DENETİMİN ÖNEMİ
    Pages 130 - 142
    Mehmet Ünsal MEMİŞ
  11. YAPAY SİNİR AĞLARI KULLANARAK ENERJİ TASARRUFLU ATÖLYE TİPİ ÇİZELGELEME
    Pages 143 - 154
    Mert DEMİRCİOĞLU
  12. TÜRKİYE’NİN İKLİM AKSİYONUNUN BUGÜNKÜ DURUMU
    Pages 155 - 169
    Semin PAKSOY
  13. MARKALARIN SÜRDÜRÜLEBİLİR TÜKETİM FARKINDALIĞI OLUŞTURMALARINDA SOSYAL MEDYANIN ROLÜ: INSTAGRAM ÖRNEĞİ
    Pages 170 - 182
    İsmail ERKAN
  14. SÜRDÜRÜLEBİLİR YÖNETİŞİM GÖSTERGELERİ: TÜRKİYE VE AVRUPA BİRLİĞİ ÜLKELERİ İÇİN ÇOK BOYUTLU ÖLÇEKLEME ANALİZİ
    Pages 183 - 195
    İlter ÜNLÜKAPLAN , Ebru CANIKALP
  15. SÜRDÜRÜLEBİLİR KALİTE ALGISI ve İŞ PERFORMANSI: ÇALIŞMAYA TUTKUNLUĞUN ARACI ROLÜ
    Pages 196 - 211
    Safiye ŞAHİN , Bilal ÇANKIR
  16. TÜRKİYE’DE DÖVİZ KURU POLİTİKALARININ OLASI ETKİLERİ
    Pages 212 - 223
    Sureyya YİLMAZ , Yelda BUGAY TEKGÜL
  17. TÜRK İŞLETME GRUBU İŞTİRAKLERİ ÜST YÖNETİM EKİBİNDE AİLE ÜYELERİ VARLIĞININ İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİLERİ
    Pages 224 - 239
    Azmi YALÇIN , Muzaffer AYDEMİR
  18. MAĞARA TURİZMİNİN MOTİVASYON FAKTÖRLERİNİN BELİRLENMESİ: KARACA MAĞARASI ÖRNEĞİ
    Pages 240 - 251
    Onur KIZILCIK , Hülya TAŞTAN
  19. MOBİL UYGULAMAYA SAHİP HAVAYOLU İŞLETMELERİNİN YOLCULARA YÖNELİK HİZMETLERİNİN ARAŞTIRILMASI
    Pages 252 - 265
    Nuriye GÜREŞ , Seda ARSLAN , Cevher YÜKSEL , Harun YILMAZ
  20. KULLANICI PERSPEKTİFİNDE ÇALIŞMA MEKANLARININ ERGONOMİK TASARIM KRİTERLERİ BAKIMINDAN İNCELENMESİ
    Pages 266 - 276
    Bilge YARAREL
  21. HEDONİK VE FAYDACI DEĞERLERİN MÜŞTERİ TATMİNİNE ETKİLERİNİN Y VE Z KUŞAKLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ
    Pages 277 - 297
    Fatma DEMİRCİ OREL , Özlem KAÇMAZ
Indexes and Platforms