BibTex RIS Cite

The Effects of Activities Based on Multiple Intelligence Theory on Students Achievement on The Subject of Acids And Bases

Year 2004, Volume: 5 Issue: 2, - , 01.08.2004

Abstract

-

ASİTLER BAZLAR KONUSUNDA ÇOKLU ZEKA KURAMINI NA DAYALI UYGULAMALARIN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ

Year 2004, Volume: 5 Issue: 2, - , 01.08.2004

Abstract

t Bu araştırmanın temel amacı ilköğretimin ikinci kademesinde 8 sınıflarda fen dersinde çoklu zeka kuramına dayalı öğretim yöntemini kullanarak bu yöntemi sınıf ortamında denemek ve çoklu zeka kuramına dayalı fen öğretiminin geleneksel öğretime göre öğrenci başarısına etkisini belirlemektir Bu araştırmanın evrenini İzmir ili ilköğretim 8 sınıf öğrencileri oluşturmaktadır Araştırmanın örneklemini ise İzmirde bulunan bir İlköğretim Okulunda okuyan 62 öğrenci oluşturmaktadır Bu çalışmada deneysel yöntem kullanılmıştır Araştırmanın verilerinin SPSS 8 0 programında değerlendirilmesiyle fen başarısı açısından gruplar arasında deney grubu lehinde anlamlı farklar olduğu ortaya konmuştur Ayrıca deney grubundaki öğrencilerin derse karşı ilgilerinin artarak pozitif davranışlar sergiledikleri gözlenmiştir

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Ali Günay Balım This is me

Esin Şahin Pekmez This is me

Esin Şahin Pekmez This is me

Publication Date August 1, 2004
Published in Issue Year 2004 Volume: 5 Issue: 2

Cite

APA Balım, A. G., Pekmez, E. Ş., & Pekmez, E. Ş. (2004). ASİTLER BAZLAR KONUSUNDA ÇOKLU ZEKA KURAMINI NA DAYALI UYGULAMALARIN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ. Ege Eğitim Dergisi, 5(2).