Son yıllarda, sanat ve kültür alanındaki araştırmacılar, tüketicilerin değer yaratma sürecine katılımlarını kapsamlı bir şekilde incelemişlerdir. Ancak şaşırtıcı bir şekilde, müzik endüstrisinde meydana gelen derin değişiklikler pek çok araştırmanın konusu olmamıştır. Bu çalışmada, tüketicinin değer yaratma sürecindeki katılım fenomenini anlamak için literatür ışığında değerlendirilmeye çalışılacaktır.
Tüketici değer yaratımı işbirlikçi üretim dijital müzik endüstrisi birlikte üretim prosumer
In the past few years, scholars in the realm of arts and culture have investigated the engagement of individuals in the act of generating value. Nonetheless, astonishingly, the swiftly evolving music sector has received limited attention in research. The objective of this study is to comprehensively assess the occurrence of consumer involvement within the value creation process, drawing insights from existing literature, in an effort to enhance our comprehension.
Consumer value creation collaborative production digital music industry co-production prosumer
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Müzikoloji ve Etnomüzikoloji, Müzik (Diğer) |
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 31 Ekim 2023 |
Gönderilme Tarihi | 15 Eylül 2023 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2023 Cilt: 6 Sayı: 2 |