Eczacılık mesleğinin dönüşümüne paralel olarak eczacıların rolü de değişmekte, sunulan eczacılık hizmetlerinin çeşitliliği ve eczacıların sorumlulukları artmaktadır. Hasta memnuniyeti, eczacıların sağlık sektöründeki paydaş olarak rolünün değerlendirilmesinde önemli bir parametredir. Dolayısıyla bu makalede, çağımızda insanlar arası ilişkilerde çok önemli bir rolü olan iletişimin genelden özele doğru tartışılması amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda önce ecza, eczacı, eczacılık, eczacı-hasta ve eczacı-hekim iletişimi ve hastanın eczaneden beklentileri literatür esas alınarak incelenmiştir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Business Administration |
Journal Section | Research Articles |
Authors | |
Early Pub Date | June 30, 2023 |
Publication Date | June 30, 2023 |
Acceptance Date | June 22, 2023 |
Published in Issue | Year 2023 |