-
Değişen rekabet koşulları içerisinde tüketicilerin istek ve ihtiyaçlarının karşılanması işletmelerin devamlılığını sağlayabilmesi açısından önem arz etmektedir. Turizm işletmeleri içinde yer alan restoran işletmeleri tarafından sunulan mal ve hizmetlerin de tüketicilerin istek ve ihtiyaçlarına cevap verebilmesi gerekmektedir. Bu doğrultuda, araştırmada; turizm işletme belgeli restoran işletmelerinden hizmet alan müşterilerin memnuniyet düzeyleri, müşteri memnuniyetinde tüketicileri etkileyen unsurlar, tüketicilerin beklentileri ve turizm sektöründe müşteri memnuniyeti teorik ve uygulamalı olarak incelenmiştir. Turizm işletme belgeli restoranlardan hizmet satın alan müşterilerin memnuniyet düzeyleri çeşitli faktörler temel alınarak belirlenmiş ve müşterilerin memnuniyet düzeylerinin demografik özelliklerine göre farklılık gösterip göstermediği istatistiksel olarak ortaya konulmuştur
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | April 1, 2007 |
Submission Date | September 10, 2014 |
Published in Issue | Year 2007 Volume: 6 Issue: 21 |
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
ESBD Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescil edilmiştir. Marka No:2011/119849.