Turizm sektöründe faaliyet
gösteren işletmelerin pazarlama stratejilerini belirlemeyi amaçlayan bu
çalışmada Erzincan il merkezinde faaliyet gösteren turizm işletme ve belediye belgeli otel yöneticileri ile
Öztürk ve Türkmen (2006) tarafından geliştirilen ölçekten yararlanılarak yüz
yüze anket uygulaması gerçekleştirilmiş, sonuçta işletmelerin pazar payı
seçiminde özellikle tek pazarda yoğunlaştıkları gözlenmiştir. Büyüme stratejisi
olarak işletmeler için organik büyümenin daha tercih edilebilir olduğu ortaya
çıkmıştır. Rekabet stratejilerinde ise yeni ürünler, yeni pazarlar, ürünlerin
kalitesinin arttırılması gibi yaklaşımları önemsedikleri görülmüştür.
Journal Section | Articles |
---|---|
Authors | |
Publication Date | December 15, 2017 |
Submission Date | November 8, 2017 |
Published in Issue | Year 2017 Volume: 10 Issue: 2 |