İngilizce’nin ve İngiliz Edebiyatı’nın öğrenilmesinde değişen eğilimleri göz önüne alan eğitimciler biliyoruz ki; Türk Üniversiteleri’ndeki ilgili bölümlerin ders içeriklerini sürekli olarak değiştirmekte ve yeniden yorumlamaktadırlar Bu yazının amacı şu anki çabalara farklı bir yaklaşım sunmak ve adı geçen eğitim kurumlarında sunulan diğer konuların arasına Biçembilim çalışmalarını da ekleyebilmektir Biçembilim çalışmaları bir yandan Dilbilim öte yandan edebiyat konularının tam ortasında yer almasıyla öğrencinin yazınsal metinlere doğru yaklaşmasını sağlar Çok yalın bir metinde bile olsa öğrencinin metine katkısını sağlar Bu görüşleri örneklemek adına bir Bink Noll şiiri seçilip incelenmiştir Bu inceleme sürecinde katkısı bulunan yapısalcı anlam bilim ve gösterge bilimsel bakış açıları makalede ayrı ayrı adımlar olarak sunulmuştur
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | April 1, 2004 |
Published in Issue | Year 2004 Volume: 5 Issue: 1 |
This page is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 terms.