Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

REKLAMIN ROLÜ

Yıl 1969, Cilt: 5 Sayı: 1, 97 - 107, 01.06.1969

Öz

...

Kaynakça

  • ....
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular İşletme
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

İlhan Cemalcılar Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 1969
Yayımlandığı Sayı Yıl 1969 Cilt: 5 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Cemalcılar, İ. (1969). REKLAMIN ROLÜ. Eskişehir İktisadi Ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi, 5(1), 97-107.
AMA Cemalcılar İ. REKLAMIN ROLÜ. Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi. Haziran 1969;5(1):97-107.
Chicago Cemalcılar, İlhan. “REKLAMIN ROLÜ”. Eskişehir İktisadi Ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi 5, sy. 1 (Haziran 1969): 97-107.
EndNote Cemalcılar İ (01 Haziran 1969) REKLAMIN ROLÜ. Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi 5 1 97–107.
IEEE İ. Cemalcılar, “REKLAMIN ROLÜ”, Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi, c. 5, sy. 1, ss. 97–107, 1969.
ISNAD Cemalcılar, İlhan. “REKLAMIN ROLÜ”. Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi 5/1 (Haziran 1969), 97-107.
JAMA Cemalcılar İ. REKLAMIN ROLÜ. Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi. 1969;5:97–107.
MLA Cemalcılar, İlhan. “REKLAMIN ROLÜ”. Eskişehir İktisadi Ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi, c. 5, sy. 1, 1969, ss. 97-107.
Vancouver Cemalcılar İ. REKLAMIN ROLÜ. Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi Dergisi. 1969;5(1):97-107.