Journal of Erciyes Communication
Cover Image
Submit Article Send Reviewer Request Aim & Scope Author Guidelines Ethical Principles and Publication Policy Last Issue Editorial Board Contact Archive
...
Login
ISSN 1308-3198 | e-ISSN 2667-5811 | Period Biannually | Founded: 2009 | Publisher Erciyes University | https://dergipark.org.tr/tr/pub/erciyesiletisim


open-access-logo-1024x416.png      by-nc-nd.eu.png     ithenticate-badge-rec-positive.png 


Erciyes İletişim Dergisi Yayın Kurulu’nun, derginin nitelik ve kalitesini artırmak, tarandığı indekslerde gelişim sağlamak amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında aldığı kararlar ve açıklamalar için tıklayınız.

Erciyes İletişim Dergisi, belirlediği yayın ilkeleri ve yazım kurallarına uygun kaleme alınmış ve hakem değerlendirme süreçlerini başarıyla tamamlamış, Türkçe ve İngilizce çalışmalara yer vermektedir. Yayın Kurulunun yayın ve yazım kurallarına uymayan yazıları yayınlamama veya düzeltilmek üzere yazara iade etme yetkisine sahip olduğu dergide yayınlanan yazıların bilimsel ve hukuki sorumluluğu yazarlarına aittir. Erciyes İletişim Dergisi'ne gelen çalışmalar  iThenticate Logo programında benzerlik taramasından geçirilerek kontrol edilmektedir.

"Erciyes İletişim Dergisi", Asos, Arastirmax, Acarindex, EBSCO, Google Scholar, İdealonline, SciLit, Sobiad, DOAJ, Index Copernicus International ve Ulakbim/TR Dizin tarafından indekslenmektedir. 

Journal of Erciyes Communication

ISSN 1308-3198 | e-ISSN 2667-5811 | Period Biannually | Founded: 2009 | Publisher Erciyes University | https://dergipark.org.tr/tr/pub/erciyesiletisim
Cover Image


open-access-logo-1024x416.png      by-nc-nd.eu.png     ithenticate-badge-rec-positive.png 


Erciyes İletişim Dergisi Yayın Kurulu’nun, derginin nitelik ve kalitesini artırmak, tarandığı indekslerde gelişim sağlamak amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında aldığı kararlar ve açıklamalar için tıklayınız.

Erciyes İletişim Dergisi, belirlediği yayın ilkeleri ve yazım kurallarına uygun kaleme alınmış ve hakem değerlendirme süreçlerini başarıyla tamamlamış, Türkçe ve İngilizce çalışmalara yer vermektedir. Yayın Kurulunun yayın ve yazım kurallarına uymayan yazıları yayınlamama veya düzeltilmek üzere yazara iade etme yetkisine sahip olduğu dergide yayınlanan yazıların bilimsel ve hukuki sorumluluğu yazarlarına aittir. Erciyes İletişim Dergisi'ne gelen çalışmalar  iThenticate Logo programında benzerlik taramasından geçirilerek kontrol edilmektedir.

"Erciyes İletişim Dergisi", Asos, Arastirmax, Acarindex, EBSCO, Google Scholar, İdealonline, SciLit, Sobiad, DOAJ, Index Copernicus International ve Ulakbim/TR Dizin tarafından indekslenmektedir. 

Volume 8 - Issue 1 - Jan 29, 2021
  1. Halkla İlişkilerde Şeffaf İç İletişim ve Dönüşümcü Liderliğin Kurumsal Değişim ve Kurumsal Güven İnşasındaki Rolü
    Pages 63 - 85
    Gonca YILDIRIM
  2. Pandemi Sürecinde Yabancı Medya Ajanslarının Twitter Paylaşımlarının İçerik Analizi: BBC Türkçe, DW Türkçe ve Independent Türkçe Örnekleri
    Pages 87 - 112
    Turgay YERLİKAYA, İbrahim EFE, Kevser Hülya AKDEMİR
  3. İngiliz Kültürel Çalışmalar Ekolü ve Medya Mahallesi Haber Programının Alımlama Analizi
    Pages 113 - 128
    Hakkı AKGÜN, Emel ARIK
  4. Seçmenlerin Oy Tercihlerinin Belirlenmesinde Etkili Faktörler ve Aday İmajının Bu Süreçteki Etkisi: 31 Mart 2019 Yerel Seçimleri Sivas Örneği
    Pages 129 - 152
    Onur TAYDAŞ
  5. İdeolojik Bir Aygıt Olarak Sinema: American Sniper Filmi Bağlamında Başat İdeolojinin İmaja ve Söyleme Tezahürü
    Pages 153 - 175
    Burak MEDİN, Ali KAYMAK
  6. Netflix’teki Türk Dizilerinin Sembolik Etkileşimcilik ve Kahramanların Toplumsal Cinsiyet Açısından Ele Alınması: Atiye ve Hakan Muhafız Dizileri Karşılaştırılması
    Pages 177 - 203
    Dilan CIFTCI
  7. Film Festivalleri ve Turizm İlişkisi: Belgesel Film Yönetmenleri Üzerine Bir Çalışma
    Pages 205 - 230
    Burak TÜRTEN
  8. COVİD-19 Pandemi Süresince Türkiye’nin Aldığı Ekonomik Tedbirlere Yönelik Haberlerin Söylem Analizi
    Pages 231 - 255
    Mustafa ÖZTUNÇ
  9. İdeolojik Bir Söylem Olarak Slogan Üzerine Düşünmek: Türkiye’de Mart 2019 Yerel Seçimlerinde Kullanılan Parti Sloganları Üzerine Kıyaslayıcı Bir Analiz
    Pages 257 - 275
    Mikail BATU, Akan YANIK, Onur TOS
  10. Genç Yetişkinlerin Televizyondaki Dini Programlara Yönelik Tutumları ve Güven Düzeylerinin Belirlenmesi: Ampirik Bir Araştırma
    Pages 277 - 293
    İsmailcan DOĞAN
  11. Kadim Bilgelik Miti ve Tüketim Toplumu İkonu Olarak Geyik Sembolizmi
    Pages 295 - 323
    Oya AYAN
  12. Televizyon Haber Retoriğine Türk Kimliğinin Etkisi
    Pages 325 - 345
    Ahmet Selman SEYHAN, Ömer Faruk ZARARSIZ
  13. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Bağlamında Modada Geri Dönüşüm ve Sürdürülebilirlik: Göstergebilimsel Bir Analiz
    Pages 347 - 371
    Eda TURANCI
  14. Müzakereci Demokrasi Modelinden İletişimsel Demokrasi İdealine: “Nuremberg Mahkemesi” Filmini Retorik Ekseninde Okumak
    Pages 373 - 397
    Merve CAN MARAŞLI, Hülya DEMİR YALEZE
  15. TV8’in “Gerçeksi Gösterilerinde” Kimlik İnşası
    Pages 399 - 419
    Candan KOÇAK
  16. Hooking Consumers with Stories: Sequential Mediation Analyses On Ad Credibility and Purchase Intentions
    Pages 1 - 21
    Mehmet Safa ÇAM
  17. Hedonic and Utilitarian Consumption in COVID-19 Process
    Pages 23 - 36
    Merve ÇERÇİ, Murat SEYFİ
  18. Social Media Usage of Non-Governmental Organizations: Red Cross Societies of the G7 Countries and the Turkish Red Crescent
    Pages 37 - 61
    Hayriye GÖRKEMLİ, Eda DEMİR
  19. Dijital Annelerin Feminist Sesi: Annelik İnşasının Tartışmaya Açılmasında Web Siteleri ve Blog İçeriklerinin Rolü
    Pages 421 - 440
    Derya GÜL ÜNLÜ
  20. İnternete Pesimist Bir Bakış Açışı Olarak Makro ve Mikro Kapatılma
    Pages 441 - 459
    Ahmet Faruk ÇEÇEN
Indexes and Platforms
Also Indexed by

logo_cropped.jpg

ici2.png

EBSCOhost_logo_horizontal.png