BibTex RIS Cite

DİJİTAL ÇAĞDA MEDYA OKURYAZARLIĞINI YENİDEN TANIMLAMAK

Year 2010, Volume: 1 Issue: 3, - , 07.01.2011

Abstract

Bu çalışma, medya okuryazarlığı eğitiminin, gençlerin dijital medya ve yeni iletişimteknolojileri deneyimlerinin değişen doğasına uyum sağlaması için nasıl adapte edilmek zorundaolduğunu ortaya koymaktadır. Haber, reklam ve eğlence medyasını analiz etme sürecinegeleneksel biçimde yoğunlaşan öğretmenler, asıl bakış açılarını yeni iletişim araçlarını(ceptelefonu, el cihazları), yeni mesaj formlarını (arama motorları, hızlı mesaj, blog ve online(çevrimiçi) eğlence) ve yeni sosyal meseleleri (özdeşlik ve anonimlik, mahremiyet ve gözetimvb.) kapsayacak şekilde genişletmek zorundadırlar. Bu çalışma, bazı kesin kavramsal ilkeleri vebahsedilen bakış açısındaki kaymayı destekle(me)yen öğretici pratiklere eleştirel yaklaşarak,öğretmenlerin, dijital çağın tamamen katılımcısı olan öğrencinin iletişim ve eleştirel düşünmeyeteneklerini güçlendirmeyi amaç edinirken yaşadıkları süreçleri sorgulamaktadır.

Year 2010, Volume: 1 Issue: 3, - , 07.01.2011

Abstract

Year 2010, Volume: 1 Issue: 3, - , 07.01.2011

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Türkçe Araştırma Makaleleri
Authors

Filiz Yıldız

Renee Hobbs This is me

Publication Date January 7, 2011
Submission Date January 6, 2011
Published in Issue Year 2010 Volume: 1 Issue: 3

Cite

APA Yıldız, F., & Hobbs, R. (2011). DİJİTAL ÇAĞDA MEDYA OKURYAZARLIĞINI YENİDEN TANIMLAMAK. Erciyes İletişim Dergisi, 1(3).