Research Article
BibTex RIS Cite

Yapılandırmacı Öğretim Programına Uygun Olarak Hazırlanmış Çalışma Yapraklarıyla Üçgenler Konusunun 8’inci Sınıflara Öğretimi

Year 2024, , 208 - 216, 30.06.2024
https://doi.org/10.17556/erziefd.1367234

Abstract

Bu çalışmanın amacı, yapılandırmacı öğretim programına uygun olarak hazırlanmış çalışma yapraklarıyla geometri öğrenme alanında yer alan üçgenler konusunun 8’inci sınıflara öğretiminin incelenmesidir. Araştırmada, nicel veri toplama yöntemlerinden yarı deneysel desen tercih edilmiştir. Araştırma, Ankara İli Etimesgut ilçesinde bulunan bir devlet ortaokulunun 8’inci sınıf öğrencileriyle yapılmıştır. Araştırmanın çalışma grubu 58 öğrenciden (28 kontrol grubu ve 30 deney grubu) oluşmaktadır. Araştırmada öğrencilere üçgenler konusu öğretilirken deney grubuna yapılandırmacı öğretim programına uygun olarak hazırlanmış, çalışma yapraklarıyla öğretim yapılmış ve kontrol grubuna ise genel öğretim yöntemleri ile öğretim yapılmıştır. Öğrencilerin başarıları ise araştırmacı tarafından geliştirilen “Üçgenler Başarı Testi” ile analiz edilmiştir. Sonuçta, 8’inci sınıf öğrencilerinin akademik başarılarının deney grubu lehine farklılaştığı görülmüştür. Bu sonuca göre öğrencilerin üçgenler konusundaki başarılarının artmasında, yapılandırmacı öğretim yöntemine uygun olarak hazırlanmış çalışma yapraklarıyla öğretimin genel öğretimden daha etkili olduğu söylenebilir.

References

  • Akbayır, K. (2016). Matematik dersinde materyal kullanımına ilişkin ilkokul öğretmenlerinin görüşleri. Akademik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 4(33), 169-182. https://doi.org/10.16992/ASOS.6493
  • Akkaya, R. & Durmuş, S. (2015). İlköğretim 6.sınıf öğrencilerinin cebir öğrenme alanındaki kavram yanılgılarının giderilmesinde çalışma yapraklarının etkililiği. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (27), 7-26.
  • Aktepe, E. (2012). 7. sınıflarda cebirsel denklemlerin yapılandırmacı öğretim yaklaşımına uygun hazırlanmış çalışma yapraklarıyla öğretiminin öğrenci başarısına etkisi (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum.
  • Atasoy, Ş. ve Akdeniz, A.R. (2006). Yapılandırmacı öğrenme kuramına uygun geliştirilen çalışma yapraklarının uygulama sürecinin değerlendirilmesi. Milli Eğitim Dergisi, 35(170), 1-17. https://dergipark.org.tr/tr/pub/milliegitim/issue/36942/422512
  • Bakaç, E. (2014). İlköğretim fen ve teknoloji öğretim programının Kanada ve Finlandiya öğretim programlarıyla karşılaştırılması. Journal of Research in Education and Teaching, 3(1), 1-17.
  • Baki, A. (2008). Kuramdan uygulamaya matematik eğitimi (4. Baskı). Ankara: Harf Eğitim Yayıncılık.
  • Besler, B. (2009). 8. Sınıf matematik dersi “Permütasyon ve Olasılık “konusunun öğretiminde yapılandırmacı yaklaşıma uygun olarak hazırlanmış çalışma yapraklarının öğrenci başarısına etkisi (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Brooks, J. G., & Brooks, M. G. (1993). In search of understanding: The case for constructivist classrooms. Virginia: Association for Supervision and Curriculum Development.
  • Bulut, S. (2004). İlköğretim programlarında yeni yaklaşımlar. Matematik, Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim Dergisi, 5, 54-55.
  • Ceyhan, A., & Türnüklü, E. B. (2002). Matematik öğretiminde kullanılabilecek bir materyal: Çalışma yaprakları. Çağdaş Eğitim Dergisi, 27(292), 37-46.
  • Chung, I., (2004). A comparative assessment of constructivist and traditionalist approaches to establishing mathematical connections in learning multiplication. Education, 125(2), 271-278.
  • Cohen, S. (1988). Perceived stress in a probability sample of the United States. In S. Spacapan & S. Oskamp (Eds.), The Social Psychology of Health (pp. 31–67). Sage Publications, Inc.
  • Çelikler, D. (2010). Kimyasal bileşikler konusu için geliştirilen çalışma yapraklarının öğrenci başarısı ve kalıcı öğrenme üzerine etkisi. Educational Research Association The International Journal of Research in Teacher Education, 1(1), 42-51.
  • Çınkı, A. (2007). Fen bilgisi deneylerinde V-diyagramaları ve çalışma yaprakları kullanımının ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin başarıları üzerine etkisi (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Balıkesir.
  • Demircioğlu, H. ve Atasoy, Ş. (2006). Çalışma yapraklarının geliştirilmesine yönelik bir model önerisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 19, 71−79. https://dergipark.org.tr/tr/pub/deubefd/issue/25441/268448
  • Demircioğlu, H. & Kaymakçı, S. (2010). Tarih öğretmenlerinin çalışma yaprakları hakkındaki görüşleri: Trabzon örneği. Karadeniz Araştırmaları, 27(27), 141- 159.
  • Demircioğlu, H., Demircioğlu, G., & Ayaş, A. (2004). Kavram yanılgılarının çalışma yapraklarıyla giderilmesine yönelik bir çalışma. Milli Eğitim Dergisi, 163, 121-131.
  • Demirel, Ö., Seferoğlu, S.S., & Yağcı, E. (2001). Öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme. Ankara: Pegem A Yayınları
  • Gökçe, S., Aydoğan-Yenmez, A. & Özpınar, İ. (2016). Matematik öğretmenlerinin geogebra ile hazırlanan çalışma yaprakları üzerine görüşleri. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, 7(1), 164-187.
  • İnci Kuzu, Ç. (2021). Aile ve öğretmen yaklaşımlarının matematik kaygı düzeyine etkisi ile ilgili öğrenci görüşleri. EKEV Akademi Dergisi, 25(85), 113-128. https://doi.org/10.17753/Ekev1844
  • İnci Kuzu, Ç., & Kutlu, G. (2022). Matematik Öğretmenlerinin Çalışma Yapraklarına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi. Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1(1), 1-26
  • Işık, A., & Çelik, E. (2017). Effect On Student Achievement Of Teaching Algebraic Equations With Worksheets. Kastamonu Education Journal, 25(5), 1893-1908.
  • Işık, A., & Özdemir, G. (2014). Çalışma yapraklarıyla olasılık öğretiminin öğrenci başarısına etkisi. Middle Eastern & African Journal of Educational Research, 12(1), 4-16.
  • Işık, A., & Konyalıoğlu, A. C. (2005). Matematik eğitiminde görselleştirme yaklaşımı. Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 11, 462-471. https://dergipark.org.tr/tr/pub/ataunikkefd/issue/2772/37097
  • Kaş, S. (2010). Sekizinci sınıflarda çalışma yaprakları ile öğretimin cebirsel düşünme ve problem çözme becerisine etkisi. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Matematik Öğretmenliği Bilim Dalı
  • Keskin, S. (2019). Çalışma yapraklarıyla ortaokul 8. sınıflarda üçgenler konusunun öğretiminin akademik başarıya etkisinin incelenmesi (Yayınlanmamış doktora tezi). Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum.
  • Kroesbergen, E. H., Van Luit, J. E. H., & Maas, C. J. M. (2004). Effectiveness of explicit and constructivist mathematics ınstruction for low-achieving students in the netherlands. The Elementary School Journal, 104(3), 233-251. https://doi.org/10.1086/499751
  • Kilmen, S. (2015). Eğitim araştırmacıları için spss uygulamalı istatistik (2. Baskı), Ankara: Edge Akademi Yayınları.
  • Martin, T. S., McCrone, S. M. S., Bower, M. L. W., & Dindyal, J. (2005). The interplay of teacher and student actions in the teaching and learning of geometric proof. Educational Studies in Mathematics, 60(1), 95-124. https://www.doi.org/I:10.1007/sl0649
  • Moore, N. M. (2005). Constructivism using group work and the impact on self-efficacy, intrinsic motivation, and group work skills on middle-school mathematics students (Unpublished doctoral thesis). Capella University, Minneapolis/USA.
  • Murphy, J. (1997). Restructuring through school-based management, insights for improving tomorrow’s schools. In T. Townsend (Eds.). Restructuring Quality Issues For Tomorrow’s Schools (pp. 35-60). London: Routledge.
  • Özçelik, A. (2015). 7.sınıf Yüzdeler ve Faiz Konusunun Gerçekçi Matematik Eğitimine Dayalı Olarak İşlenmesinin Öğrencilerin Başarı ve Tutumlarına Etkisi. Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Fırat Üniversitesi, Elazığ.
  • Özdemir, G. (2012). Yapılandırmacı öğretim yaklaşımına uygun olarak hazırlanmış çalışma yapraklarıyla 7. sınıflarda olasılık öğretimi (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum.
  • Özdemir, Ö. (2006). İlköğretim 8. Sınıf türün devamlılığını sağlayan canlılık olayı (üreme) konusunun çalışma yaprakları ile öğretimin öğrenci erişine ve kalıcılığa etkisi (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İzmir.
  • Şişman, M. (2007). İlköğretim 8. sınıf matematik dersi "çarpanlara ayırma ve özdeşlikler" konusunun yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına uygun olarak öğretiminin öğrenci başarısına etkisi (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Tan, E. (2008). İlköğretim 7. sınıf dil bilgisi öğretiminde zarflar konusuyla ilgili yapılandırmacı yaklaşıma göre hazırlanmış çalışma yapraklarının öğrenci başarısına etkisi (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Erzurum.
  • Türnüklü, E., Ergin, A. S., & Aydoğdu, M. Z. (2017). 8. sınıf öğrencilerinin üçgenler konusunda problem kurma çalışmalarının incelenmesi. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (24), 467-486.
  • Toumasis, C. (1995). Concept worksheet: An important tool for learning. The Mathematics Teacher, 88(2), 98-100.
  • Yager, R. (1991). The constructivist learning model. The Science Teacher, 58(6), 52-57.
  • Yazlık, D. Ö. (2020). Matematik Öğretmeni Adaylarının Cabri Yazılımıyla Çalışma Yaprakları Tasarlama Süreci ile Bunların Geometri Öğretiminde Kullanılması Üzerine Görüşleri. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 21(3), 1291-1334.
  • Zehir, H. (2010). Çalışma yaprakları ile lineer dönüşümler ve lineer dönüşümlere karşılık gelen matrislerin öğretimi (Yayınlanmamış doktora tezi). Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum.

Teaching Triangles Subject to 8th Graders with Worksheets Prepared in Accordance with Constructivist Learning Approach

Year 2024, , 208 - 216, 30.06.2024
https://doi.org/10.17556/erziefd.1367234

Abstract

The aim of this study is to examine the teaching of the triangles topic in the geometry learning domain to 8th graders with worksheets prepared in accordance with the constructivist curriculum. A quasi-experimental design, one of the quantitative data collection methods, was implemented. The research was conducted with 8th grade students at a state secondary school in Etimesgut district of Ankara province. The study group of the research consisted of 58 students (28 control group and 30 experimental group). In the study, while teaching the subject of triangles to the students, the experimental group was taught with worksheets prepared in accordance with the constructivist teaching programme and the control group was taught with general teaching methods. The achievements of the students were analysed with the "Triangles Achievement Test" developed by the researcher. As a result, it was seen that the academic achievement of 8th grade students differed in favour of the experimental group. According to this result, it can be concluded that teaching with worksheets prepared in accordance with the constructivist teaching method is more effective than general teaching in increasing students' achievement in the subject of triangles.

References

  • Akbayır, K. (2016). Matematik dersinde materyal kullanımına ilişkin ilkokul öğretmenlerinin görüşleri. Akademik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi, 4(33), 169-182. https://doi.org/10.16992/ASOS.6493
  • Akkaya, R. & Durmuş, S. (2015). İlköğretim 6.sınıf öğrencilerinin cebir öğrenme alanındaki kavram yanılgılarının giderilmesinde çalışma yapraklarının etkililiği. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (27), 7-26.
  • Aktepe, E. (2012). 7. sınıflarda cebirsel denklemlerin yapılandırmacı öğretim yaklaşımına uygun hazırlanmış çalışma yapraklarıyla öğretiminin öğrenci başarısına etkisi (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum.
  • Atasoy, Ş. ve Akdeniz, A.R. (2006). Yapılandırmacı öğrenme kuramına uygun geliştirilen çalışma yapraklarının uygulama sürecinin değerlendirilmesi. Milli Eğitim Dergisi, 35(170), 1-17. https://dergipark.org.tr/tr/pub/milliegitim/issue/36942/422512
  • Bakaç, E. (2014). İlköğretim fen ve teknoloji öğretim programının Kanada ve Finlandiya öğretim programlarıyla karşılaştırılması. Journal of Research in Education and Teaching, 3(1), 1-17.
  • Baki, A. (2008). Kuramdan uygulamaya matematik eğitimi (4. Baskı). Ankara: Harf Eğitim Yayıncılık.
  • Besler, B. (2009). 8. Sınıf matematik dersi “Permütasyon ve Olasılık “konusunun öğretiminde yapılandırmacı yaklaşıma uygun olarak hazırlanmış çalışma yapraklarının öğrenci başarısına etkisi (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Brooks, J. G., & Brooks, M. G. (1993). In search of understanding: The case for constructivist classrooms. Virginia: Association for Supervision and Curriculum Development.
  • Bulut, S. (2004). İlköğretim programlarında yeni yaklaşımlar. Matematik, Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim Dergisi, 5, 54-55.
  • Ceyhan, A., & Türnüklü, E. B. (2002). Matematik öğretiminde kullanılabilecek bir materyal: Çalışma yaprakları. Çağdaş Eğitim Dergisi, 27(292), 37-46.
  • Chung, I., (2004). A comparative assessment of constructivist and traditionalist approaches to establishing mathematical connections in learning multiplication. Education, 125(2), 271-278.
  • Cohen, S. (1988). Perceived stress in a probability sample of the United States. In S. Spacapan & S. Oskamp (Eds.), The Social Psychology of Health (pp. 31–67). Sage Publications, Inc.
  • Çelikler, D. (2010). Kimyasal bileşikler konusu için geliştirilen çalışma yapraklarının öğrenci başarısı ve kalıcı öğrenme üzerine etkisi. Educational Research Association The International Journal of Research in Teacher Education, 1(1), 42-51.
  • Çınkı, A. (2007). Fen bilgisi deneylerinde V-diyagramaları ve çalışma yaprakları kullanımının ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin başarıları üzerine etkisi (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Balıkesir.
  • Demircioğlu, H. ve Atasoy, Ş. (2006). Çalışma yapraklarının geliştirilmesine yönelik bir model önerisi. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 19, 71−79. https://dergipark.org.tr/tr/pub/deubefd/issue/25441/268448
  • Demircioğlu, H. & Kaymakçı, S. (2010). Tarih öğretmenlerinin çalışma yaprakları hakkındaki görüşleri: Trabzon örneği. Karadeniz Araştırmaları, 27(27), 141- 159.
  • Demircioğlu, H., Demircioğlu, G., & Ayaş, A. (2004). Kavram yanılgılarının çalışma yapraklarıyla giderilmesine yönelik bir çalışma. Milli Eğitim Dergisi, 163, 121-131.
  • Demirel, Ö., Seferoğlu, S.S., & Yağcı, E. (2001). Öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme. Ankara: Pegem A Yayınları
  • Gökçe, S., Aydoğan-Yenmez, A. & Özpınar, İ. (2016). Matematik öğretmenlerinin geogebra ile hazırlanan çalışma yaprakları üzerine görüşleri. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, 7(1), 164-187.
  • İnci Kuzu, Ç. (2021). Aile ve öğretmen yaklaşımlarının matematik kaygı düzeyine etkisi ile ilgili öğrenci görüşleri. EKEV Akademi Dergisi, 25(85), 113-128. https://doi.org/10.17753/Ekev1844
  • İnci Kuzu, Ç., & Kutlu, G. (2022). Matematik Öğretmenlerinin Çalışma Yapraklarına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi. Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1(1), 1-26
  • Işık, A., & Çelik, E. (2017). Effect On Student Achievement Of Teaching Algebraic Equations With Worksheets. Kastamonu Education Journal, 25(5), 1893-1908.
  • Işık, A., & Özdemir, G. (2014). Çalışma yapraklarıyla olasılık öğretiminin öğrenci başarısına etkisi. Middle Eastern & African Journal of Educational Research, 12(1), 4-16.
  • Işık, A., & Konyalıoğlu, A. C. (2005). Matematik eğitiminde görselleştirme yaklaşımı. Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 11, 462-471. https://dergipark.org.tr/tr/pub/ataunikkefd/issue/2772/37097
  • Kaş, S. (2010). Sekizinci sınıflarda çalışma yaprakları ile öğretimin cebirsel düşünme ve problem çözme becerisine etkisi. Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı, Matematik Öğretmenliği Bilim Dalı
  • Keskin, S. (2019). Çalışma yapraklarıyla ortaokul 8. sınıflarda üçgenler konusunun öğretiminin akademik başarıya etkisinin incelenmesi (Yayınlanmamış doktora tezi). Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum.
  • Kroesbergen, E. H., Van Luit, J. E. H., & Maas, C. J. M. (2004). Effectiveness of explicit and constructivist mathematics ınstruction for low-achieving students in the netherlands. The Elementary School Journal, 104(3), 233-251. https://doi.org/10.1086/499751
  • Kilmen, S. (2015). Eğitim araştırmacıları için spss uygulamalı istatistik (2. Baskı), Ankara: Edge Akademi Yayınları.
  • Martin, T. S., McCrone, S. M. S., Bower, M. L. W., & Dindyal, J. (2005). The interplay of teacher and student actions in the teaching and learning of geometric proof. Educational Studies in Mathematics, 60(1), 95-124. https://www.doi.org/I:10.1007/sl0649
  • Moore, N. M. (2005). Constructivism using group work and the impact on self-efficacy, intrinsic motivation, and group work skills on middle-school mathematics students (Unpublished doctoral thesis). Capella University, Minneapolis/USA.
  • Murphy, J. (1997). Restructuring through school-based management, insights for improving tomorrow’s schools. In T. Townsend (Eds.). Restructuring Quality Issues For Tomorrow’s Schools (pp. 35-60). London: Routledge.
  • Özçelik, A. (2015). 7.sınıf Yüzdeler ve Faiz Konusunun Gerçekçi Matematik Eğitimine Dayalı Olarak İşlenmesinin Öğrencilerin Başarı ve Tutumlarına Etkisi. Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Fırat Üniversitesi, Elazığ.
  • Özdemir, G. (2012). Yapılandırmacı öğretim yaklaşımına uygun olarak hazırlanmış çalışma yapraklarıyla 7. sınıflarda olasılık öğretimi (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum.
  • Özdemir, Ö. (2006). İlköğretim 8. Sınıf türün devamlılığını sağlayan canlılık olayı (üreme) konusunun çalışma yaprakları ile öğretimin öğrenci erişine ve kalıcılığa etkisi (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Dokuz Eylül Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İzmir.
  • Şişman, M. (2007). İlköğretim 8. sınıf matematik dersi "çarpanlara ayırma ve özdeşlikler" konusunun yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına uygun olarak öğretiminin öğrenci başarısına etkisi (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
  • Tan, E. (2008). İlköğretim 7. sınıf dil bilgisi öğretiminde zarflar konusuyla ilgili yapılandırmacı yaklaşıma göre hazırlanmış çalışma yapraklarının öğrenci başarısına etkisi (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Erzurum.
  • Türnüklü, E., Ergin, A. S., & Aydoğdu, M. Z. (2017). 8. sınıf öğrencilerinin üçgenler konusunda problem kurma çalışmalarının incelenmesi. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (24), 467-486.
  • Toumasis, C. (1995). Concept worksheet: An important tool for learning. The Mathematics Teacher, 88(2), 98-100.
  • Yager, R. (1991). The constructivist learning model. The Science Teacher, 58(6), 52-57.
  • Yazlık, D. Ö. (2020). Matematik Öğretmeni Adaylarının Cabri Yazılımıyla Çalışma Yaprakları Tasarlama Süreci ile Bunların Geometri Öğretiminde Kullanılması Üzerine Görüşleri. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 21(3), 1291-1334.
  • Zehir, H. (2010). Çalışma yaprakları ile lineer dönüşümler ve lineer dönüşümlere karşılık gelen matrislerin öğretimi (Yayınlanmamış doktora tezi). Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum.
There are 41 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Mathematics Education
Journal Section In This Issue
Authors

Seda Keskin 0009-0003-4397-9191

Ahmet Işık 0000-0002-1599-2570

Early Pub Date June 26, 2024
Publication Date June 30, 2024
Acceptance Date May 4, 2024
Published in Issue Year 2024

Cite

APA Keskin, S., & Işık, A. (2024). Yapılandırmacı Öğretim Programına Uygun Olarak Hazırlanmış Çalışma Yapraklarıyla Üçgenler Konusunun 8’inci Sınıflara Öğretimi. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 26(2), 208-216. https://doi.org/10.17556/erziefd.1367234