Book Review
BibTex RIS Cite

Tarih ve Metatarih: Birlikte Anlatı

Year 2018, Volume: 7 Issue: 9, 33 - 36, 31.12.2018

Abstract

2000’li
yıllardan sonra ise disiplinler arası çalışmalardaki artış yeni yöntemler ve
bakış açılarıyla yazılmış çalışmaların ortaya çıkmasını sağladı. Bu
çalışmalardan biri de Emrah Pelvanoğlu’nun 2011 yılında Bilkent Üniversitesi
Türk Edebiyatı bölümünde kabul edilen “Tanzimat ve Metatarih: Namık Kemal’in
Tarih Anlatılarının Poetikası” başlıklı doktora tezi. Tez geçtiğimiz ay
Vakıfbank Kültür Yayınlarınca aynı isimle kitaplaştırıldı.

References

  • Pelvanoğlu, Emrah. Tanzimat ve Metatarih: Namık Kemal'in Tarih Anlatılarının Poetikası. İstanbul: Vakıfbank Kültür Yayınları,2018
Year 2018, Volume: 7 Issue: 9, 33 - 36, 31.12.2018

Abstract

References

  • Pelvanoğlu, Emrah. Tanzimat ve Metatarih: Namık Kemal'in Tarih Anlatılarının Poetikası. İstanbul: Vakıfbank Kültür Yayınları,2018
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Creative Arts and Writing
Journal Section Articles
Authors

Soner Özcan

Publication Date December 31, 2018
Published in Issue Year 2018 Volume: 7 Issue: 9

Cite

APA Özcan, S. (2018). Tarih ve Metatarih: Birlikte Anlatı. Edu 7: Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7(9), 33-36.
AMA Özcan S. Tarih ve Metatarih: Birlikte Anlatı. EDU7. December 2018;7(9):33-36.
Chicago Özcan, Soner. “Tarih Ve Metatarih: Birlikte Anlatı”. Edu 7: Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7, no. 9 (December 2018): 33-36.
EndNote Özcan S (December 1, 2018) Tarih ve Metatarih: Birlikte Anlatı. Edu 7: Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 9 33–36.
IEEE S. Özcan, “Tarih ve Metatarih: Birlikte Anlatı”, EDU7, vol. 7, no. 9, pp. 33–36, 2018.
ISNAD Özcan, Soner. “Tarih Ve Metatarih: Birlikte Anlatı”. Edu 7: Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7/9 (December 2018), 33-36.
JAMA Özcan S. Tarih ve Metatarih: Birlikte Anlatı. EDU7. 2018;7:33–36.
MLA Özcan, Soner. “Tarih Ve Metatarih: Birlikte Anlatı”. Edu 7: Yeditepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 7, no. 9, 2018, pp. 33-36.
Vancouver Özcan S. Tarih ve Metatarih: Birlikte Anlatı. EDU7. 2018;7(9):33-6.

EDU7 dergisinde araştırma makaleleri, düşünce yazıları ve kitap analiz olmak üzere üç bölüm yer almaktadır.

Gizlilik

EDU7 dergi yönetim sistemine girilen isim ve elektronik posta adresleri gibi kişisel bilgiler, yalnızca bu derginin amaçları doğrultusunda kullanılacaktır. Bu bilgiler başka bir amaç için kullanılmayacak olup, üçüncü taraflarla paylaşılmayacaktır.

Arşivleme

EDU7 dergisinde yayınlan tüm makalelere ait üst veriler ve tam metinler TÜBİTAK ULAKBİM Sosyal Bilimler Veritabanı aracılığıyla ULAKBİM sunucularında saklanmakta ve sunulmaktadır.