Bu çalışma, işletmelerdeki finansal performansın kurumsal itibara etkisini incelemek için hazırlanmıştır.
Çalışmanın birinci bölümünde, itibar kavramına ve kurumsal itibar kavramının ortaya çıkışına ve gelişimine,
kurumsal itibarın unsurlarına, bileşenlerine ve bununla beraber kurumsal kimlik, kültür ve imajın kurumsal
itibarla olan ilişkisine, kurumsal itibarın işletmeler açısından faydalarına ve bunun ölçme yöntemine detaylı bir
şekilde incelenerek yer verilmiştir. İkinci bölümünde ise, finansal performansı daha iyi kavramak için,
performans kavramına ve tarihsel gelişimi, finansal performansın analiz teknikleri, finansal performansın ölçümü
anlatılmıştır. Araştırmanın üçüncü bölümünde ise analiz, bulgular ve sonuç kısmına yer verilmiştir. Bu
çalışmanın amacı, işletmelerdeki finansal performansın kurumsal itibara etkisini incelemektir. Araştırmada
analiz yöntemi kullanılmıştır. Araştırma
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Business Administration |
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Publication Date | September 30, 2020 |
Published in Issue | Year 2020 Issue: 5-6 |