Nitel verilere dayalı bir durum çalışması olan araştırmada, Resim-İş Öğretmenliği 4. Sınıf öğrencilerinin, görsel sanatlar öğretmeni özel alan yeterliliklerine ilişkin performanslarını ortaya koymak amaçlanmıştır.
Araştırma grubunu, Batı Akdeniz Bölgesi’nde yer alan bir Eğitim Fakültesinin Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Resim-İş Eğitimi Anabilim Dalı, 2015-2016 eğitim öğretim yılında, 4. sınıfta öğrenim gören toplam 15 öğretmen adayı oluşturmaktadır.
Veri toplama aracı olarak, yapılandırılmış görüşme formu uygulanmıştır.
Elde edilen sonuçlara ilişkin veriler, incelenmiş, özel alan yeterlikleri performans göstergeleri çerçevesinde betimsel analizleri yapılmıştır.
Araştırma sonucunda aşağıdaki sonuçlar elde edilmiştir.
Araştırma sonucunda aşağıdaki öneriler getirilebilir.
Journal Section | Articles |
---|---|
Authors | |
Publication Date | April 1, 2017 |
Submission Date | November 21, 2016 |
Published in Issue | Year 2017 Volume: 16 Issue: 61 |
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
ESBD Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescil edilmiştir. Marka No:2011/119849.