BibTex RIS Cite

FEN - EDEBİYAT FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMLARINDAN BEKLENTİLERİ VE KAYGILARI

Year 2005, Issue: 17, - , 01.12.2005

Abstract

Bu çalışma, Dokuz Eylül ve Celal Bayar Üniversiteleri'nin Fen - Edebiyat Fakültesi öğrencilerine yönelik olarak başlatılan Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisansın sorunlarını saptamak amacıyla, bu üniversite öğrencileri üzerinde 2002 - 2003 öğretim yılı bahar döneminde yapılmış betimsel, uygulamalı bir araştırmadır. Uygu¬lamada biçimsel mülakat yöntemi kullanılmış, elde edilen veriler olgu ve yargı verileri şeklinde iki genel grupta top¬lanmış ve frekans tabloları düzenlenerek değerlendirmeler yapılıp, bazı çözüm önerileri sunulmuştur.

Year 2005, Issue: 17, - , 01.12.2005

Abstract

This's a descriptive and applied study aimed to identify the problems of Secondary School Subject Teaching Master Programme without thesis in the faculty of Arts and Science from Celal Bayar University in spring term of 2002-2003 instruction year.
in the application, the method of forma) interview was used. The obtained data and opinions were grouped in two main groups and evaluated in the frequency tables. At the end, some suggestions were presented.

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA45UY98UV
Journal Section Articles
Authors

Şule Aycan This is me

Nihat Ayçana This is me

Suat Türkoğuz This is me

Publication Date December 1, 2005
Published in Issue Year 2005 Issue: 17

Cite

APA Aycan, Ş., Ayçana, N., & Türkoğuz, S. (2005). FEN - EDEBİYAT FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMLARINDAN BEKLENTİLERİ VE KAYGILARI. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi(17).