BibTex RIS Cite

OTOBÜS İŞLETMELERİNDE GELİR ARTTIRICI YÖNETSEL STRATEJİLER

Year 1999, Issue: 2, - , 20.06.2015

Abstract

References

  • Bus T ran sit System, Vehıcle Roadway Operatıon, Alba Bueverlang, Düsseldorf, Englısh Translaton SNV, Studıengesellse-holf, Nohurken, mbh, 1982.
  • DİKEN Ahmet, Sanayi ve Hizmet İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi, Konya Ticaret Odası Eğitim ve Kültür Yayınları, no: 8, Konya, 1998.
  • DİNÇER Ömer, Stratejik Yönetim ve İşletme Politikası, Genişletilmiş ve Yenilenmiş 5. Baskı, Beta basım Yayın Dağıtım A.Ş. İstanbul, 1998.
  • FAULKS R.W., Bus and Coach Operation, Fitth Edition Butlerand Tanner Ltd., Lond­ ra, 1987.
  • ORHANER Ergine, KORKMAZ Sezer, ‘Türk Ekonomisinde Hizmet Sektörünün Duru­ mu ve Rekabet Gücü”, 3. Verim-lilik Kongresi (Bildiriler), 14-16 Mayıs 1997, MPM Yay. No:599, Ankara, 1997.
  • ÖZKUL Ali Ekrem, Genel İşletme, Anadolu Üniversitesi Yayınları, No: 931, A.Ö.F Yayınları, No: 501 Eskişehir, Temmuz 1997.

OTOBÜS İŞLETMELERİNDE GELİR ARTTIRICI YÖNETSEL STRATEJİLER

Year 1999, Issue: 2, - , 20.06.2015

Abstract

Değişme hızının arttığı küreselleşen bir rekabet ortamında ya ­şıyoruz. Sosyal, kültürel, politik ve ekonomik amaçlı bütün işletmeler­de olduğu gibi, hizmet işletmelerinde de yönetim çalışmalarının başarı ile yürütebilmesinin ilk ve temel işlevi geleceğin kestirilmesi ve dü­zenlenmesidir. Hizmet işletmeleri, stratejileri seçme ve yürütme yön­temleri açısından, mal üretimine yönelik işletmelerden büyük oranda değişiktir. Bu çalışmamızda hizmet işletmelerinin, mal üreten işlet­melerden hangi yönlerden farklı olduğu, otobüs işletmelerinde strate­jik çalışmalar ve uygulanabilir stratejiler konu edilmiştir

References

  • Bus T ran sit System, Vehıcle Roadway Operatıon, Alba Bueverlang, Düsseldorf, Englısh Translaton SNV, Studıengesellse-holf, Nohurken, mbh, 1982.
  • DİKEN Ahmet, Sanayi ve Hizmet İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi, Konya Ticaret Odası Eğitim ve Kültür Yayınları, no: 8, Konya, 1998.
  • DİNÇER Ömer, Stratejik Yönetim ve İşletme Politikası, Genişletilmiş ve Yenilenmiş 5. Baskı, Beta basım Yayın Dağıtım A.Ş. İstanbul, 1998.
  • FAULKS R.W., Bus and Coach Operation, Fitth Edition Butlerand Tanner Ltd., Lond­ ra, 1987.
  • ORHANER Ergine, KORKMAZ Sezer, ‘Türk Ekonomisinde Hizmet Sektörünün Duru­ mu ve Rekabet Gücü”, 3. Verim-lilik Kongresi (Bildiriler), 14-16 Mayıs 1997, MPM Yay. No:599, Ankara, 1997.
  • ÖZKUL Ali Ekrem, Genel İşletme, Anadolu Üniversitesi Yayınları, No: 931, A.Ö.F Yayınları, No: 501 Eskişehir, Temmuz 1997.
There are 6 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Hakan Kara This is me

Publication Date June 20, 2015
Published in Issue Year 1999 Issue: 2

Cite

APA Kara, H. (2015). OTOBÜS İŞLETMELERİNDE GELİR ARTTIRICI YÖNETSEL STRATEJİLER. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi(2).
AMA Kara H. OTOBÜS İŞLETMELERİNDE GELİR ARTTIRICI YÖNETSEL STRATEJİLER. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. June 2015;(2).
Chicago Kara, Hakan. “OTOBÜS İŞLETMELERİNDE GELİR ARTTIRICI YÖNETSEL STRATEJİLER”. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, no. 2 (June 2015).
EndNote Kara H (June 1, 2015) OTOBÜS İŞLETMELERİNDE GELİR ARTTIRICI YÖNETSEL STRATEJİLER. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2
IEEE H. Kara, “OTOBÜS İŞLETMELERİNDE GELİR ARTTIRICI YÖNETSEL STRATEJİLER”, Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, no. 2, June 2015.
ISNAD Kara, Hakan. “OTOBÜS İŞLETMELERİNDE GELİR ARTTIRICI YÖNETSEL STRATEJİLER”. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2 (June 2015).
JAMA Kara H. OTOBÜS İŞLETMELERİNDE GELİR ARTTIRICI YÖNETSEL STRATEJİLER. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2015.
MLA Kara, Hakan. “OTOBÜS İŞLETMELERİNDE GELİR ARTTIRICI YÖNETSEL STRATEJİLER”. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, no. 2, 2015.
Vancouver Kara H. OTOBÜS İŞLETMELERİNDE GELİR ARTTIRICI YÖNETSEL STRATEJİLER. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2015(2).

Dergimiz EBSCOhost, ULAKBİM/Sosyal Bilimler Veri Tabanında, SOBİAD ve Türk Eğitim İndeksi'nde yer alan uluslararası hakemli bir dergidir.