Bu makale, çevre eğitimi yöntemlerinin etkili kullanmada yaşanan problemlerle ilgili bir araştırma programına dayalıdır. Burada sunulan çalışmada ilerici bir çevre eğitimi modelini oluşturan eğitimin amaçları, öğretim yaklaşımları ve temel organize fikirler yer almaktadır. Temel öğrenme stratejileri ana hatlarıyla belirtilmiş ve esas yöntemler kısaca açıklanmıştır. Öğrencilerin aktiviteleri biliş, değerler, etik, beceri geliştirme ve değerlendirme/öz değerlendirmeyi biraraya getiren beş kısımlı bir yapı oluşturmaktadır. Eğitsel sonuçların değerlendirilme esasları ana hatlarıyla belirtilmiştir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Makaleler |
Authors | |
Publication Date | January 14, 2013 |
Submission Date | December 15, 2012 |
Published in Issue | Year 2008 Volume: 4 Issue: 1 |