BibTex RIS Cite

Rekabet Avantajı Sağlanmasında Kurumsal Pazarlama Ve Kurumsal Görsel Kimlik

Year 2012, Volume: 2 Issue: 4, - , 09.07.2012

Abstract

Çalışma kapsamında; geleneksel pazarlama anlayışının kurumsal pazarlama kavramı ile arasındaki fark ve içinde yaşadığımız dönemde paydaş yönlülük bağlamında kurumsal pazarlama uygulamaları ele alınması sureti ile kurumsal pazarlama karması elemanları olan; kurum kimliği, kurum kültürü, kurumsal iletişim, kurumsal iletişim ve marka ile paydaş yönetimi unsurlarının orkestrasyonu sonucunda oluşan bütünleşmenin ve kurumsal pazarlama karması öğelerinden kurumsal kimlik ve kurumsal görsel kimlik uygulamalarının kurumlarda planlı ve stratejik biçimde hayata geçmesinin günümüzün rekabet koşullarında kurumlara kazandıracağı rekabet avantajı üzerinde durulacaktır.

Year 2012, Volume: 2 Issue: 4, - , 09.07.2012

Abstract

Year 2012, Volume: 2 Issue: 4, - , 09.07.2012

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Türkçe Araştırma Makaleleri
Authors

Z.BERİL Akıncı Vural

RANA Kesken

Publication Date July 9, 2012
Submission Date April 18, 2012
Published in Issue Year 2012 Volume: 2 Issue: 4

Cite

APA Akıncı Vural, Z., & Kesken, R. (2012). Rekabet Avantajı Sağlanmasında Kurumsal Pazarlama Ve Kurumsal Görsel Kimlik. Erciyes İletişim Dergisi, 2(4).