BibTex RIS Cite

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME DENEYİMİ: KURUMSAL TEMEL DERSLERİN ÇEVRİMİÇİ OLUŞTURULMASI, YÖNETİMİ VE SUNUMU

Year 2014, Volume: 4 Issue: 2, - , 01.06.2014

Abstract

Bu çalışmada Yaşar Üniversitesi bünyesinde yürütülmekte olan "Kurumsal Temel Dersler"in çevrimiçi olarak oluşturulması, yönetimi ve sunulması süreci ve araştırmacıların bu süreçteki deneyimleri paylaşılmaktadır. Çalışmada üniversitenin "Kurumsal Temel Dersler" bağlamında açık ve uzaktan öğrenme deneyimleri, planlanma, tasarım, üretim, sunum, değerlendirilme aşamaları ve mevcut durum hakkında bilgiler verilmektedir. Bu çalışma ile Yaşar Üniversitesi "Kurumsal Temel Dersler"inin açık ve uzaktan öğrenme ile sunumu sürecinde yaşananlar ve uygulanan çözümler paylaşılarak ulusal alanyazınına katkı sağlanması amaçlanmaktadır

References

  • Kısa Sınav ve Testler Mesajlar 2045 3701 3067 11401 7909 9049 8958 10607 65829  6879 1715 1513 3023 2620 10661 7084 8008 8266 9861 59630 1947 308 393 1015 544 8523 690 3677 3950 7338 28385 Forumlar 1668 267 308 160 97 2626 1561 2486 1356 2622 13151
  • (pp. 85-112). Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum Associates. Gustafson, K. L., & Branch, R. M. (2002). Survey of instructional development models (4 ed.). Syracuse: ERIC
  • Clearinghouse on Information and Technology ERIC Document Reproduction Service no. ED 477 517.14

YAŞAR ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME DENEYİMİ: KURUMSAL TEMEL DERSLERİN ÇEVRİMİÇİ OLUŞTURULMASI, YÖNETİMİ VE SUNUMU

Year 2014, Volume: 4 Issue: 2, - , 01.06.2014

Abstract

The aim of this study is to share the creation, management and delivery experience of online courses in Yasar University. The study focuses on university's open and distance learning experiences within the context of "University Foundation Courses"; what happened in this process and implemented solutions are presented. In the study, in addition to the information about current situation, planning, design, production, implementation, evaluation phases are presented

References

  • Kısa Sınav ve Testler Mesajlar 2045 3701 3067 11401 7909 9049 8958 10607 65829  6879 1715 1513 3023 2620 10661 7084 8008 8266 9861 59630 1947 308 393 1015 544 8523 690 3677 3950 7338 28385 Forumlar 1668 267 308 160 97 2626 1561 2486 1356 2622 13151
  • (pp. 85-112). Hillsdale, NJ: Lawrence Erlbaum Associates. Gustafson, K. L., & Branch, R. M. (2002). Survey of instructional development models (4 ed.). Syracuse: ERIC
  • Clearinghouse on Information and Technology ERIC Document Reproduction Service no. ED 477 517.14
There are 3 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Yasin Özarslan This is me

Emrah Emirtekin This is me

Sabah Balta This is me

Publication Date June 1, 2014
Submission Date January 5, 2015
Published in Issue Year 2014 Volume: 4 Issue: 2

Cite

APA Özarslan, Y., Emirtekin, E., & Balta, S. (2014). YAŞAR ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME DENEYİMİ: KURUMSAL TEMEL DERSLERİN ÇEVRİMİÇİ OLUŞTURULMASI, YÖNETİMİ VE SUNUMU. Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges), 4(2).