BibTex RIS Cite
Year 2005, Issue: 17, - , 01.12.2005

Abstract

In this study, it was assumed to be useful that determining ideas and attitudes of the students attending the 4 th and 5 th grade at Physics Education in Education Faculty of Buca towards the non-thesis post graduate program following the reconstruction process of the Education Faculties in Turkey.
To serve this aim, a scale was developed to know the ideas and attitudes the students towards new physics curriculum. The scale was analyzed statistically and in the view of the data some interpretations and some proposals were presented.

FİZİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI ÖĞRENCİLERİNİN LİSANSÜSTÜ ÜİTİME KARŞI LİSANS ÖĞRENİMİ SÜRECİNDE GELİŞTİRDİKLERİ TUTUM ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA

Year 2005, Issue: 17, - , 01.12.2005

Abstract

Çalışmada Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Fizik Eğitimi Anabilim Dalı 4. sınıf öğrencilerinin yeniden yapılandırma süreci sonunda Fizik Eğitimi Anabilim Dalı Öğretim Programında düzenlenmiş 1.5 yıllık tezsiz yüksek lisans programına karşı nasıl bir tutum içinde olduklarını ve 5. sınıf öğrencilerinin, devam ettikleri tezsiz yüksek lisans programı ile ilgili görüşlerini bilmenin yararlı olacağı düşüncesinden yola çıkılmıştır.
Bu amaçla, anılan öğrencilerin yeni Fizik Öğretimi Programı konusundaki görüşlerini almak ve nasıl bir tutum içinde olduklarını belirlemek üzere bir ölçek hazırlanmıştır. Ölçek istatistiksel olarak değerlendirilmiş ve elde edilen veriler ışığında yorumlar yapılarak, öneriler sunulmuştur.

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA45YG45VS
Journal Section Articles
Authors

Rabia Kalem Tanel This is me

Serap Çalışkan This is me

Halil Çallıca This is me

Publication Date December 1, 2005
Published in Issue Year 2005 Issue: 17

Cite

APA Tanel, R. K., Çalışkan, S., & Çallıca, H. (2005). FİZİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI ÖĞRENCİLERİNİN LİSANSÜSTÜ ÜİTİME KARŞI LİSANS ÖĞRENİMİ SÜRECİNDE GELİŞTİRDİKLERİ TUTUM ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi(17).