Research Article
BibTex RIS Cite

ÎŞGÖRENLERÎ GÜDÜLEYEN BİR UYGULAMA OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİ ÖZET

Year 1994, Issue: 11, 251 - 283, 31.01.1993

Abstract

  

References

  • ARTAN, Sinan, Endüstri İşletmelerinde Ücret Yönetimi ve Türkiye’deki Uygulama, Eskişehir İ.T.Î.A. Yayınları, No: 239, Eskişehir, 1981.
  • BAYKAL, Besim, «Kalite Kontrol Çemberleri», Dünya Gazetesi, 6.12.1983. KAYHAN, Mustafa, «Otosan’da Kalite Çemberleri», MPM Semineri, Bursa, 1.6.1989.
  • KIRÇIL, Olgun; ARKIŞ, Nurdoğan, «Kalite Kontrol Gruplan», MPM Semineri, 2-3 Nisan 1990, İzmir. •
  • KUMRU, Mesut, «Kalite Çevrimleri», SEGEM Semineri, Ekim 1984, İstanbul. NALBANT, Z. Eser, «İnsan Kaynaklan Yönetiminde Kalite Çemberleri ve Türkiye’deki Uygulamalar», Yayınlanmamış Doktora Tezi, t. Ü. işle ur,e Fakültesi, İstanbul, 1991.
  • ÖZCAN, Mehmet, «Kalite Kontrol Gruplan», Karizma Dergisi, Sayı : 18, Ekim 1985. .
  • PERRY, Bernard J., Instructional Guide for Introduction to Quality Circles for Potential Members (The Zero Meeting), Ouality Circle Institute, Red Bluff, California, 1983.
  • RUFFNER, Esther R.; ETTKIN, Lavvrence P., «When a Circle is Not a Circle», Sam Advanced Management Journal, Vol: 52, No: 2, Spring 1987.
  • SAMIE, Saled, «How Auto Workers Look at Productivity Measures: Lessons From Overseas», Business Horizons, Sayı: 25, No: 3, Mayıs-Haz. 1982.
  • SCHULER, Randall S., Personnel and Human Resource Management, West Publishing Companv, 3. Baskı, 1987.
  • SHAW, Marvin E., Group Dynamics: The Psychology of Small Group Behavior, New York, McGraw-Hill Book Comp., 1971.
  • VVAYNE, Sandy J.; GRIFFIN Ricky W.; BATEMAN Thomas S., «Improving the Effectiveness of Ouality Circles», Personnel Administrator, March 1986.
  • YAYLA, Nedret, «Kalite Çemberleri Nedir? Özellikleri Nelerdir?», TÜSSİDE Firma Çapında Kalite Yönetimi Semineri, 6-8.2. 1989, Gebze-Kocaelı.
Year 1994, Issue: 11, 251 - 283, 31.01.1993

Abstract

References

  • ARTAN, Sinan, Endüstri İşletmelerinde Ücret Yönetimi ve Türkiye’deki Uygulama, Eskişehir İ.T.Î.A. Yayınları, No: 239, Eskişehir, 1981.
  • BAYKAL, Besim, «Kalite Kontrol Çemberleri», Dünya Gazetesi, 6.12.1983. KAYHAN, Mustafa, «Otosan’da Kalite Çemberleri», MPM Semineri, Bursa, 1.6.1989.
  • KIRÇIL, Olgun; ARKIŞ, Nurdoğan, «Kalite Kontrol Gruplan», MPM Semineri, 2-3 Nisan 1990, İzmir. •
  • KUMRU, Mesut, «Kalite Çevrimleri», SEGEM Semineri, Ekim 1984, İstanbul. NALBANT, Z. Eser, «İnsan Kaynaklan Yönetiminde Kalite Çemberleri ve Türkiye’deki Uygulamalar», Yayınlanmamış Doktora Tezi, t. Ü. işle ur,e Fakültesi, İstanbul, 1991.
  • ÖZCAN, Mehmet, «Kalite Kontrol Gruplan», Karizma Dergisi, Sayı : 18, Ekim 1985. .
  • PERRY, Bernard J., Instructional Guide for Introduction to Quality Circles for Potential Members (The Zero Meeting), Ouality Circle Institute, Red Bluff, California, 1983.
  • RUFFNER, Esther R.; ETTKIN, Lavvrence P., «When a Circle is Not a Circle», Sam Advanced Management Journal, Vol: 52, No: 2, Spring 1987.
  • SAMIE, Saled, «How Auto Workers Look at Productivity Measures: Lessons From Overseas», Business Horizons, Sayı: 25, No: 3, Mayıs-Haz. 1982.
  • SCHULER, Randall S., Personnel and Human Resource Management, West Publishing Companv, 3. Baskı, 1987.
  • SHAW, Marvin E., Group Dynamics: The Psychology of Small Group Behavior, New York, McGraw-Hill Book Comp., 1971.
  • VVAYNE, Sandy J.; GRIFFIN Ricky W.; BATEMAN Thomas S., «Improving the Effectiveness of Ouality Circles», Personnel Administrator, March 1986.
  • YAYLA, Nedret, «Kalite Çemberleri Nedir? Özellikleri Nelerdir?», TÜSSİDE Firma Çapında Kalite Yönetimi Semineri, 6-8.2. 1989, Gebze-Kocaelı.
There are 12 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Z. Eser Nalbant This is me

Publication Date January 31, 1993
Published in Issue Year 1994 Issue: 11

Cite

APA Nalbant, Z. E. (1993). ÎŞGÖRENLERÎ GÜDÜLEYEN BİR UYGULAMA OLARAK KALİTE ÇEMBERLERİ ÖZET. Erciyes Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi(11), 251-283.

TRDizinlogo_live-e1586763957746.pnggoogle-scholar.jpgopen-access-logo-1024x416.pngdownload.jpgqMV-nsBH.pngDRJI-500x190.jpgsobiad_2_0.pnglogo.pnglogo.png  arastirmax_logo.gif17442EBSCOhost_Flat.png?itok=f5l7Nsj83734-logo-erih-plus.jpgproquest-300x114.jpg

ERÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2021 | iibfdergi@erciyes.edu.tr

Bu eser Creative Commons Atıf-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır. 

 88x31.png