Journal of Erciyes Communication
Cover Image
Submit Article Send Reviewer Request Aim & Scope Author Guidelines Ethical Principles and Publication Policy Last Issue Archive Editorial Board Contact
...
Login
ISSN 1308-3198 | e-ISSN 2667-5811 | Period Biannually | Founded: 2009 | Publisher Erciyes University | https://dergipark.org.tr/tr/pub/erciyesiletisim


open-access-logo-1024x416.png      by-nc-nd.eu.png     ithenticate-badge-rec-positive.png 

Yoğun ilginize teşekkür ederiz.

Dergimiz DOAJ'da taranmaya başlamış olup; tüm metaverileri yüklenmiştir.

Ocak 2021 sayısı için son gönderim tarihi, Temmuz 2020 sayımız yayına verildikten sonra ilan edilecektir. 

Erciyes İletişim Dergisi Yayın Kurulu’nun, derginin nitelik ve kalitesini daha da artırmak, tarandığı indekslerde gelişim sağlamak amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında aldığı kararlar ve bunlarla ilgili açıklamalar için tıklayınız.

Erciyes İletişim Dergisi, belirlediği yayın ilkeleri ve yazım kurallarına uygun kaleme alınmış ve hakem değerlendirme süreçlerini başarıyla tamamlamış, Türkçe ve İngilizce çalışmalara yer vermektedir. Yayın Kurulunun yayın ve yazım kurallarına uymayan yazıları yayınlamama veya düzeltilmek üzere yazara iade etme yetkisine sahip olduğu dergide yayınlanan yazıların bilimsel ve hukuki sorumluluğu yazarlarına aittir. Erciyes İletişim Dergisine gelen çalışmalar  iThenticate Logo programında benzerlik taramasından geçirilerek kontrol edilmektedir.

Temmuz 2020 itibariyle 24. sayısını okuyucularına sunmayı planlayan "Erciyes İletişim Dergisi", Asos, Arastirmax, Acarindex, Google Scholar, İdealonline, SciLit, Sobiad, DOAJ ve Ulakbim/TR Dizin tarafından indekslenmektedir. 

Journal of Erciyes Communication

ISSN 1308-3198 | e-ISSN 2667-5811 | Period Biannually | Founded: 2009 | Publisher Erciyes University | https://dergipark.org.tr/tr/pub/erciyesiletisim
Cover Image


open-access-logo-1024x416.png      by-nc-nd.eu.png     ithenticate-badge-rec-positive.png 

Yoğun ilginize teşekkür ederiz.

Dergimiz DOAJ'da taranmaya başlamış olup; tüm metaverileri yüklenmiştir.

Ocak 2021 sayısı için son gönderim tarihi, Temmuz 2020 sayımız yayına verildikten sonra ilan edilecektir. 

Erciyes İletişim Dergisi Yayın Kurulu’nun, derginin nitelik ve kalitesini daha da artırmak, tarandığı indekslerde gelişim sağlamak amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında aldığı kararlar ve bunlarla ilgili açıklamalar için tıklayınız.

Erciyes İletişim Dergisi, belirlediği yayın ilkeleri ve yazım kurallarına uygun kaleme alınmış ve hakem değerlendirme süreçlerini başarıyla tamamlamış, Türkçe ve İngilizce çalışmalara yer vermektedir. Yayın Kurulunun yayın ve yazım kurallarına uymayan yazıları yayınlamama veya düzeltilmek üzere yazara iade etme yetkisine sahip olduğu dergide yayınlanan yazıların bilimsel ve hukuki sorumluluğu yazarlarına aittir. Erciyes İletişim Dergisine gelen çalışmalar  iThenticate Logo programında benzerlik taramasından geçirilerek kontrol edilmektedir.

Temmuz 2020 itibariyle 24. sayısını okuyucularına sunmayı planlayan "Erciyes İletişim Dergisi", Asos, Arastirmax, Acarindex, Google Scholar, İdealonline, SciLit, Sobiad, DOAJ ve Ulakbim/TR Dizin tarafından indekslenmektedir. 

Volume 7 - Issue 1 - Jan 24, 2020
  1. Hegemonik Erkeklik Krizi ve Yeni Türk Sineması’nda Erkeklik Halleri
    Pages 1 - 24
    Doğan AYDOĞAN
  2. Danıştay’ın Andımız Kararının Ana Haber Bültenlerinde Sunumunun Ulusal Kimlik Bağlamında Değerlendirilmesi
    Pages 25 - 52
    Ülhak ÇİMEN
  3. Aile Üyelerinin Aile İletişim Kalıpları Algıları Arasındaki İlişki
    Pages 53 - 74
    Ömer ERDOĞAN
  4. Banka Tercihini Etkileyen Halkla İlişkiler Değişkenleri: Kurum İmajı Üzerine Bir Alan Araştırması
    Pages 75 - 106
    Ahmet TARHAN , Salih GÜRBÜZ
  5. Eskişehir’in Turistik Destinasyon Çekim Unsurlarının Yerel Basındaki Sunumu
    Pages 107 - 122
    Çağdaş AYDIN , Ceren AYDIN
  6. İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı Seçimi’nde Adayların Twitter İçeriklerinin Siyasal İletişim Açısından İncelenmesi
    Pages 123 - 148
    Fatih ÇELİK
  7. Sivil Toplum Kuruluşlarının Sosyal Medyada İlişki Kurma ve İletişim Stratejileri: Yeşilay Türkiye Facebook Sayfası Örneği
    Pages 149 - 168
    Esra BOZKANAT
  8. Sosyal Medya Alanına Bourdieucü Bir Yaklaşım: Facebook Üzerine Bir İnceleme
    Pages 169 - 188
    Selver DİKKOL
  9. Toplumsal Cinsiyet ve Medya: Şule Çet’in Şüpheli Ölümü Üzerine Haberlerin Eleştirel Söylem Analizi
    Pages 189 - 216
    Zeynep Burcu ŞAHİN , Yıldız Derya BİRİNCİOĞLU
  10. Basın Bülteni ve Duyurularında Etik Konusunun Örnek Olaylarla Eleştirel Olarak İrdelenmesi
    Pages 217 - 242
    Hicabi ARSLAN
  11. Küyerelleşmenin Dijital Platformların İçerik Tanıtımına Etkisi: Netflix Örneği
    Pages 243 - 260
    Ümit SARI , Petek SANCAKLI
  12. Halkla İlişkilerin Gazetelerde Sunumuna Yönelik Bir Analiz
    Pages 261 - 278
    Özgür KILINÇ
  13. Yazılı Medyada Veganlığın ve Vejetaryenliğin Sunumu
    Pages 279 - 296
    Hasan Hüseyin ÇAKICI , Tezcan ÖZKAN KUTLU , Hakan YILMAZ
  14. Katharsis Bir Duygu Olarak Şiddetin Marka Tutumuna Yansıması
    Pages 297 - 320
    Mevlüt Sedat DÖNMEZ
  15. Siyasal İletişim ve Algı Yönetimi İlişkisinin İdeolojik Açıdan Değerlendirilmesi: Selçuk Üniversitesi İletişim Fakültesi Örneği
    Pages 321 - 344
    M. Evrim GÜLSÜNLER , Şerif TAHMAZ
  16. Fotojenik Makyajdan Plastik Makyaja 2000’li Yıllar Öncesi Türk Sinemasında Makyaja Genel Bir Bakış
    Pages 345 - 368
    Ferhat ZENGİN
  17. Akıllı Cep Telefonu Bağımlılığı: Kişilik Özellikleri ve Kullanım Örüntülerinin Etkinliği Üzerine Bir İnceleme
    Pages 369 - 394
    Enes BAL , Şükrü BALCI
  18. Dijital Sorunlara İlişkin Eğitici Kısa Filmlere Eleştirel Bir Bakış
    Pages 395 - 414
    Fikret YAZICI , Mustafa TEMEL
  19. Yeni Medyada Kimlik İnşası: YouTuber Kimliğine İlişkin Bir İnceleme
    Pages 415 - 434
    İbrahim Etem ZİNDEREN
  20. Does “It” Work in Turkey? A Network Agenda-Setting Research
    Pages 435 - 450
    Erkan YÜKSEL , Ali Emre DİNGİN
  21. Sivil Toplum Örgütleri ve Dijital Dönüşümler: Kuzey Kıbrıs Kadın Sivil Toplum Kuruluşları Üzerine Bir İnceleme
    Pages 451 - 472
    Dilan CIFTCI
  22. Reklamdan Kaçınma Bağlamında Geleneksel ve Modern Film İzleme Ortamlarının Genç İzleyiciler Üzerinden Karşılaştırılması: Netflix ve Sinema Salonları Örneği
    Pages 473 - 486
    Semra AKINCI , Emrah BAŞER
  23. Yazının Dijital Ortamda Rezonansı ve İçeriğin Yüzeyselleşmesi
    Pages 487 - 506
    Rıdvan YÜCEL
  24. Medya ve Gerçeklik İlişkisini Küresel Biyopolitik Dijital Çağda Yeniden Düşünmek
    Pages 507 - 532
    Murat ÖZDEMİR , Şeyma YILDIRIM
  25. Medya ve İktidar İlişkisi Bağlamında Demokrat Parti’nin İlan ve Reklam Politikaları
    Pages 533 - 556
    Fatma Gökçen ATUK
  26. Olumlu ve Olumsuz Mesaj Stratejileri Bağlamında Siyasi Liderin Seçmen Algısı Üzerine Etkisi: 31 Mart 2019 Mahalli İdareler Seçimi Örneği
    Pages 557 - 578
    Efe Numan CAN , Hasan GÜLLÜPUNAR
  27. Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Medya Platformlarındaki Politik Mesajlara Tepkileri; Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu’nda Yapılan Kantitatif Bir Araştırma
    Pages 579 - 602
    Ömer Faruk ÖZGÜR
  28. Toplumsal Dayanışma Ağlarının Gazetecilikte Kullanımı: Sosyal Sermayenin Kamusal Habercilikteki Rolünün İncelenmesi
    Pages 603 - 628
    Ahmet BİÇER , Mustafa KOÇER
  29. Yeni Dönem Alman Gerçekçi Televizyon Dramalarında Postmodern Ögeler
    Pages 629 - 652
    Hasan GÜRKAN , Betül DOĞAN
  30. Kamu Kurumlarının Kriz Yönetimi Becerileri: Samsun Büyükşehir Belediyesi Çalışanlarına Yönelik Bir Araştırma
    Pages 653 - 678
    Caner ÖZARSLAN , Ersin DİKER
  31. Siyasal İletişimin Amerikanlaşması Bağlamında Ak Parti’nin Siyasal İletişim Çalışmalarının Gazeteler Üzerinden İncelenmesi
    Pages 679 - 702
    Ahmet ÖZTEKİN
  32. User Central Content Design in the Age of Interactive Television
    Pages 703 - 722
    Birgül TAŞDELEN , Mehmet KESİM
Indexes and Platforms

logo_cropped.jpg