BibTex RIS Cite

Muhasebe Öğretim Elemanlarının Bilgi Teknolojisinden Yararlanma Oranlarının Tespitine ilişkin Bir Araştırma

Year 2006, Volume: 15 Issue: 1, 171 - 188, 01.03.2006

Abstract

İşletmeler teknolojinin hızla geliştiği rekabetin arttığı bir ortamda faaliyette bulunmaktadırlar Bilgi teknolojisi araçlarını en etkin ve verimli şekilde kullanan kişi ve işletmeler rekabet üstünlüğüne sahip olmaktadırlar Öğretim elemanlarımızın bilgi teknolojisi araçlarını muhasebe derslerinde eğitimin verimliliğinin artırılması yönünde kullanmaları öğrencileri yeni iş ortamına hazırlayacaktır Bu çalışmada öğretim elemanlarının bilgi teknolojisi araçlarını kullanım amaçları ile muhasebe derslerinde kullanım oranları ve sıklığı tespite çalışılmıştır Anahtar Kelimeler: muhasebe eğitimi bilgi teknolojisi öğretim elemanı

Muhasebe Öğretim Elemanlarının Bilgi Teknolojisinden Yararlanma Oranlarının Tespitine ilişkin Bir Araştırma

Year 2006, Volume: 15 Issue: 1, 171 - 188, 01.03.2006

Abstract

Companies do business in an environment in which competition and technological development increase fast Companies and people who use information technology tools effectivelly and efficiently will have competitive advantage Students can be prepared to new business environment with the usage of information technology tools to increase the effectiveness in accounting courses In this study It is tried to determine the educators’ aim in the usage of information technology tools and its usage level and frequency Key words: accounting education information technology lecturer

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Yrd. Doç. Dr. Zeynep Hatunoğlu This is me

Publication Date March 1, 2006
Submission Date December 29, 2013
Published in Issue Year 2006 Volume: 15 Issue: 1

Cite

APA Hatunoğlu, Y. D. D. Z. (2006). Muhasebe Öğretim Elemanlarının Bilgi Teknolojisinden Yararlanma Oranlarının Tespitine ilişkin Bir Araştırma. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 15(1), 171-188.