DergiPark logo
  • English
    Turkish English
  • Admin Panel User Panel Coordinator of Scientific Publishing Panel My Journals My Research My Followers Profile
    Logout
  • Login
DergiPark logo

Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi

Volume: 4 Issue: 2, 12/31/14

Year: 2014

Research Articles

Research Article

1. SOSYAL AMACA YÖNELİK PAZARLAMA REKLAMLARINA YÖNELİK TUTUM

Ayla Topuz Savaş

Page : 2-31
Add To My Library
Create Research
PDF

Research Article

2. TÜRKİYE’NİN YENİDEN YAPILANMA SÜRECİNDE TELEVİZYON: 12 MART 1971 SONRASI DÖNEMDE TELEVİZYON YAYINCILIĞININ KONTROLÜ VE YAYGINLAŞTIRILMASI

Süleyman İlaslan

Page : 32-55
Add To My Library
Create Research
PDF

Research Article

3. KÜLTÜR, TÜKETİM KÜLTÜRÜ VE HALKLA İLİŞKİLER: KUZEY KIBRIS, TELSİM (VODAFONE KIBRIS) ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ

Nuran Öze

Page : 56-83
Add To My Library
Create Research
PDF

Research Article

4. BİR DİJİTAL AKTİVİZM BİÇİMİ OLARAK SLAKTİVİZM: CHANGE.ORG ÖRNEĞİ

Ceren Yegen

Page : 84-108
Add To My Library
Create Research
PDF

Research Article

5. YURTTAŞIN ÜRETTİĞİ İÇERİĞİN ANA AKIM MEDYADA KULLANIMI: “HABER SİZSİNİZ” PROGRAMI ÖRNEĞİ

Recep Ünal

Page : 109-125
Add To My Library
Create Research
PDF
  • Issue Files
    • Issue Full File
       
  • Archive
    • Volume: 3 Issue: 1, 6/1/13
    • Volume: 4 Issue: 1, 6/1/14
    • Volume: 4 Issue: 2, 12/31/14
    • Volume: 5 Issue: 1, 6/1/15
    • Volume: 5 Issue: 2, 12/31/15

.

Creative Commons Lisansı
Bu eser Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.