Research Article
BibTex RIS Cite

BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN TÜKETİCİYE YÖNELİK SATIŞ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ

Year 2008, Issue: 3, 167 - 184, 02.03.2008

Abstract











Artan rekabet, satın alma davranışlarındaki
değişim, medya çeşitliliğindeki artış, yeni müşteri profilleri, vb. gelişmeler
reklam, ve halkla ilişkiler gibi temel pazarlama iletişimi araçlarım yetersiz
kılmakta, bütünleşik pazarlama iletişimi karmasının diğer fonksiyonlarının da
etkin kullanılmasını gerektirmektedir. Özellikle tüketiciye kısa vadede ulaşan ve
onu hızla harekete geçiren “tüketiciye yönelik satış tutundurma faaliyetleri”
her geçen gün önem kazanmaktadır. Bu nedenle ürün bilinirliğini artıran,
kullanıma teşvik eden, tekrar satın alımı hızlandıran tüketiciye yönelik satış
tutundurma etkinlikleri stratejik olarak planlanmalı ve profesyonelce yürütülmelidir.



References

  • BELCH G.E. - BELCH M.A.(2001). Advertising and Promotion Integrated Marketing Communications Perspective, Boston: McGraw Hill.
Year 2008, Issue: 3, 167 - 184, 02.03.2008

Abstract

References

  • BELCH G.E. - BELCH M.A.(2001). Advertising and Promotion Integrated Marketing Communications Perspective, Boston: McGraw Hill.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Ebru Uzunoğlu This is me

Publication Date March 2, 2008
Submission Date January 2, 2008
Published in Issue Year 2008 Issue: 3

Cite

APA Uzunoğlu, E. (2008). BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN TÜKETİCİYE YÖNELİK SATIŞ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi(3), 167-184.
AMA Uzunoğlu E. BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN TÜKETİCİYE YÖNELİK SATIŞ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ. Yeni Düşünceler Dergisi. March 2008;(3):167-184.
Chicago Uzunoğlu, Ebru. “BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN TÜKETİCİYE YÖNELİK SATIŞ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ”. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi, no. 3 (March 2008): 167-84.
EndNote Uzunoğlu E (March 1, 2008) BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN TÜKETİCİYE YÖNELİK SATIŞ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi 3 167–184.
IEEE E. Uzunoğlu, “BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN TÜKETİCİYE YÖNELİK SATIŞ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ”, Yeni Düşünceler Dergisi, no. 3, pp. 167–184, March 2008.
ISNAD Uzunoğlu, Ebru. “BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN TÜKETİCİYE YÖNELİK SATIŞ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ”. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi 3 (March 2008), 167-184.
JAMA Uzunoğlu E. BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN TÜKETİCİYE YÖNELİK SATIŞ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ. Yeni Düşünceler Dergisi. 2008;:167–184.
MLA Uzunoğlu, Ebru. “BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN TÜKETİCİYE YÖNELİK SATIŞ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ”. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi, no. 3, 2008, pp. 167-84.
Vancouver Uzunoğlu E. BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ AÇISINDAN TÜKETİCİYE YÖNELİK SATIŞ TUTUNDURMA FAALİYETLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ. Yeni Düşünceler Dergisi. 2008(3):167-84.