Bu çalışmanın konusunu oluşturan Yüksek Öğrenim Kredi Yurtlar Kurumu (KYK) yüksek öğrenim gören öğrencilere barınma imkanı sağlamak, kredi vermek, yurtlar yaptırmak ve yurt işletmesi sağlamak üzere kurulmuştur. KYK Yurtlarında barınan öğrenciler için, yurtlarda ikamet etmek, hem barınma hem de sosyal ve kültürel gelişimleri açısından oldukça önemlidir. Öğrencilerin, odaların kalabalık olmasından, yurtların fiziki yapısından, kantin kafeterya hizmetlerinden, internet, çamaşırhane ve diğer hizmetlerden, yurt kurallarından yönetici öğrenci ilişkilerinden, ulaşım zorluklarından kaynaklanan problemleri vardır. Bu araştırmada örnek olarak incelenen Sivas Yurt Müdürlüğünde öğrencilerin verilen hizmetleri algılamalarını belirlemek amaçlanmıştır
HECDI, subject of this study, is established in order to provide higher education students with shelter and credit opportunities, and to build and run dormitories. Staying in dormitories is very important for social and cultural development of students who stay in HECDI dormitories. Students have some problems that result from crowded rooms, physical conditions of dormitories, canteen-cafeteria services, internet, laundry, dormitory rules, manager-student relations and transportation difficulties. In this research, students evaluate services provided in Sivas HECDI which is sample of this research and the research is directed in this way
Other ID | JA78FN27BS |
---|---|
Journal Section | Makaleler / Articles |
Authors | |
Publication Date | June 1, 2011 |
Submission Date | June 1, 2011 |
Published in Issue | Year 2011 Volume: 1 Issue: 30 |
ERCİYES AKADEMİ | 2021 | sbedergi@erciyes.edu.tr Bu eser Creative Commons Atıf-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.