BibTex RIS Cite

Müşteri Odaklı Web Sitelerinin işletme Pazarlama Kararlarına Ve Markasına Etkisi

Year 2006, Volume: 15 Issue: 2, 191 - 206, 01.06.2006

Abstract

In today’s world most firms have produced substitute goods by using similar equipments in production Under these circumstances communication with costumers has enabled to get ahead of the competitors by providing differences Thus customer needs requests and desires would be realized and so strategies developed by the help of customer data would lead to success in the competitive environment Internet and web sites which are considered to be among the most important inventions provide one to one communication with costumers 24 hours The data gathered from one to one communication have contributed both marketing decisions and company brand With this study how much the companies cared about customer communication whether the feedbacks gathered as a result of the mutual interaction have an effect on the marketing decisions and company brand have been measured Keywords: Costumer Relations Customer Orientation Web Site Design

Müşteri Odaklı Web Sitelerinin işletme Pazarlama Kararlarına Ve Markasına Etkisi

Year 2006, Volume: 15 Issue: 2, 191 - 206, 01.06.2006

Abstract

Günümüzde birçok işletme benzer teknolojik ekipmanlar kullanarak faaliyetlerini gerçekleştirdiği için birbirleri yerine kolayca ikame edebilecek ürünler üretmektedir Böyle bir ortamda müşterilerle kurulan iletişim firmaların farklılık yaratarak rakiplerin arasından sıyrılmasını kolaylaştırmaktadır Böylece müşterilerin ihtiyaç istek ve arzuları anlaşılacak ve elde edilen bilgiler paralelinde hazırlanan stratejiler ile rekabet ortamında başarıya ulaşılacaktır Yüzyılın en önemli buluşlarından sayılan internet ve web siteleri müşterilerle birebir iletişimin yirmi dört saat kesintisiz olarak gerçekleştirilebildiği bir ortamdır Karşılıklı iletişimler sonucu elde edilen veriler işletmenin hem pazarlama kararlarına hem de işletme markasına katkılar sağlamaktadır Bu çalışma ile işletmelerin müşterileri ile iletişimi ne ölçüde önemsedikleri karşılıklı iletişim sonucunda elde edilen bildirimlerin pazarlama kararları ve işletme markaları üzerinde etkisi olup olmadığı ölçülmüştür Anahtar Kelimeler: Müşteri İlişkileri Müşteri Odaklılık Web Sitesi Tasarımı THE EFFECTS OF COSTUMER ORIENTED WEB SITES ON CORPORATE MARKETING DECISIONS AND BRAND

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Yrd. Doç. Dr. Hilal İnan This is me

Arş. Gör. Hatice Doğan This is me

Publication Date June 1, 2006
Submission Date December 29, 2013
Published in Issue Year 2006 Volume: 15 Issue: 2

Cite

APA İnan, Y. D. D. H., & Doğan, A. G. H. (2006). Müşteri Odaklı Web Sitelerinin işletme Pazarlama Kararlarına Ve Markasına Etkisi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 15(2), 191-206.