In this study, native and foreign students' opinions about educational programs at 19 Mayis University were studied according to their sex, age, marital status and nationality. The case study and the research consist of 53 Turkish and 53 foreign students who attended different departments of Samsun Education Faculty. Data required a questionnaire developed by researcher with 5 Likert type with 20 items. Data was analyzed in terms of frequencies, percentages, t-Test, One way Anova, Post Hoch (LSD). The results of research show that there are meaningful differences between of variables about instructional programs (p
Bu araştırmada, 19 Mayıs Üniversitesi Samsun Eğitim Fakültesinde öğrenim gören Türk ve yabancı uyruklu öğrencilerin öğretim programlarına yönelik bakış açıları öğrencilerin yaş, cinsiyet, medeni durum ve milliyet değişkenlerine göre farklılaşıp farklılaşmadığı incelenmiştir. Araştırmanın evrenini Samsun Eğitim Fakültesi, örneklemini ise,2009-2010 öğretim yılı Güz döneminde farklı bölümlerde okuyan 53 Türk ve 53 yabancı öğrenci oluşturmuştur. Araştırmada veriler, araştırmacılar tarafından hazırlanan, 5 li likert tipi 20 sorudan oluşan, dereceleme ölçeğiyle toplanmıştır. Araştırmada elde edilen verilerin istatistiksel analizinde, %, frekanslar, 't' testi, varyans analizi ve LSD kullanılmıştır. Elde edilen bulgular sonucunda öğretim programlarına bakış açılarında cinsiyet değişkenine göre öğrenciler arasında kız öğrenciler lehine (p
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | April 1, 2012 |
Submission Date | September 10, 2014 |
Published in Issue | Year 2012 Volume: 11 Issue: 39 |
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
ESBD Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (Electronic Journal of Social Sciences), Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescil edilmiştir. Marka No:2011/119849.