Research Article
BibTex RIS Cite

SİYASAL PAZARLAMANIN GELİŞMESİ VE İLKELERİ

Year 1995, Issue: 12, 153 - 160, 11.11.1996

Abstract

   

References

  • BONGRAND, Michcl; Poliükada Pazarlama, (Çev. Fatoş Ersoy ), İletişim Yay., İstanbul 1992.
  • ERDİL,T. Sabri; "Politik Pazarlama ve Siyasal Partilerde Seçim Kampanyaları", Pazarlama Dünyası, Temmuz - Ağustos, 1989, ss. 33-37.
  • GEGEZ, A. Ercan; "Pazarlamanın Gelişim Süreci ve Politik Pazarlama", Pazarlama Dünyası, Ocak - Şubat, 1990, ss. 39-40.
  • KOTLER, Philip; Pazarlama Yönetimi, ( Çev. Yaman Erdal ) c.2, Beta Basım Yayınevi, Nortwcstem, University, İstanbul 1972.
  • LİMANLILAR, Mehmet; "Siyasal Pazarlama", Pazarlama Dünyası, Eylül- Ekim 1991, ss. 29-39.
  • Mc GANN A.F.; "Siyasi Reklamlarda Gelişme", Dünya Dosyası, Özel Sayfalar 45, 6.11.1989, s. 16.
  • MİMTAD, M. Zeki; "Societal Marketing, Dcmckscl Pazarlama", Pazarlama Dünyası, Kasım-Aralık 1987, ss 37-39.
  • ÖZKÖK, Figen; 1991 Erken Genel Seçimlerinde Türk Basınında Siyasal Reklamcılık, BasılmamışY. Lisans Tezi, Marmara Ünv. SBE, İstanbul 1993.
  • SEZGİN, Selime: Lerzan ÖZKALE; Nimet URAY; Füsun ÜLENGÎN; Pazarlama Stratejileri ve Karar Alma Mekanizması, İletişim Yay., İstanbul 1991.
  • TEK, Ö. Baybars; Pazarlama ilkeleri ve Uygulamalar, Memleket Yay., İzmir 1991.
  • TOKGÖZ, Oya; ANAP’ın Siyasal Reklamları, Türkiye'de Seçim Kampanyaları, TÜSES Vakfı Yay., İstanbul 1991.
  • TOPUZ, Hıfzı; TV, Radyo, Basın ve Afişle Seçim Savaşları, Milliyet Yay., İstanbul 1977.
Year 1995, Issue: 12, 153 - 160, 11.11.1996

Abstract

References

  • BONGRAND, Michcl; Poliükada Pazarlama, (Çev. Fatoş Ersoy ), İletişim Yay., İstanbul 1992.
  • ERDİL,T. Sabri; "Politik Pazarlama ve Siyasal Partilerde Seçim Kampanyaları", Pazarlama Dünyası, Temmuz - Ağustos, 1989, ss. 33-37.
  • GEGEZ, A. Ercan; "Pazarlamanın Gelişim Süreci ve Politik Pazarlama", Pazarlama Dünyası, Ocak - Şubat, 1990, ss. 39-40.
  • KOTLER, Philip; Pazarlama Yönetimi, ( Çev. Yaman Erdal ) c.2, Beta Basım Yayınevi, Nortwcstem, University, İstanbul 1972.
  • LİMANLILAR, Mehmet; "Siyasal Pazarlama", Pazarlama Dünyası, Eylül- Ekim 1991, ss. 29-39.
  • Mc GANN A.F.; "Siyasi Reklamlarda Gelişme", Dünya Dosyası, Özel Sayfalar 45, 6.11.1989, s. 16.
  • MİMTAD, M. Zeki; "Societal Marketing, Dcmckscl Pazarlama", Pazarlama Dünyası, Kasım-Aralık 1987, ss 37-39.
  • ÖZKÖK, Figen; 1991 Erken Genel Seçimlerinde Türk Basınında Siyasal Reklamcılık, BasılmamışY. Lisans Tezi, Marmara Ünv. SBE, İstanbul 1993.
  • SEZGİN, Selime: Lerzan ÖZKALE; Nimet URAY; Füsun ÜLENGÎN; Pazarlama Stratejileri ve Karar Alma Mekanizması, İletişim Yay., İstanbul 1991.
  • TEK, Ö. Baybars; Pazarlama ilkeleri ve Uygulamalar, Memleket Yay., İzmir 1991.
  • TOKGÖZ, Oya; ANAP’ın Siyasal Reklamları, Türkiye'de Seçim Kampanyaları, TÜSES Vakfı Yay., İstanbul 1991.
  • TOPUZ, Hıfzı; TV, Radyo, Basın ve Afişle Seçim Savaşları, Milliyet Yay., İstanbul 1977.
There are 12 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

M. Emin İnal This is me

Esen Gürbüz Karabacak This is me

Publication Date November 11, 1996
Published in Issue Year 1995 Issue: 12

Cite

APA İnal, M. E., & Karabacak, E. G. (1996). SİYASAL PAZARLAMANIN GELİŞMESİ VE İLKELERİ. Erciyes Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi(12), 153-160.

TRDizinlogo_live-e1586763957746.pnggoogle-scholar.jpgopen-access-logo-1024x416.pngdownload.jpgqMV-nsBH.pngDRJI-500x190.jpgsobiad_2_0.pnglogo.pnglogo.png  arastirmax_logo.gif17442EBSCOhost_Flat.png?itok=f5l7Nsj83734-logo-erih-plus.jpgproquest-300x114.jpg

ERÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2021 | iibfdergi@erciyes.edu.tr

Bu eser Creative Commons Atıf-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır. 

 88x31.png