Chris Hackley, PhD MSc BA BSc PGDip PGCE MBPsS is a Professor of Marketing, School of Business and Management at Royal Holloway University of London. Dr. Hackley’s research, teaching and supervisory interests include advertising and promotion, critical marketing and qualitative research methods. We reached out to Dr. Chris Hackley and conducted a comprehensive interview on Critical Theory, Social Constructionism and Marketing. At the end of the interview, you will find a bibliography of some of the sources that Hackley refers to and/or that will help to deepen the discussion.
Chris Hackley, PhD MSc BA BSc PGDip PGCE MBPsS, Londra Royal Holloway Üniversitesi'nde Pazarlama, İşletme ve Yönetim Okulu'nda profesördür. Dr. Hackley'in araştırma, öğretim ve denetim ilgi alanları arasında reklam ve tanıtım, eleştirel pazarlama ve niteliksel araştırma yöntemleri yer alır. Dr. Chris Hackley'e ulaştık ve Eleştirel Teori, Sosyal İnşacılık ve Pazarlama üzerine kapsamlı bir röportaj gerçekleştirdik. Röportajın sonunda, Hackley'in atıfta bulunduğu ve/veya tartışmayı derinleştirmeye yardımcı olacak bazı kaynakların bibliyografyasını bulacaksınız.
Critical Theory Social Constructionism Marketing Eleştirel Teori Sosyal İnşacılık Pazarlama
Primary Language | English |
---|---|
Journal Section | Değerlendirmeler |
Authors | |
Publication Date | December 31, 2022 |
Published in Issue | Year 2022 Volume: 4 Issue: 2 |
Bu eser Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.