Research Article
BibTex RIS Cite

REKLAMIN ROLÜ

Year 1969, Volume: 5 Issue: 1, 97 - 107, 01.06.1969

Abstract

...

References

  • ....
Year 1969, Volume: 5 Issue: 1, 97 - 107, 01.06.1969

Abstract

References

  • ....
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Business Administration
Journal Section Araştırma Makalesi
Authors

İlhan Cemalcılar This is me

Publication Date June 1, 1969
Published in Issue Year 1969 Volume: 5 Issue: 1

Cite

APA Cemalcılar, İ. (1969). REKLAMIN ROLÜ. Eskişehir İktisadi Ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi, 5(1), 97-107.
AMA Cemalcılar İ. REKLAMIN ROLÜ. Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi. June 1969;5(1):97-107.
Chicago Cemalcılar, İlhan. “REKLAMIN ROLÜ”. Eskişehir İktisadi Ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi 5, no. 1 (June 1969): 97-107.
EndNote Cemalcılar İ (June 1, 1969) REKLAMIN ROLÜ. Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi 5 1 97–107.
IEEE İ. Cemalcılar, “REKLAMIN ROLÜ”, Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi, vol. 5, no. 1, pp. 97–107, 1969.
ISNAD Cemalcılar, İlhan. “REKLAMIN ROLÜ”. Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi 5/1 (June 1969), 97-107.
JAMA Cemalcılar İ. REKLAMIN ROLÜ. Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi. 1969;5:97–107.
MLA Cemalcılar, İlhan. “REKLAMIN ROLÜ”. Eskişehir İktisadi Ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi, vol. 5, no. 1, 1969, pp. 97-107.
Vancouver Cemalcılar İ. REKLAMIN ROLÜ. Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi. 1969;5(1):97-107.